BPOST Contact

022 012345

BPOST Klantendienst

Via bpost contact neem de contact met bpost klantendienst op

Met bpost contact kennis te maken

Als u geïnteresseerd in de bpost en hun diensten zijn, kunt u met bpost contact via andere manieren van bpost klantendienst contacteren voor meer informatie. Het hoofdkantoor is geplaatst op het Muntplein in Brussel. Vroeger had de naam De Post/La Poste/Die Post – maar in 2010 dit postbedrijf is veranderd de naam naar bpost (in alle talen dezelfde). Deze onderneming is verzelfstandigd sinds 2000 en heeft de dochterondernemingen (als Certipost, Dynagroup, Bubble Post, etc).

Meer nuttige informatie over bpost klantendienst

Met de bpost kunt u de pakjes nationaal en internationaal versturen en ontvangen, wenskaarten kopen, postzegels maken, filatelistische producten kopen en nog andere services. Er zijn circa 1250 postpunten/kantoren en 150 pakjesautomaten in België.

Op de webpagina kunt u ook de maandelijkse rapporten vinden over de werk en de kwaliteit van hun diensten en medewerkers. Eén van de opties – u kunt uw eigen postzegels aanvragen.

Er zijn meer dienstige informatie dat kunt u gebruiken voor nog mogelijkheden en uw comfort bij bpost – bespaar uw tijd – zoek op de tijdbesparende oplossingen.

Klantendienst bpost via social media te bereiken

Meer en meer mensen gebruiken hedendaags de social media – met Facebook, Google+ kunt u altijd in contact zijn met klantendienst bpost:

U kunt ook de blog gebruiken voor nog informatie aan andere klanten vragen en de ervaring delen.

Kunt u uw verzendingen via post.be controleren?

Er zijn teveel opties en mogelijkheden – nog de nieuw opties – zijn altijd in contact met contact poste Belgique (contact post België):

  • Met postcode of gemeente kunt ook de post in uw buurt vinden (gebruik het formulier op de webpagina);
  • U kunt aanmelden, en daarop uw verzendingen controleren – ook alle andere informatie: uw tarieven, facturen, betaalmethoden, etc;
  • Vraag ook over de methoden om geld te versturen;
  • Volgen uw pakje kunt u via de website – voor alle nationale verzendingen een leveringstermijn is de volgende werkdag;
  • Via de website kunt u ook lezen hoe kunt u de pakje voorbereiden dat alles goed.

Wat is de toegankelijkheid van contact bpost?

Als u niet gewenste info heb gevonden, gebruik maar ook andere manieren te bereiken bpost contact center:

  • Bel naar de telefoonnummer – 022 012345 (een zonaal tarief) – u kunt bereiken op de werkdagen tussen 8.00 en 19.00 uur, en ook op zaterdag – 8.30-16.30;
  • De zakelijke klanten kunnen naar deze nummer bellen: 02 201 11 11 – op de werkdagen van 8u30 tot 17u30;
  • U kunt ook het formulier gebruiken als u de opmerkingen hebt of de klacht bpost hebt (kies de thema’s eerst);
  • Op de webpagina kunt u ook de feedback geven.

De informatie over mijn verzendingen, afhaling en bpost klachten via veelgestelde vragen te vinden

Als u de vragen hebt over de verzendgegevens, uw account, de prijzen, etc, kunt u eerst via de website te zoeken – daar zijn er teveel nuttige informatie dat u nodig hebt (sommige vragen kunt u lezen hier):

  • Waar kan ik een pakjesautomaat vinden in mijn stad?
  • Kan ik mijn pakje volgen via mijn account?
  • Kan ik via mijn mobiel betalen?
  • Wat moet ik doen, als ik naar bpost klachten wil?
  • Zijn er de tarieven voor binnenlandse verzendingen op de website?
  • Hoe kan ik mijn verzending online verzenden?
  • Wat is de reactietijd van bpost klantendienst?
  • Hoe kan ik mijn account bij post.be maken?
  • Wat is de retourzendingen? Hoe kan ik een gratis retourzendingen aanbieden?
  • Hoe kan ik via pakjesautomaten de verzending versturen/ontvagen?
  • Wat is bpost telefoonnummer (bpost téléphone)?
  • Wat is de bereikbaarheid van bpost contact?
  • Ik verzend meer dan tien verzendingen per week. Kan ik de korting hebben?

Nog andere – gebruik de contact bpost om te vragen.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *