Veel producten worden door Amazon-klantendienst
aangeboden:
- Prime video
- Boeken
- Speelgoed, artikelen voor kinderen en baby’s
- Sport en hobby’s
- Muziek, dvd’s en blu-rays
- Foto’s en drives
- Kindle-e-readers
- Fire-tablets
- Amazon fire TV
- De app-store voor Android
- Videogames en consoles
- Hightech en IT
- Thuis, doe-het-zelf, dieren artikelen
- Schoonheid, gezondheid en kruidenierswaren
- Kleding, schoenen en sieraden
- Auto en motorfiets
- Handel, industrie en wetenschap
- Handgemaakt
- Launchpad
Amazon ondersteunt haar werknemers en haar gebruikers bij hun manier van leven. Voor meer informatie, kunt u contact opnemen met Amazon.
Welk Amazon-contact wordt door de Amazon-klantenservice aageboden?
Gebruikers die willen weten hoe ze contact kunnen opnemen met Amazon, moeten gaan naar: https://www.amazon.nl/gp/help/contact-us/. Hier kunnen ze hun probleem beschrijven door een contactformulier in te vullen. Het is handig en op die manier krijgt de aanvrager een snel antwoord.
Als iemand hulp nodig heeft of is opzoek naar meer oplossingen, dan moet diegene contact opnemen met Amazon via https://www.amazon.nl/gp/help/customer/display.html.
Hoe start je met verkopen via Amazon: https://sell.amazon.nl/online-verkopen.
De amazon-applicatie kan hier worden gedownload: https://www.amazon.nl/gp/browse.html?node=17477766031&ref_=footer_mobapp
U kunt alle informatie omtrent ondersteuning bekijken beginnersgids op de site: https://sell.amazon.nl/online-verkopen/beginnersgids?ref_=sdnl_soa_tbg_fnav.
U kunt ook een email sturen naar: presse@amazon.fr
U kunt meer informatie vinden bij: https://www.amazon.nl/.
Als je het antwoord dat je nodig hebt niet kunt vinden, kun je een vraag stellen op AmazonHelp Twitter
Hoe wordt de Amazon-chat aangeboden door de Amazon-klantenservice?
Door de week tussen 07.00 uur en middernacht kunt u gebruik maken van Amazon chat en in contact komen met een commercieel specialist of e-commerce technicus. Hiervoor dient u zich op de site te registreren en enkele trefwoorden in te vullen. Er zijn een paar commando’s die via chat worden aangeboden:
- Wijzigen, annuleren of verifiëren van een bestelling
- Bestelling volgen
- Verzending, levering, retourneren en ruilen
- Terugbetalingen, betaling
- Downloadprobleem
- Cadeaubon gebruiken
- Persoonlijke gegevens wijzigen
- Klant-account
Na het invullen geeft kunt u aangeven hoe u benaderd wilt worden
- Telefonisch: de accountmanager neemt contact met u op binnen zestig seconden
- Via chat: u kunt de online dialoog starten maar eerst moet u de velden invullen om te kunnen starten.
- Via e-mail: u moet een e-mail sturen naar de e- handel.
Wat is het nummer van Amazon Belgium?
Om de lijst van klantendiensten te krijgen, kunt u gebruik maken van Amazon be contact België: 0 800 022 40 59
Als u via internet wilt bestellen, moet u een gratis account of een premium-abonnement aanmaken. Je kunt interessante zaken doen op het platform dankzij speciale of flash aanbiedingen. Het is een fantastisch platform voor iedereen die iets wilt verkopen via internet.
Inwoners van België hebben de mogelijkheid om Amazon Customer Service te gebruiken om online bestellingen te plaatsen en artikelen te kopen. Er kunnen echter enkele problemen optreden, met name betalingsproblemen, vertragingen bij de levering of het ontvangen van beschadigde goederen. In dit geval kunt u contact opnemen met Amazon om erachter te komen hoe u deze problemen en aantrekkelijke voordelen voor klanten kunt oplossen.
View Comments
Bonjour,
Je m'étonne de votre prélèvement de 49 euros le 4 décembre 2018 au nom de Bernard Cousin via la carte visa. Ce "service" était supposé être gratuit pendant 1 mois, ce qui n'a pas été le cas.
Merci de rembourser cette somme dans les plus brefs délais.
Bonjour,
Je m’étonne de votre prélèvement de 49 euros le 14 janvier 2019 au nom de Sandrine LEMANS via la carte MASTERCARD. Je n'ai jamais souscrit un tel abonnement.
Merci de rembourser cette somme dans les plus brefs délais.
Sandrine LEMANS
Vers le 15/04 , je désire passer une commande ( voir mon panier ) comprenant plusieurs
coffrets de DVD . Je crains de la faire car vos emballages écrasent souvent les boitiers
de ces coffrets ... La rapidité , c'est bien , l'intégrité des objets , c'est mieux ...
Pouvez-vous me rassurer , je n'ai aucune envie de faire des retours !!
Bien à vous ,
Philippe Gillis , client régulier .
PS : Si j'ai arrêté Prime , c'est parce que vos envois individuels de pièces plus fragiles
arrivaient avec les coins abimés ( vos emballages/enveloppes prennent les coups ... )
Bonjour,
Ma question : J'ai une liseuse Kindle avec des centaines d'ouvrages. Si ma liseuse tombe définitivement en panne, comment puis-je récupérer son contenu ? Réapparaîtra-t-il automatiquement sur ma nouvelle liseuse? Merci pour votre réponse ! ET courage en ces temps difficiles.
Thierry Defize
Bonjour,
Auteur du livre "Lily, une enfance à Malmedy pendant la seconde guerre mondiale" (éditions Jourdan) que vous proposez à la vente, je voudrais signaler que l'ouvrage n'est plus disponible sur votre site depuis quelques semaines déjà. Pourriez-vous faire le nécessaire pour réapprovisionner votre stock car certaines personnes m'ont contacté pour cela. Merci,
R. Goffart