☎ Brussels Airlines contact

Brussels Airlines contact

+32 2 723 23 62

Brussels Airlines contact

SN Brussels Airlines biedt vlucht reizen aan. Neem met Brussels Airlines contact

Voor alle vragen over vliegtickets en bestemmingen neem met Brussels Airlines contact op

Het verhaal van Brussels Airlines is in 2002 begonnen. Toen werd er moederbedrijf SN Airholding opgericht. SN Airholding is perfect gevestigd in de hoofdstad van België en Europa met vele verbindingen door de hele wereld. In 2003 heeft de maatschappij de naam SN Brussels Airlinesgekregen. De luchtvaartmaatschappij werd samengevoegd met Virgin Express in Brussels Airlines, dat op 25 maart 2007 van start ging. De luchtvaartmaatschappij had haar hoofdkantoor in Airport Building 117 in Zaventem, Brussel, in de buurt van Brussel. Voor meer informative over vluchten, tijdschema, vliegtickets kunnen de reizigers altijd met Brussels Airlines contact opnemen op verschillende makkelijke manieren.

Belangrijke gegevens vanSN Brussels Airlines

SN Brussels Airlines Belgique is lid van de Lufthansa Groep. De luchtvaartmaatschappij in de afgelopen jaren liet een indrukwekkende groei zien. Haar missie is het meest persoonlijk gericht maatschappij zijn en een onvergetelijk ervaring voor reizigers maken.

  • Brussels Airlines heeft 48 moderne toestellen;
  • Het bedrijf vliegt naar 122 bestemmingen ter wereld;
  • Dagelijks wordt er gevlogen 2000 vluchten;
  • Er werken 3 900 medewerkers bij het bedrijf;
  • Er vliegen 250 vluchten per dag;
  • meer dan 9 miljoen passagiers per jaar naar, via en vanaf Brussels Airport.

 

Contact Brussels Airlines voor voordelige vliegtickets op vele verschillende manieren

Tegenwoordig kan iedereen snel en makkelijk over de hele wereld reizen. Wat is wel belangrijk hoe betrouwbare en voordelijk de luchtvaartorganisatie is. SN Brussels Airlines streeft om persoonlijk en flexibel diensten aan te bieden.Ook verstreek de maatschappij een efficiënt en professionele klantenservice. De reizigers kunnen met SN Brussels Airlines contact opnemen via messengers van sociale media, chat, email of telefonisch.Ondanks het feit dat het bedrijf streeft naar uitstekende service, helaas, kan het gebeuren dat klanten niet tevreden zijn. Daarom bestaat er een pagina waar mensen kunnen hun klachten of problemen melden brusselsairlines.com/nl-be/

Waar kunnen de reizigers contact van SN Brussels Airlines Belgique vinden?

De klanten kunnen altijd zo snel mogelijk contact met SN Brussels Airlines opnemen. Het is mogelijk op vele verschillende manieren doen. Dit is zeer handig als mensen moeten spoedig ondersteuning krijgen.

Wat is de Brussels Airlines telephone nummer?

Het is mogelijk helpdesk van Brussels Airlines gewoon telefonisch bereiken.

Mocht de reiziger nieuwe boeking willen doen, bel dan: 0902 51600 De klantenservice afdeling is 24 uur 7 dagen per week is geopend.

Hebt de klant vliegticket gekocht maar heeft wel vragen, Brussels Airlines telephone nummer van dienst na verkoop: +32 2 723 23 62.

De dienst is ook 24 uur 7 dagen per week bereikbaar.

Praktische tips en adviezen van Brussels Airlines

SN Brussels Airlines in een respectabele en betrouwbare specialist in het gebied van reizen en vluchten. Daarom staan er op de website veel nuttige tips voor de reizigers. Bijvoorbeeld, mensen kunnen aankomst en vertrek checken, vluchtschema op maat zetten, de alle bestemmingen bekijken. Tevens staat belangrijke reisinformatie voor elke reiziger. Bijvoorbeeld:

  • Alle info over de baggage;
  • Hoe kunnen mensen naar de luchthaven aankomen;
  • Belangrijke informatie over services aan boord;
  • Hoe kunnen reizigers met kinderen makkelijker reizen;
  • Hoe kunnen mensen met dieren reizen;
  • Welke voorbereidingen moeten mensen voor hun trip doen.

Welke vragen is het mogelijk via Brussels Airlines contact telephone stellen?

De reizigers willen de mogelijkheid hebben snel en eenvoudig contact met de luchtvaartmaatschappij opnemen. contact Brussels Airlines als u volgende vragen hebt.

Brussels Airlines service client heeft spoedig volgende antwoorden:

  • Hoe koop ik een ticket online?
  • Hoe kan ik de gegevens van mijn ticket wijzigen?
  • Welke reisdocumenten zijn er noodzakelijk?
  • Krijg ik mijn zitplaats gereserveerd?
  • Hoe kan ik een vergoeding van annulering aanvragen?
  • Waar zie ik de bevestiging van mijn reservering?
  • Enz.

Wat is mijn persoonlijk account?

De reizigers kunnen een account online aanmaken. Dankzij de persoonlijk account kunnen klanten meteen hun reserveringen zien, tijdschema van reizen, onmiddellijk online betalen en nog leuke bonussen sparen. Om een account aan te maken moeten reizigers op een icoontje boven rechts kicken en daarna de instructies volgen.

SN Brussels Airlines service biedt de klanten spoedig en efficiënt ondersteuning aan. De medewerkers van helpdesk zijn erg aandachtelijk. De passagiers kunnen met Brussels Airlines contact opnemen om de vragen over vliegtickets, boekingen, annuleringen en bagagge snel te stellen.

☎ Orange klantendienst

Orange klantendienst

02 745 95 00

Klantenzone Orange

Neem contact via klantenzone Orange met Orange klantendienst voor ondersteuning

Orange klantendienst is altijd klaar om klanten te ondersteunen

Orange België is een van de grootste aanbieders van telecommunicatiediensten op de markt. Het was in 1996 opgericht door France Telecom onder de naam Mobistar. Het schijnt dat Mobistar de eerste GPRS operator in België was. In 2007 heeft het bedrijf de luxemburgse telecomorganisatie overgenomen. Tevens heeft Mobistar tv-pakket gelanceerd.

2016 Mobistar werd hernoemd in Orange Belgium. Het bedrijf werd een convergente operator dankzij de lancering van zijn tv- en internetaanbod op basis van de kabeltechnologie. Tegenwoordig heeft Orange een breide aanbod van telecom services en producten:

  1. TV en internet;
  2. Mobiele diensten;
  3. Vaste telefonie;
  4. Mobiele toestellen;
  5. Mobile Virtual Network voor de partners.

Orange Belgium is heel dynamisch en innovatief bedrijf die altijd voor nieuwe ideeën open is en altijd vooruit gaat. Voor alle vragen en suggesties kunnen de klanten met Orange klantendienstcontact opnemen. Of via klantenzone Orange online ondersteuning krijgen.

De abonnees kunnen Orange België op verschillende manieren benaderen

Tegenwoordig kunnen mensen op vele diverse wegen contact met een bedrijf of een organisatie op te nemen. Zeker het is mogelijk Orange helpdesk bellen of via online kanalen, messengers van sociale media of chat. Het belangrijkste is dat abonnees snel en effectief ondersteuning krijgen.

Orange klantenservice is bereikbaar voor iedere klant of iemand die een klant wilt worden. De medewerkers van klantenservice afdeling helpen mensen efficiënt en zo snel mogelijk. Mocht iemand op internet contact met het telecombedrijf opnemen? Dit is ook mogelijk. Mensen kunnen, bijvoorbeeld, via het website,social media, e-mail of persoonlijk account my Orange klantenzone met helpdesk afdeling contact opnemen.

Contact Orange Belgique is mogelijk te vinden op:

Zoekt u de recente gegevens van het bedrijf, de aanbiedingen en prijzen? Check de volgende online kanalen en de nummer van Orange.

