tlkhelp.be-logo

☎ Contacter Amazon

Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

Inhoudsopgave

Via BASE klantendienst met BASE contact is het mogelijk om snel contact op te nemen

Welke producten worden aangeboden door Amazon?

Amazon werd opgericht in 1994. In eerst instantie, verkocht Amazon boeken van alle genres, maar begon op een gegeven moment tot de dag van vandaag veel meer dagelijkse producten te verkopen. Desondanks zijn de boeken de meest verkochte producten op de site. U kunt boeken kopen, niet alleen in het Frans, maar ook in Engels en allerlei andere talen zoals op de winkel Amazon België. De rol van Amazon bestaat vooral uit de volgende activiteiten:

  • winstgevende prijzen aanbieden,
  • het product- en dienstenaanbod uitbreiden,
  • het leven van klanten gemakkelijk te maken,
  • innoveren,
  • het creëren van Kindle,
  • innovatieve webservices ontwikkelen.

Veel producten worden door Amazon-klantenservice aangeboden:

  • Prime video
  • Boeken
  • Speelgoed, artikelen voor kinderen en baby’s
  • Sport en hobby’s
  • Muziek, dvd’s en blu-rays
  • Foto’s en drives
  • Kindle-e-readers
  • Fire-tablets
  • Amazon fire TV
  • De app-store voor Android
  • Videogames en consoles
  • Hightech en IT
  • Thuis, doe-het-zelf, dieren artikelen
  • Schoonheid, gezondheid en kruidenierswaren
  • Kleding, schoenen en sieraden
  • Auto en motorfiets
  • Handel, industrie en wetenschap
  • Handgemaakt
  • Launchpad

Amazon ondersteunt haar werknemers en haar gebruikers bij hun manier van leven. Voor meer informatie, kunt u contact opnemen met Amazon.

Welk Amazon-contact wordt door de Amazon-klantenservice aageboden?

Gebruikers die willen weten hoe ze contact kunnen opnemen met Amazon, moeten gaan naar: https://www.amazon.fr/gp/help/customer/contact-us. Hier kunnen ze hun probleem beschrijven door een contactformulier in te vullen. Het is handig en op die manier krijgt de aanvrager een snel antwoord.

Als iemand hulp nodig heeft of is opzoek naar meer oplossingen, dan moet diegene contact opnemen met Amazon via www.amazon.fr/gp/help/customer/display.

Om gebruik te maken van de gratis proefperiode van dertig dagen, moet men contact opnemen met Amazon: www.amazon.fr/b/ref.

U kunt alle informatie omtrent ondersteuning bekijken op de site: www.amazon.fr/gp/help/customer/display.html/ref=hp_left_v4_sib?ie=UTF8&nodeId=201890220.

U kunt het product vinden dat aan uw behoeften voldoet op de lijst: www.amazon.fr/gp/site-directory.

U kunt ook een email sturen naar: presse@amazon.fr

U kunt meer informatie vinden bij: www.amazon.fr.

Hoe wordt de Amazon-chat aangeboden door de Amazon-klantenservice?

Door de week tussen 07.00 uur en middernacht kunt u gebruik maken van Amazon chat en in contact komen met een commercieel specialist of e-commerce technicus. Hiervoor dient u zich op de site te registreren en enkele trefwoorden in te vullen. Er zijn een paar commando’s die via chat worden aangeboden:

  • Wijzigen, annuleren of verifiëren van een bestelling
  • Bestelling volgen
  • Verzending, levering, retourneren en ruilen
  • Terugbetalingen, betaling
  • Downloadprobleem
  • Cadeaubon gebruiken
  • Persoonlijke gegevens wijzigen
  • Klant-account

Na het invullen geeft kunt u aangeven hoe u benaderd wilt worden

  • Telefonisch: de accountmanager neemt contact met u op binnen zestig seconden
  • Via chat: u kunt de online dialoog starten maar eerst moet u de velden invullen om te kunnen starten.
  • Via e-mail: u moet een e-mail sturen naar de e- handel.

Wat is het nummer van Amazon Belgium?

Om de lijst van klantendiensten te krijgen, kunt u gebruik maken van Amazon be contact België: 0 800 94 77 15

Als u via internet wilt bestellen, moet u een gratis account of een premium-abonnement aanmaken. Je kunt interessante zaken doen op het platform dankzij speciale of flash aanbiedingen. Het is een fantastisch platform voor iedereen die iets wilt verkopen via internet.

Inwoners van België hebben de mogelijkheid om Amazon Customer Service te gebruiken om online bestellingen te plaatsen en artikelen te kopen. Er kunnen echter enkele problemen optreden, met name betalingsproblemen, vertragingen bij de levering of het ontvangen van beschadigde goederen. In dit geval kunt u contact opnemen met Amazon om erachter te komen hoe u deze problemen en aantrekkelijke voordelen voor klanten kunt oplossen.