  Orange

  Ter attentie van de Klantendienst

  Bourgetlaan 3

  1140 Evere

  België

Wat is my Orange klantenzone en hoe wordt het gebruikt?

U wilt altijd uw mobiele zaken, tarieven en abonnement controleren? Speciaal voor haar klanten heeft Orange een persoonlijk account gemaakt.De abonnees kunnen daar inloggen en altijd bewust zijn van hun telecommunicatie zaken. Als u geen account hebt moet eerst een aanmaken. Om dat te doen moeten mensen via dit link orange.be/nl/e-services/schrijf-je-in alle persoonlijke gegevens invullen en de instructies volgen. De voordelen van persoonlijke klantenzone:

  1. Alle facturen online bekijken en betalen;
  2. De abonnement en tariefplan aanpassen;
  3. De mobiele toestel beheren;
  4. Verschillende opties activeren of deactiveren.

Ook is het mogelijk Orange app in uw mobiele toestel downloaden. Zo kunt U meteen alle telecom zaken in een klik en overal regelen. Bijvoorbeeld, de facturen bekijken en onmiddellijk betalen, uw gegevens wijzigen, tariefplan aanpassen en verbruik van internet en mobiele diensten zien.

Via klantenzone Orange krijgen klanten eenvoudig en efficiënt ondersteuning

De medewerkers van klantenservice afdeling ondersteunen iedereen graag met al vragen of opmerkingen. Ook kunnen de abonnees zelf de antwoorden op veelgestelde vragen pagina doorlezen. Soms gaat het zo sneller en makkelijker.

  • Hoe bestel ik mijn een nieuwe toestel?
  • Welke sim-kaart kan ik kiezen?
  • Hoe geef ik de informatie over verhuizing door?
  • Hoe kan ik mijn bestelling bij Orange opzeggen?
  • Wanneer krijg ik de factuur?
  • Mag ik de factuur online betalen?
  • Wat zijn de abonnementskosten?
  • Wat moet ik doen als ik problem met mobiel internet heb?
  • Hoe kan ik zelf modem installeren?
  • Welke zenders zijn beschikbaar in mijn gemeente?
  • Enz.

Waarom is het prettig om online te bestellen?

Het is altijd leuk om een nieuwe telefoontje te ontvangen. Orange heeft grote assortiment van moderne toestellen. Het is wel mogelijk online direct bestellen. Tevens kunnen klanten een abonnement op maat aansluiten. Hierbij zijn er vier reden om online te winkelen.

  1. U krijgt altijd voordelige webdeals en aanbiedingen;
  2. U kunt alle aanbiedingen makkelijk en rustig thuis vergelijken;
  3. U nieuwe simkaart wordt binnen 48 uur geleverd;
  4. De levering van uw bestelling is gratis.

U kunt makkelijk met banking card, PayPal Visa of MasterCard online betalen. Er zijn snelle en veilige manieren van betalingssysteem.

Orange biedt telecomdiensten aan personen met beperkte mogelijkheden

Orange doet alles om iedereen de beste mogelijke diensten aan te bieden. Daarom biedt het bedrijf een aantal services aan mensen met beperkte mogelijkheden. Orange zorgt dat de mobiele diensten en andere producten zijn beschikbaar voor iedereen. Met Orange krijgen mensen:

  • Een special social tarief;
  • Aangepaste toestellen;
  • Winkels die zijn toegankelijk voor iedereen;
  • Een overzicht van belangrijke nuttige nummers;

Orange werkt samen met verschillende maatschappelijke organisaties om mensen in nood hulp aan te bieden.

De sociaal tarief houdt in dat elke maand mensen met handicap of lagere inkomen een bepaalde korting op hun abonnement krijgen. Tevens wordt er uitgelegd door een Orange specialist hoe de besturingssysteem werkt. Mensen met beperkte mogelijkheden kunnen van screenreaders, weergave instellingen,gehoorapparaat, en zelf brailleschrift gebruik maken. Meer informatie kunnen mensen op een aparte pagina bekijken: orange.be/nl/orange-voor-iedereen of contact Orange Belgique opnemen.

De aanbiedingen van Orange voor zakelijke klanten

Behalve particulieren zorgt Orange voor voordelige aanbiedingen voor zakelijke klanten. De zakelijke abonnees kunnen combineren van internet, tv, vaste telefonie aanbod. Ook kunnen ze voordelige mobiele toestellen voor de onderneming bestellen.

Voor grotere ondernemingen heeft Orange ook interessante aanbiedingen. Bijvoorbeeld, globale telecom oplossing voor het bedrijf. Zo is het mogelijk voordelig en snel vaste telefonie, internet en mobiele telefonie te beheren. De assistent van service Orange stelt voor u een optimale tariefplan.

Dus met zakelijk bundel krijgt een klant een perfecte telecom oplossing op maat samengesteld.

Sociale activiteiten en acties van Orange

Het bedrijf vindt heel belangrijk om in sociale samenleving deel te nemen. Daarom organiseert Orange vaak de verschillende evenementen en acties, bijvoorbeeld, bloed doneren aan het Rode Kruis. Ook doen de medewerkers van het telecombedrijf veel vrijwilligerswerk. Tevens doet Orange veel aan de goede doelen.

In 2006 heeft Orange een vereniging opgericht Orange Participate! Om mensen met autisme te helpen en hun leven te verbeteren. Tevens helpt de vereniging de ouders om hun kinderen met autisme beter te begrijpen. U kunt meer gegevens van deze vereniging op een aparte website vinden: participate-autisme.be/nl/index.cfm.

Ook helpt Orange Belgisch Centrum voor Geleidehonden. Dankzij maatschappelijke organisaties en vrijwilligers worden de honden opgeleid voor blinden en slechtzienden mensen.

Orange Belgium is een van de grootste spelers op telecommarkt. Het bedrijf blijft groeien en razendsnel zich ontwikkelen. Orange is nummer een gekozen als een 3G/4G network leverancier. Er werken meer dan 1500 mensen bij het bedrijf, en rond 1.000 000 klanten. Particulieren en zakelijke klanten kunnen Orange klantendienst altijd benaderen voor alle vragen, opmerkingen en suggesties betreft vaste telefonie en mobiele diensten, tv, en andere slimme telecomoplossingen. Tevens kunnen abonnees alle telecommunicatieve zaken via Mijn Klantenzone Orange regelen. Ook is het mogelijk telefonisch, online of via chat Orange te benaderen voor alle vragen.

☎ Telenet helpdesk

Telenet klantenservice

015 66 66 66

Telenet helpdesk

Met Telenet klantenservice contacteren via Telenet helpdesk voor de support

Welkom bij Telenet klantenservice

Als u het contact met nodig Telenet helpdesk hebt, dan kunt u met Telenet klantenservice contacteren via de verschillende manieren die u kunt gebruiken zoals mail, postadres, telefoonnummer, Facebook en Twitter pagina’s, app Mijn Telenet, De Netweters en nog meest gestelde vragen bij Telenet pagina. Via het telefoonnummer, bijvoorbeeld, kunt u de diverse nummers gebruiken voor de verschillende onderwerpen: technische vragen, administratieve vragen, abonnementen, verhuizen, thuislevering, afspraak maken, etc.

Telenet is een Belgisch bedrijf en het hoofdkantoor van Telenet kunt u in Mechelen, België vinden. Bij Telenet kunt u digitale en ook analoge televisie (bekijk nof informatie over de abonnementen hieronder), internet (breedband), vaste telefonie (alleen via het kabeltelevisienetwerk mogelijk) en ook mobiele telefonie. In 1995 wordt project Telenet Vlaanderen opgestart door de Belgische (Vlaamse) regering, maar eigenlijk werd deze telefoonoperator een jaar later – in september 1996 al opgericht. Elke jaar heeft Telenet meer en meer klanten, in maart 2015, bijvoorbeeld, telt deze aanbieder een miljoen telefonie-, internet- en betaaltelevisieklanten samen, in 2012 alleen de cijfer van klanten voor mobiele telefonie is 500.000. In 2017 neemt dit bedrijf de provider SFR BeLux (kortom, Brussel en Luxemburg).

Hoe kunt u de ondersteuning of meer informatie krijgen via Telenet helpdesk?

Hieronder vindt u de nuttige informatie over de verschillende manieren met de klantenservice te contacteren: via Telenet klantendienst gratis nummer en nog andere.

  • Neem eerst een kijkje naar de meest gestelde vragen van Telenet service – daar kunt u meer antwoorden vinden over de diverse onderwerpen.
  • U kunt ook Support-app van Telenet downloaden (deze app is niet mogelijk bij tablets te installeren), er zijn de diverse opties voor u beschikbaar zoals uw internet verbruik checken, factuur/ saldo betalen, persoonlijke berichten krijgen, etc. U kunt dit bij App Store, Google Play of Windows downloaden. Vergeet niet om de gebruikersvoorwaarden te lezen en dan ook uw gsm-nummer invullen. U krijgt ook de navigatie door de veelgestelde vragen via deze applicatie.
  • Het postadres van Telenet is Telenet bvb, T.a.v. De klantendienst, Liersesteenweg 4, B-2800 Mechelen (vergeet niet bij de brief uw naam, uw telefoonnummer en uw klantnummer – in het geval u hebt dat – vermelden). Na ontvangst van uw brief contacteert Telenet service client binnen twee dagen met u.

Welke opties zijn beschikbaar voor u via Telenet service client en andere

Bij Telenet kunt u ook Yelo Play aap downloaden – met deze applicatie hebt u de mogelijkheid om overal live TV te kijken (beschikbaar te downloaden en gebruiken op smartphones, tablets en computers), u kunt meer informatie via gratis nummer Telenet aanvragen. Vanaf de lente van 2018 wordt Yelo Play ook beschikbaar voor de mensen in het buitenland (maar alleen in de Europese Unie).

Via de applicatie Mijn Telenet kunt u onmiddellijk nog additionele opties gebruiken zoals extra mailboxen, nog meer datavolume voor uw verbruik, additionele webruimte voor uw documenten, etc, uw eigen domeinnaam of ook een subdomeinnaam als u nodig hebt en andere opties. Download deze applicatie en meld u aan.

Telenet nummer geeft u ook de speciale opties en aanbieding, bijvoorbeeld kunt u Anytime kiezen, als u tijdens de piekuren bellen wilt via uw vast telefoon of mobiel (via de applicatie Triiing) , krijgt u bij deze optie tweeduizend gratis minuten, die u tijdens de piekuren kunt gebruiken.

U kunt ook de vacatures bij de shops en bij Telenet vinden op de webpagina als u op zoek naar een job bent.

Vind de support bij Telenet via social media – daar kunt u de ervaring delen, nieuws lezen, speciale acties en tarieven bekijken, etc:

U kunt ook bij diverse applicatie zoals Play Sports, Snap en Yelo Play vinden.

Nuttige informatie over Telenet telefoonnummer

Hieronder vindt u de nuttige informatie over de telefoonnummers en hoe kunt u de ondersteuning telefonisch krijgen:

  • Als u de administratieve vragen hebt, dan kunt u deze Telenet klantennummer gebruiken: de volgende vragen over uw saldo of aanrekening kunt u ook hier stellen aan medewerkers: 015 66 66 66, tussen de opties kies de eerste. De bereikbaarheid van dit telefoonnummer is op werkdagen tussen 8.00 en 22.00 uur en ook zijn zij bereikbaar op zaterdag tussen 9.00 en 17.30 uur.
  • Om meer informatie aan technische vragen te krijgen, kunt u ook de hulp via telefoonnummer vragen. Bel op dit nummer (kies de tweede optie): 015 66 66 66, indien u de problemen van bellen naar vaste nummers of vragen over uw digitale of kabel tv, mobiele opties, internet hebt. Telenet klantendienst nummer is bereikbaar op de werkdagen tussen 8.00 en 22.00 uur, tijdens zaterdag-zondag en feestdagen kunt u dit nummer bereiken tussen 9.00 en 22.00 uur.
  • Voor de informatie over abonnementen – als u deze wilt aanpassen of nemen, ook in het geval dat u verhuis, kunt u dit nummer gebruiken: 0800 66 046. De bereikbaarheid van dit telefoonnummer is op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur en ook zijn zij bereikbaar op zaterdag tussen 9.00 en 17.30 uur. Dit nummer kunt u niet gebruiken tijdens zondag en feestdagen.
  • Nog een Telenet telefoonnummer is nuttige voot u als u uw abonnement wilt opzeggen, bel dan op 0800 66 350, hier kunt u ook de hulp krijgen op de werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. Op zondag werkt niet.
  • Bent u geïnteresseerd in thuislevering? Dan kunt u met 015 33 40 00 contacteren tijdens werkdagen van 8 tot 20 uur en ook op zaterdag van 9 tot 17.30 uur.
  • Als u wilt tijdstip afspraak beluisteren, dan neem het contact op met 015 66 66 66 (Kies de derde optie, dan voor optie vijf en tot slot voor de eerste optie). Telenet klantendienst telefoonnummer kunt u bereiken op de werkdagen tussen 8.00 en 22.00 uur, tijdens zaterdag-zondag en feestdagen neem een contact op tussen 9.00 en 22.00 uur.

Meest gestelde vragen via Telenet klantendienst nummer

Veel nuttige informatie kunt u op de webpagina bekijken – onderwerpen over de tarieven, applicatie, abonnementen, etc. Check bij de veelgestelde vragen bijna alle informatie die u geïnteresseerd bent:

  1. Meer informatie over vaste telefonie, bundel, mobiel of gewone internet, promo’s, interessante aanbod, etc weten. Waar kan ik meer krijgen?
  2. Is het mogelijk om de ondersteuning via social media krijgen? Facebook en Twitter?
  3. Heeft Telenet eigene community waar de klanten de ervaring kunnen delen?
  4. Hoe kan ik Telenet Vlaanderen bereiken via Telenet klantenservice? Wanneer is deze klantenservice bereikbaar?
  5. Welke opties zijn beschikbaar bij internet tarieven? Ik wil nog anti-virus, auto response,anti-spam, webmail, hotspots en andere.
  6. Is het mogelijk om de internetsnelheid te verhogen (voor snelle download en upload)?
  7. Wat is de Telemeter? Waar kan ik deze optie bereiken/ gebruiken?
  8. Ik wil nog iets vragen over mijn aanrekening. Waar is het mogelijk?
  9. Is het mogelijk om draadloze modem zelf te installeren bij Mijn Telenet?
  10. Wat is het postadres van deze provider? Wat is het postadres van het hoofdkantoor?
  11. Welke winkelpunt kan ik bezoeken? Waar kan ik alle winkelpunten bekijken? Wat zijn de openingsuren?
  12. Ik zal binnenkort verbouwen / verhuizen. Hoe kan ik dat regelen?
  13. Welke opties zijn beschikbaar bij Telenet helpdesk voor mijn abonnement?
  14. Hoe kan ik overstappen naar Telenet? Is het moeilijk? Is het noodzakelijk de winkelpunt te bezoeken?

Nog andere nuttige vragen en instructies kunt u via de diverse makkelijke manieren te bereiken – ook veelgestelde vragen – contacteren en de gewenste informatie vinden voor uw comfort en interesse.

☎ Base klantenzone

Base klantenzone

1940

Base contact center

Contacteer met Base contact center met de hulp van Base klantenzone

De nuttige informatie over Base klantenzone

Voor meer gedetailleerd inzicht over dit bedrijf, Base diensten en ook voordelen die u bij Base heeft kunt u met de hulp van Base klantenzone (Base aap, Base Community, bij Facebook, Twitter, etc) via Base contact center krijgen.

BASE is de 3de mobiel bedrijf in België, u kunt deze operator voor zelfstandigen, particulieren en bedrijven gebruiken. Sinds 2016 BASE Company is een onderdeel van Telenet en ook Telenet Group. Het hoofdkantoor van Base is gevestigd in Sint-Lambrechts-Woluwe, België. Dit bedrijf en service Base helpt ongeveer 3,15 miljoen mobiele klanten in België op het eind van 2015. De klanten kunnen deze service gebruiken om meer informatie over de diensten, Base aanboden en contactinformatie weten. In 2017 in Brussel heeft Telenet een eigen innovatiecentrum bij het hoofdkantoor geopend.

Er zijn heel veel opties bereikbaar voor u als u de klant van Base bent,  dus via My BASE app is het mogelijk om zelf sommige wijzigingen maken. Hieronder vindt u de nuttige informatie over de contacten, klantenservice bij Base, Base bij social media, Base community, etc. Er zijn ook de persinformatie, wettelijke informatie op de website, daar kunt u de nieuwste smartphones, tablets, accessoires, prijzen en tarieven – internationale en in België, abonnementen, speciale proposities, kortingen voor de klanten.

Hoe kunt u met Base contact center contacteren?

U kunt met Base service client contacteren via de verschillende manieren, zoals telefoonnummer, het bezoekadres, het postadres, email, etc. De bereikbaarheid van telefooncontacten is van maandag tot en met zondag tussen 8u00 en 22u00. U kunt gratis nummer 1940 voor uw gsm in België gebruiken en Base help krijgen. +32 486 19 1940 – dit nummer kunt u in België en in het buitenland gebruiken. Naar dit nummer bel voor vragen over de roaming: +32 486 19 1980.

U kunt ook Base via social media vinden en daar vragen stellen aan de klantenservice bij Base. Zoek maar Base profiles via:

Als u de vraag via de social media stellen, krijgt u de hulp op de werkdagen tussen 9u00 tot 18u00 (beschikbaarheid van de klantenservice via social media). Ook bij de social pagina’s kunt u veel nuttige informatie over de nieuwe tarieven, abonnementen vinden, de nieuws van het bedrijf lezen of de speciale acties bekijken.

Bij de webpagina staat ook Base Community, daar kunt u uw ervaring delen, vragen aan andere klanten stellen, de nieuws lezen, etc.

Bij Base voor bedrijven voor een specifieke offerte kunt u een afspraak online maken en Visual Voice mail installeren of de tweede oproep activeren (in uw wacht), speciale Care optie bestellen en nog andere.

Service client Base staat 24 uur per dag en 7 dagen per week – klaar om u te helpen, vragen te antwoorden, aanraden, ook kunt u deze service per mail, online bereiken of de verkooppunten bezoeken.

Hoe kan ik nog service client Base bereiken?

U kunt ook de vragen via klantenzone stellen aan medewerkers, daar meld uw telefoonnummer en wachtwoord aan. Check maar eerst uw vragen bij de meest gestelde vragen op de webpagina of vind meer nog onderwerpen via Base Community.

Nog onder controle uw abonnement houden kunt u via de applicatie van Base: my Base (daar krijgt u veel opties – lees meer hieronder).

Als u wilt per email over de sommige onderwerpen, ondersteuning of vragen met de Base winkels contacteren, check dan de informatie hieronder:

Nog meer emails kunt u bij de contacten van webpagina Base vinden.

Indien u de praktische vragen hebt of de advies nodig hebt, kunt u de Base shops of Fix 2 Go bezoeken, vind hier de adressen van sommige locaties (nog meer bij de kaart op de site):

  1. BASE SHOP ANTWERPEN-MEIRBRUG Meirbrug 1 2000 ANTWERPEN
  2. BASE SHOP GENT-VELDSTRAAT Veldstraat 41 9000 Gent
  3. BASE SHOP BRUSSELS-LAEKEN Rue de Wand 58 A 1020 LAEKEN
  4. BASE SHOP OOSTENDE-KAPELLESTRAAT Kapellestraat 89 8400 OOSTENDE
  5. Fix 2 Go Namur: Rue de fer 135-137, 5000 Namur
  6. Fix 2 Go Gent: Langemunt 59, 9000 Gent
  7. Fix 2 Go Tournai: Les Bastions, Boulevard Walter de Marvis, 7500 Tournai
  8. Fix 2 Go Cora Chatelineau (Samsung Premium Support partner): Rue Trieu Kaisin, 6200 Kaisin

Bij de base.be/klantenzone kunt u meer informatie over het bezoekadres, het postadres, kantooruren, advies, etc krijgen.

De opties via my Base en andere

Voor de sollicitatieprocedure, als u op zoek naar de job bent, kunt u bij de vacatures informatie bekijken, daar zijn er de baan voor de studenten, of is het mogelijk spontaan solliciteren kiezen – eigenlijk alle vacatures bestaan bij Telenet – daar kunt u zien waar zij de mensen nodig hebben.

Bij Base kunt u ook de verschillende aanbiedingen vinden: voor de smartphones, tarieven en abonnementen, vraag de informatie voor Business-klanten of zelfstandigen, particulieren ook.

My Base is beschikbaar voor Android, iPhone of Windows Phone (of nog op Apple Watch, Android Wear); bij deze app kunt u uw budget  en andere opties beheren, uw facturen betalen, als u wilt, u kunt ook van uw abonnement veranderen of de informatie checken. Bekijk uw tariefplan en het gebruik van internet, sms’en, minuten (internationale en gratis), activeer of deactiveer de optie die u hebt, of de opties voor uw herlaadkaart. Als u de problemen met de installatie hebt, kunt u met Base support of de video bekijken.

Ook is er de persinformatie op de website – ga maar naar de link https://press.base.be , daar kunt u ook contactinformatie over de Engelse, Franse en Nederlandse press officen plus de contacten van verantwoordelijke personen vinden en nog andere.

Welke meest gestelde vragen kunt u via Base support vinden?

Om met call center Base het contact te opnemen of bereiken, kunt u de verschillende manieren te contacteren als u de vragen heeft, maar u kunt ook de informatie op de website checken – daar kunt u veel nuttige informatie vinden over de diverse onderwerpen, zoals:

  1. Is er Base gratis telefoonnummer die ik kan contacteren?
  2. Hoe kan ik de app downloaden? Ik heb de problemen met installeren / account maken/ etc.
  3. Is er de BASE shop in mijn buurt? Wat zijn de openingsuren van deze winkel?
  4. Waar kan ik meer informatie over de internationale tarieven krijgen?
  5. Is het mogelijk om Business Partners te vinden via de website?
  6. Ik wil mijn facturen online betalen/ beheren. Kan ik dat via de Base app doen?
  7. Wat is Fix2Go? Is er deze winkel in mijn stad?
  8. Kan ik zelf mijn facturen betalen of activeren mijn simkaart (herlaadkaart)?
  9. Hoe kan ik Base contact center bereiken? Wanneer is deze center bereikbaar?
  10. Kan ik mijn simkaart zelf activeren of stoppen?
  11. Ik heb de vraag over de roaming in het buitenland. Waar kan ik de informatie vinden?
  12. Bestaat Base pagina op social media? Kan ik vragen de team op social media?
  13. Ik wil meer iets weten over de business Pro tariefplannen. Welke voordelen krijg ik bij dit plan? Is het mogelijk bij My Base?
  14. Wanneer is Base klantenzone en de support via de applicatie bereikbaar?

Kijk maar naar de andere veelgestelde vragen, aan welke kunt u de gewenste informatie krijgen met de hulp van supportteam (medewerkers bij Base), die u via de verschillende manieren kunt bereiken.

☎ Service client Orange

Service client Orange

5000

Numéro Orange

Service client Orange présente toute l’information grâce le numéro Orange

Qu’est-ce que propose Orange?

C’est une entreprise de la France qui présente les produits de commercialisation des équipements et des services de télécommunication pour les entreprise, les particuliers et les professionnels. L’utilisateur peut recevoir les propositions sur l’internet, la téléphonie fixe et mobile, les smartphones et GSM, les services de téléconférence, les accessoires, la télévision et plusieurs d’autres.

Service client Orange permet de découvrir:

  • le contrôle de la consommation
  • la consultation des factures
  • la recharge d’une carte qui est prépayée
  • la consultation des tarifs à l’international
  • les avantages d’Orange Thank You
  • la configuration de son GSM
  • l’addition d’une option ou changer le plan du tarif
  • l’achat d’une recharge de surf.

Utilisant les canaux de communication ou appelant au numéro Orange la personne a la possibilité de découvrir:

  1. le réseau 4G qui est le meilleur de la qualité pour appeler et plus étendu en Belgique
  2. des propositions du contenu riche au bas prix du marché
  3. plusieurs services qui sont inclus dans le plan de tarif.

Quel Orange téléphone présente service client Orange?

Si la personne veut demander n’importe quelle question elle utilise Orange numéro l’appel duquel est gratuit: 5000

Aussi on peut employer numéro de téléphone Orange en Belgique: 02 745 95 00

A l’étranger on téléphone: +32 2 7 45 95 00.

Comment utiliser numéro Orange de l’urgence?

En cas du vol ou de la perte de gsm il faut faire l’appel très vite et Orange service clientèle bloquera la carte SIM du client. Il y a possibilité d’user téléphone Orange gratuitement chaque jours, 24h/24h: 0 800 95 95 5

Et depuis l’étranger on compose Orange téléphone: +32 495 95 95 00

Est-ce que l’espace client Orange belgique propose des moyens communication pour les entreprises?

  • Par téléphone: pour donner les questions aux jours de travail de 8 h à 19 h on téléphone gratuitement en Belgique: 5995 ou 0 800 95 96 2. Aussi il existe le numéro à l’international: +32 2 745 94 97
  • En ligne: pour prendre de rendez-vous ou poser les questions commerciales ou administratives on s’adresse à: business.orange.be/fr/contactez-nous/en-ligne

Comment peuvent les indépendants contacter?

  • Grace le téléphone: à l’aide le numéro gratuit: 5432 ou le numéro duquel tarif est local: 02 745 97 72. Si l’utilisateur se trouve à l’étranger il appele: +32 2 745 97 72. Les services administratifs sont possibles du lundi au samedi de 8 h à 20 h et même le dimanche de 10 h à 18 h 30. Tout ce qui concerne des services techniques on s’adresse chaque jour de 8 h à 22 h.
  • En ligne signant les champs: orange.be/fr/independants/contactez-nous/en-ligne.

Y a-t-il de la proposition de la messagerie Orange?

La messagerie est privée et donne la possibilité d’envoyer des messages aux autres personnes du groupe. Elle montre deux privilèges:

  • L’utilisateur n’a pas besoin de savoir l’adresse du mail de l’autre membre pour envoyer le message et il ne faut pas de révéler son adresse.
  • Le demandeur peut lire et envoyer des messages et ne pas laisser la communauté, et cela fait facile les conversations qui est vite avec un autre membre du groupe.

Si le client veut utiliser la messagerie Orange, il doit inscrire et connecter. En haut de la page de l’utilisateur l’icône de cette option s’affiche. Le nombre des messages que la personne n’a pas lu se montre à côté de l’icône de l’enveloppe.

Le demandeur a la possibilité voir les réponses aux questions sur le site d’Orange:

  • Comment envoyer le message
  • Comment le lire
  • Comment donner la réponse à ce message
  • Comment le supprimer
  • Comment on peut voir le message que l’utilisateur a envoyé à l’autre personne
  • Que la liste est-elle des demandeurs à ignorer et comment y ajouter des gens

Existe-il d’autre contact Orange?

Espace client Orange belgique présente plusieurs canaux de communication:

  • Il y a la possibilité de chercher les réponses et prendre part à des conversations sur Tribe qui est la communauté du groupe: community.orange.be/t5/Tribe-la-Communaut%C3%A9-d-Orange/ct-p/francais
  • On peut trouver l’information sur la page du support à propos des questions les plus posées ou cibler sa problème choisissant une des catégories: la facturation et la consommation, la téléphonie mobile, l’internet et TV, l’internet mobile, les appareils et les applis, l’espace du client: orange.be/fr/support
  • Pour savoir les dernières nouvelles il faut s’inscrire à la newletter: orange.be/fr/newsletters
  • Aussi on peut utiliser Orange Thank You pour faire des surprises, les invitations, les événements extraordinaires et beaucoup d’autres visitant la page suivante: orange.be/fr/independants/options-et-services/orange-thank-you
  • L’utilisateur peut localiser un shop cherchant le commune et choisissant le province: shops.orange.be/fr
  • Pour recevoir la réponse l’utilisateur peut connecter à l’aide mail en ligne remplissant les champs proposés: orange.be/fr/contactez-nous/en-ligne
  • Il existe la possibilité d’écrire la lettre par courrier à l’aide contact Orange: L’avenue du Bourget, trois, 1140 Evere, Belgique.
  • Tous les détails à propos des particuliers, des entreprises et des indépendants la personne peut découvrir sur la page principale d’Orange.

Peut-on suivre sur les réseaux sociaux:

Un peu d’histoire d’Orange

Une entreprise qui a été créé en 1988. Et en 2015 cette communauté est présenté dans 29 pays, mais avait le but principale de développer partout des zones géographiques prioritaires.

Сe groupe en Belgique est l’un des leaders du marché des télécommunications sur cette territoire. Il donne les propositions à ses utilisateurs commerces des services mobiles qui sont prépayés et des abonnements ainsi qu’une foule d’autres services télécoms qui sont innovants. Aussi la communauté est un opérateur qui converge et qui propose des services du télé et de l’internet via le réseau câblé pour les belges. Elle montre des services de téléphonie fixe et mobile sur le déroulement professionnel ainsi que l’internet à haut license. Orange présente une large gamme de services de mobilité et connectivité, qui comprend des propositions articulées à propos de l’internet of Things et de big data. С’est un opérateur wholesale qui donne l’accès à ses partenaires  à son base et à ses services.

C’est une organisation wholesale qui donne la possibilité à ses partenaires à son bas et à ses services. Il y a plus de trois millions des utilisateurs qui sont belges et luxembourgeois, et l’entreprise présente un système mobile de haut qualité, qui fait l’objet d’investissements stables.

En Belgique c’est une filiale du service client Orange, l’un des principaux opérateurs de l’Europe et de l’Afrique du mobile et de l’accès internet et l’un des meilleurs du monde des services de télécommunications aux entreprises. Pour voir tous les privilèges il faut appeler à l’aide numéro Orange ou contacter par l’Internet

☎ Contact Amazon

Contact Amazon

0904 88 535

Amazon service client

Utilisez des canaux d’info de contact Amazon pour joindre Amazon service client

Vous voulez contacter Amazon Belgique? Apprenez tous les canaux d’information utiles pour régler n’importe quels problèmes

En vous trouvant dans une situation qui demande d’assistance professionnelle adressez-vous à Amazon service client. C’est très simple avec plusieurs voies de contact Amazon disponibles depuis tous les gadgets de communication. Servez-vous du chat, de l’accueil par téléphone, par courriel, à l’aide du moteur assistant et plusieurs applications utiles.

Amazon, y compris Amazon Belgique, est mondialement connu magasin de commerce électronique, le service Internet orienté à la vente des produits réels à la demande des masses. C’est la plus grande entreprise dans le monde qui vend des produits via Internet, en commençant par les produits culturels (comme livres, musique, films, séries télévisées etc), les appareils numériques, multimédia, hi-fi, et en terminant par les produits alimentaires, pour les enfants, pour les transports et énormément d’autres catégories. Né en 1994 aux Etats-Unis Amazon a vite conquis le marché en ligne, ayant favorisé la popularité et le développement de ce mode d’acheter et de vendre.

Découvrez les moyens utiles pour vous joindre avec Amazon service client

Il faut mentionner qu’aucune activité n’est possible sur Amazon sans son compte client. C’est uniquement s’étant identifié on pourra obtenir accès à n’importe quelle rubrique du site y compris le service client.

Dans le monde entier pour aider chaque client qui se trouve dans une situation compliquée Amazon se sert de plusieurs canaux techniques. Via ces canaux très différents Amazon support a une possibilité de travailler plus de demandes, réagir à tous les appels, répondre à toutes les lettres etc. Pour accéder au service clientèle on peut recourir à:

  • Service d’aide général. C’est une plate-forme très systématisée avec une barre d’onglets affichant les sujets-problèmes possibles de rencontrer et de résoudre en réalisant certaines indications
  • Foire aux questions. Le site officiel conseille aux utilisateurs de parcourir des discussions animées par les autres clients et supportées par experts de Amazon fr.amazonforum.com  (forum des appareils et services digitaux) ou autres FAQ disponibles (forum général, forum pour les appareils Kindle etc)
  • Connexion téléphonique. Toute une équipe des opérateurs est quotidiennement au service afin que les clients puissent contacter Amazon Belgique par téléphone et se débrouiller de tous les inconvénients
  • Là, encore l’aide est fournie par chat avec des conseillers ou par é-mail
  • Formulaires de demande d’aide. Souvent ces formulaires sont utilisés pour obtenir des informations supplémentaires sur les produits ou les vendeurs de la marketplace. Pour effectuer ce service les conseillers de Amazon essaient qu les clients reçoivent les réponses en délai le plus court.
  • Application mobile. Cette option d’usage et de service Amazon diminue le temps qu’on perd pour la recherche des paramètres nécessaires et élargit la liste des possibilités accessibles depuis son téléphone ou sa tablette

Trouvez de bonnes solutions à l’aide du service du support client de contact Amazon

L’engagement principal du centre de contact Amazon Belgique est l’optimisation de la collaboration avec des clients et la contribution constante à la satisfaction et la fidélisation des utilisateurs. D’ici: les décisions des problèmes les plus fréquemment rencontrés sont regroupées en sections très détaillées pour que même des nouveaux adhérents puissent se débrouiller des situations compliquées.

  • Sur la page d’accueil du site officiel de Amazon en bas se trouve un onglet «Aide». Comment il peut assister?
  • En dépendance du problème on choisit une rubrique convenable parmi «Une commande passée», «Services numériques», «Appareils Amazon et applications de lecture Kindle», «Primes et autres»
  • Ensuite on sélectionne un problème qui est arrivé dans la liste proposée par le service
  • Le centre d’aide offre le schéma de résolution avec plusieurs variantes de solution et souvent avec vidéo explication des pas suivants
  • De plus, si le client n’arrive pas à trouver une solution optimale en autonomie on lui offre de contacter le service client par téléphone, par chat ou par é-mail.

Comment appeler Amazon service client Belgique par téléphone?

Une société d’origine étrangère Amazon supporte la communication avec des clients par téléphone. La forme du contact par rappel est la plus facile de communiquer avec Amazon et la plus directe. Pour passer le coup le consommateur est obligé de faire des pas suivants:

  • Dans la partie « Aide » du service client il faudra choisir la cause de l’appel (le problème rencontré) pour que le spécialiste chargé de clientèle puisse rappeler
  • Ici il est nécessaire d’identifier le code téléphonique du pays où se trouve le client au moment actuel
  • Après on saisit son numéro de téléphone direct et disponible
  • Le dernier point c’est de fixer le moment du rappel de la part des conseillers de Amazon téléphone
  • Le service client promet que toutes les personnes qui se sont adressées en cette manière seront rappelées dans une minute.

Utilisez chat Amazon pour le contact direct avec le service du support

Comme il est dit ici dessus on peut chatter avec des experts de Amazon service client Belgique pour retrouver la décision du problème à la manière très personnalisée. Étant disponible de 6 heures à zéro heures tous les jours de la semaine chat Amazonest très réactif aux demandes (le temps d’attente de la correspondance ne doit pas surpasser une minute). Il est facile de chatter avec les experts Amazon depuis tous les gadgets en comptant sur la confidentialité extrême.

Passez au service clients de Amazon avec son application mobile

Les techniciens du centre du support des utilisateurs de Amazon ont beaucoup soumis pour fournir une application Amazon, simple et fonctionnelle. Quels sont ses avantages?

  • Sans perdre le temps on peut surveiller l’expédition et la livraison de son colis
  • Dans la gamme infinie de Amazon il est possible de choisir seulement des promotions pour les produits intéressants. Après recevoir des notifications au sujet de la disponibilité des produits choisis
  • Il est aussi facile de comparer certains marchandises (leurs prix et disponibilité) en scannant leurs codes-barres à l’aide du caméra photo du smartphone
  • Avec sa nature compatible avec les tablettes et les smartphones Amazon sera partout avec son utilisateur.

Télécharger une Application mobile de Amazon on peut ici:

Amazon Assistant – encore un bénéfice pour les clients fidèles

Une bonne solution de plus pour les acheteurs passionnés est devenu un module complémentaire de plusieurs applications disponibles pour la plupart des navigateurs – c’est Amazon Assistant. Il s’installe sur la barre d’outils de l’ordinateur ou d’autres appareils mobiles du client pour assurer:

  • Listes des envies (ici on peut enregistrer les produits d’autres sites, d’en faire les listes et les partager avec des proches, s’il y a besoin)
  • Mises à jour de toutes les commandes (Amazon Assistant contrôle et informe sur toutes les étapes des commandes passées ou reçues)
  • Comparaison des articles de Amazon avec des articles qui se trouvent sur les autres sites pour l’économie de l’argent et le gain du temps
  • Option de réception des raccourcis qui surveillent et annoncent des promotions sur les destinations favorites de l’utilisateur en s’appuyant sur les données de son navigateur
  • Possibilité de savoir les dernières mises en ligne des produits désirés à l’aide des notifications quotidiennes et beaucoup d’autres profits pour chaque client de Amazon.

N’hésitez pas de vous adresser à Amazon service client dédié à assister et à résoudre toutes sortes des problèmes qu’on peut rencontrer en travaillant avec le magasin Amazon. Les conseillers compétents du centre contact Amazon seront à Votre écoute et feront leur meilleur pour que tous les inconvénients soient réglés le plus vite possible.

☎ Edenred contact

Edenred contact

02-678-28-11

Edenred telephone

Avec tous les canaux d’information de Edenred contact accédez à Edenred Belgique

Faites connaissance avec Edenred Belgique

Les conseillers spécialistes du centre Edenred contacts’engageront à résoudre tous les problèmes que Vous rencontrez lors de la collaboration avec Edenred Belgique. Il Vous suffit de vous adresser au service des clients au moyen du téléphone, des réseaux sociaux, de Votre compte personnel, d’une demande faite en ligne etc

Chaque entreprise qui chérit son personnel et se préoccupe du bien-être de ses salariés peut leur offrir des solutions utiles à l’aide des offres de Edenred. Cette société d’origine française est représentée dans beaucoup de pays du monde où elle exerce le même programme – organisation et réalisation de bonnes idées quotidiennes comme visites au restaurant, shopping vert, tourisme écologique, sport et vie culturelle etc.

Edenred, comment ça marche?

Dans le système du fonctionnement de Edenred les chèques (les tickets) sont élément-clé qui unit 3 participants: entreprise qui commande le service, salarié pour qui on commande le service et commerçant chez qui on commande ce service. Dans le chef de son responsable des ressources humaines ou d’une autre personne qui exerce ces responsabilités les entreprises choisissent le type de solution et la présente au salarié en forme du chèque. Avec ce chèque l’employé peut se servir des biens offerts par des commerçants partenaires de Edenred ou obtenir une réduction pour certains services.

Le premier service Edenred a été fait il y a plus de 50 années, en 1962 en France. C’était le titre-restaurant qui reste jusqu’à présent le chèque le plus populaire à commander.

Qu’apprendrez-Vous en vous adressant à Edenred service clientèle?

  1. Toutes sortes d’information sur les solutions offertes
  2. Calcul des titres-cadeaux personnels et pour un groupe des salariés
  3. Guide des promotions actuelles et des bons de réduction
  4. Toutes les questions liées à l’utilisation à la carte Edenred
  5. La visualisation des dépenses des consommateurs
  6. La liste des entreprises partenaires nationales et étrangères prenantes dans les services Edenred etc

Pourquoi adhérer à la communauté des clients de Edenred?

En collaborant avec Edenred Belgium ce sont tous qui gagnent. En réalisant des services transactionnels cette société prend en compte les intérêts de tous les côtés participants: les employeurs, les salariés et les commerçants partenaires. Parallèlement Edenred favorise le développement de l’économie locale en supportant les petites entreprises et des artisans de la région. Ainsi tous les adhérents de Edenred profiteront de:

  • Options élaborées pour faire valoriser les employeurs qui collaborent avec Edenred. Cela contribue au support de l’image des entreprises qui se préoccupent de son personnel, qui s’investissent à la création des conditions du travail et du repos favorables pour les employés et performantes pour les employeurs
  • Plusieurs occasions à simplifier le quotidien des salariés en ce qui concerne le shopping eco, les visites aux restaurants, les événements culturels et les activités sportives, la formation, les services personnels
  • Fréquentation et fidélisation de la clientèle pour les commerçants partenaires. Tout ça provoquera la promotion et la prospérité de leurs affaires, servira une sorte de publicité influençant fortement la croissance du nombre des visiteurs  et autres bénéfices.

Servez-vous de tous les canaux d’information du centre Edenred contact

Afin de satisfaire les demandes des clients constants et même des non-clients Edenred s’engage à la communication avec ses adhérents à l’aide de plusieurs moyens de contact:

  1. Les opérateurs des lignes téléphoniques de Edenred klantendienst à beaucoup de régions sont à l’écoute des appels d’assistance
  2. Un grand avantage du support et de l’aide clients est aussi le compte personnel créé sur le site officiel
  3. Si l’utilisateur le désire il peut s’adresser au Edenred service client par une demande d’information supplémentaire. Pour ça il lui faudra remplir un formulaire de sa demande et attendre la réponse des conseillers
  4. Pour que tout le monde puisse comprendre toutes ses possibilités avec Edenred et pour que l’usage de ses Edenred produits soit simple sur le site se trouve un volet «Centre d’aide» qui explique des moments essentiels d’utilisation
  5. Des actualités, des articles et des vidéos utiles, des commentaires des adhérents de la sociétés, des expériences intéressantes et un grand nombre d’autres choses sont quotidiennement postés sur les comptes d’Edenred sur les réseaux sociaux

Accédez vite au service client de la société en composant Edenred téléphone ou en envoyant une télécopie

Il est très facile de prendre contact avec Edenred service commercial par téléphone. Il est important de ne pas confondre les numéros des centres d’aide des régions différentes de la Belgique:

  • La région centrale du siège à Bruxelles (pour le retrouver dans la capitale – boulevard du Souverain, 165, boite 9, 1160) a son numéro de téléphone 02-678-28-11. Le numéro de la télécopie du même département  sera 02-678-28-28
  • Concernant bureau en Wallonie (il se trouve à Liège, rue Lonhienne, 15 4000) on doit composer 04-222-12-01 pour se connecter avec des conseillers et pour envoyer une télécopie c’est le numéro 04-222-22-70
  • Le bureau régional de Flandre (installé à Wilrijk, Groenenborgerlaan, 84/1, 2610 ) a son numéro de Edenred téléphone – 03-233-98-35 et aussi le numéro de sa télécopie à tout hasard 03-233-81-97.
  • Il faut prendre en compte que les adresses postales des centres mentionnées ci-dessus peuvent être utilisées à rendre visite en personne dans les centre du service clients. Le site officiel offre le schéma du trajet aux bureaux très en détails pour tous les types du transport.

Découvrez les atouts de Votre Edenred espace client

Une fois devenu le client de Edenred les gens reçoivent une offre de créer son compte individuel au sein de la société – My Edenred. À quoi ça sert? Son propre espace client est une opportunité avantageuse:

  • C’est toujours l’économie du temps perdu pour le remplissement des formulaires de demande des services, pour l’envoi des commandes, pour les appels d’aide etc
  • Passer et suivre ses commandes ne sera plus un problème
  • Il est aussi facile d’effectuer la gestion des collaborateurs engagés au programme (ajouter-supprimer les noms des collaborateurs, modifier leurs données personnelles etc) et activer des nouvelles cartes pour eux
  • En cas de nécessité de changer la structure de sa société on peut également recourir à son Edenred espace client
  • Ajouter et contrôler les activités de ses représentants s’il y a besoin et autres options

Comment trouver Edenred service client sur les réseaux sociaux?

L’équipe des gestionnaires de Edenred est très active sur l’espace numérique des réseaux sociaux. Ils sont passionnés en partageant des événements organisés ou à venir. Les comptes de Edenred sont pleins d’information utile aux visiteurs occasionnels et aux clients fidèles.Beaucoup de vidéos tutoriels, les photos rapports des participants des programmes sont disponibles sur:

Avec l’équipe des conseillers du service Edenred contact Vous pouvez compter à l’aide pour résoudre tous les problèmes possibles lors du travail avec les offres de la société. Il ne faut pas oublier que Edenred Belgique est le membre officiel du réseau mondial des mêmes compagnies ce qui garantit l’échange de l’expérience à solutionner des situations compliquées toujours à la faveur des clients.

☎ Jetairfly contact

Jetairfly contact

070 222 346

TUI CONTACT

TUI contact afdeling is tot uw dienst.Neem met Jetairfly contact op voor al info

Voor de informatie over beschikbare tickets neem met TUI contact op

Jetairfly (officieel TUI Airlines Belgium) is een Belgische luchtvaartmaatschappij die regelmatig vluchten uitvoert. Het maakt deel uit van TUI AG, het grootste toeristische concern ter wereld, met het hoofdkantoor in Hannover, Duitsland. TUI AG bestaat uit 6 luchtvaartmaatschappijen, zoals TUIfly, Thomson Airways, TUIfly Nordic, Corsair International en Arkefly.

In 2012 vervoerde Jetairfly meer dan 2,78 miljoen passagiers. Het vervoert 163 vluchten, in 105 richtingen (2013). Jetairfly is de tweede Belgische luchtvaartmaatschappij op basis van vlootnummer, aantal passagiers en aantal bestemmingen. In oktober 2012 beweerde de Belgische luchtvaartmaatschappij dat het de modernste vloot had.

De geschiedenis van het bedrijf begon in 2003. De luchtvaartmaatschappij werd in november 2003 opgericht als vervoerder van touroperator Jetair, onderdeel van de toerismegroep TUI AG. Sobelair (thuis houder voor Jetair) stopte zijn activiteiten, Jetairfly lanceerde zijn operaties met 5 vliegtuigen. Op 23 november 2005 kreeg de luchtvaartmaatschappij de naam Jetairfly.  Tot nu toe biedt de luchtvaartmaatschappij de voordeligste tickets. Voor alle informatie over beschikbare tickets kunnen de reizigers met Jetairfly contact opnemen. De gegevens van het bedrijf en TUI contact info staan op de website vermeld.

Als U betrouwbare en veilig reis wilt boeken neem met Jetairfly contact op

Tegenwoordig hebben  mensen de mogelijkheid snel, veilig en niet duur over de hele wereld reizen. Wat is zeer belangrijk voor de modern reizigers hoe betrouwbare, vriendelijk en  flexibel de luchtvaartmaatschappij is. TUIfly Belgium doet alles om altijd bereikbaar en behulpzaam te zijn. De maatschappij biedt niet alleen goed geregeld reizen maar ook  een mooi en onvergetelijke ervaring met een perfecte dienst.

Op de website van het bedrijf kunt U een leuke bestemming vinden,een luchtplan uitstippelen, en een voordelig ticket meteen online bestellen.

Voor alle vragen of opmerkingen kunnen de reizigers met klantenafdeling van TUI Belgium contact opnemen.

Mocht U niet tevreden zijn met de Jetair dienstverrichting, kunt U altijd een klacht of een opmerking telefonisch  of via een contact formulier tui.be/nl/contactform/openquestion3 doorgeven.

TUIfly contact is te vinden op volgende kanalen:

De reizigers kunnen altijd spoedig contact met de luchtvaartmaatschappij opnemen. Dat kunnen ze via de volgende kanalen doen.

Speciaal voor de internet gebruikers is de website tuifly.be/nl ontwikkeld. Die helpt altijd met actuele vluchtinformatie, bedrijfsinfo en andere belangrijke gegevens.

De reizigers kunnen snel met Jetair contact  opnemen

U kunt Uw vragen meteen online of via chat messenger stellen om direct met Jetair contact opnemen.

Telefoonnummer van Tuifly is: 070 222 346

De klantenservice afdeling is elke werkdag van 08:00 tot 22:00 geopend. Op Zaterdag is de klantenservice van 09:00 tot 22:00 geopend en op Zondag van 10:00 tot 22:00.

Als u met een assistent van klantenservice direct wilt spreken, gebruik chat online. Deze optie kunt U op website vinden onder het menu “Hulp nodig?”

Wat is MIJN TUI?

Het is altijd leuk en makkelijk alle zaken online onmiddellijk regelen. Bijvoorbeeld, uw financiële zaken of verzekeringen. Het is ook geldig voor uw reizen en vakanties. Dankzij uw persoonlijk account  Mijn Tui kunt u alle vakantie en vlucht zaken direct zien, transacties controleren en alles in een klik regelen.

Om Mijn TUI te gebruiken moet u eerst in de persoonlijk account inloggen.  Om dat te doen vul uw achternaam en de reserveringsnummer in de velden en volg verder de instructies. Met behulp van Mijn Tui kunnen de reizigers:

  • Alle details van de reservering bekijken;
  • Online tickets betalen;
  • Informatie over de reisdocumenten bekijken;
  • Nog veel extra’s.

De hele vakantie in uw smartphone met TUI Belgium App

Tegenwoordig bijna iedereen gebruikt het mobieltje om informatie te bekijken en alle persoonlijke zaken onmiddellijk regelen. Via de applicatie is er mogelijk met TUIfly contact opnemen. Ook kunnen reizigers de hele vakantie in een klik regelen:

  1. Vakantiebestemming ontdekken;
  2. De info van de vakantie downloaden;
  3. De leukste tips van de vakantie lezen;
  4. Uw gegevens doorgeven
  5. Hotel mogelijkheden bekijken
  6. Excursie reserveren.

Met applicatie van TUI Belgium hebt U uw vakantie binnen handbereik altijd en overal. Dit is toch handig!

Voor welke vragen kunnen mensen met Jetairfly contact opnemen?

Er zijn veel mogelijkheden om een contact met helpdesk van de luchtvaartmaatschappij  op te nemen. De reizigers willen snel en efficiënt ondersteuning ontvangen. De medewerkers van Tuifly staan klaar om hulp en advies aan te bieden. Er zijn veel vragen en opmerkingen dat mensen kunnen persoonlijk met een assistent bespreken.

  • Hoe kan ik een ticket reservering maken?
  • Hoe ontvang ik de bevestiging na reservering?
  • Mag ik mijn reservering wijzigen?
  • Mag ik online betalen?
  • Waar moet ik inchecken?
  • Welke documenten moet ik voor de inchecken meenemen?
  • Hoeveel bagage kan ik meenemen?
  • Kan ik mijn vlucht annuleren?
  • Hoe kan ik stoelreservering maken?
  • Welke type stoelen kan ik reserveren?
  • Enz

Tevens kunnen de reizigers veelgestelde vragen op een aparte pagina doorlezen https://www.tuifly.be/nl/vragen Af en toe is het makkelijker en sneller de antwoorden vinden.

Verantwoord reizen met TUI Belgium

Tegenwoordig reizen wij heel veel over de hele wereld.  Dat geeft ons onvergetelijke ervaring en geheugen. Maar het heeft ook een impact op de natuuromgeving. Helaas  kent de klimaatverandering geen grenzen. Daarom zet TUI Belgium grote stappen om de negatieve gevolgen te verminderen.  Bijvoorbeeld, het bedrijf heeft de strategie ontwikkeld “Better Holidays, better world”. Dat heeft wel een invloed op de bedrijfsvoering maar ook op de verantwoord vakanties.  Het bedrijf wilt meer in TUI Care Foundation investeren. De projecten van TUI Care Foundation streven om CO2 –uitstoot te verlagen. Van 2008 tot 2015 heeft de luchtvaartmaatschappij  de CO₂-uitstoot (per passagierskilometer) al met ruim 21 procent verlaagd. TUIfly blijft meerdere mogelijkheden zoeken om de negatieve impact op het milieu te verminderen. Voor meer informatie kunt u altijd met TUIfly Belgique contact opnemen.

Reizigers kunnen genieten hun vakanties met respect voor de lokale bevolking

TUIfly brengt meer dan 1,6 miljoen passagiers per jaar naar meer dan 100 bestemmingen. Daarom is zeer belangrijk wat voor impact dat de toerisme op het lokale leven doet. De inwoners van landen kunnen ook van de toerisme profiteren.  TUI Care Foundation investeert in lokale projecten van 14 bestemmingen gericht op opleiding, natuurbescherming, dierenwelzijn en lokale werkgelegenheid. TUIfly luchtvaartmaatschappij gelooft dat de betere wereld begint al nu bij onszelf.

TUIfly biedt de reizigers de beste ondersteuning aan. De medewerkers van de helpdesk afdeling zijn altijd bereikbaar en zeer behulpzaam. Daarom kunnen de reizigers overal ter TUI contact afdeling benaderen en op de verschillende wegen. Zo kunnen ze vlucht informatie en reisgegevens aanvragen,reserverings maken, vluchtplan samenstellen of een vakantie boeken. Jetairfly contact afdeling staat altijd tot uw dienst om de beste diensten aan te bieden.

☎ AXA assurance contact

AXA assurance contact

286 66 10

AXA Belgium

Witl U met AXA assurance contact opnemen? AXA Belgium helpt u met verzekeringen

AXA Belgium biedt verzekerings- en financiële diensten aan particulieren en bedrijven over de hele wereld

AXA is een Franse multinationale verzekeringsmaatschappij die zich bezighoudt met wereldwijde verzekeringen, beleggingsbeheer en andere financiële diensten. De AXA Group is voornamelijk actief in West-Europa, Noord-Amerika, de regio Azië-Pacific en het Midden-Oosten, met aanwezigheid ook in Afrika. AXA is een conglomeraat van onafhankelijk geleide bedrijven, geëxploiteerd volgens de wet- en regelgeving van veel verschillende landen.

De geschiedenis van AXA is in 1816 begonnen. In 1978 heeft het bedrijf Compagnie Parisienne de Garantie in 1978 overgenomen en werd Mutuelles Unies. Het ging verder met het kopen van de Drouot Group in 1982 en werd Mutuelles Unies / Drouot. In 1985 kreeg het bedrijf de naam AXA.

In februari 1999 heeft AXA Guardian Royal Exchange gekocht. In mei 2000 heeft AXA alle aandelen van Sun Life & Provincial Holdings overgenomen. Op 14 juni 2006 nam AXA de Zwitserse verzekeringsmaatschappij Winterthur Group van Credit Suisse voor ongeveer € 9 miljard over.

Vanaf 2011 was AXA een van krachtigste transnationale onderneming in termen van eigendom en bedrijfscontrole over wereldwijde financiële stabiliteit en marktconcurrentie, waarbij Barclays en State Street Corporation de eerste respectievelijk derde positie innamen.

In mei 2016 heeft het aangekondigd te stoppen met beleggen in tabak aandelen en obligaties en zijn portefeuille van tabak gerelateerde obligaties te laten afvloeien

Nu heeft AXA Belgium meer dan 4000 medewerkers in dienst, bijna 3 miljoen klanten. Bijna elke belgische gezin heeft drie verzekeringen van AXA. Daarom voor alle vragen over verzekeringsproducten kunnen mensen met AXA assurance contact opnemen. Dat kan op verschillende manieren gebeuren.

Wat betekent AXA eigenlijk?

Ondanks dat het in hoofdletters is geschreven, is “AXA” geen acronym. Deze naam is gekozen omdat het gemakkelijk kan worden uitgesproken door mensen die een andere taal spreken. Na de overname van de Drouot Group in 1982 huurde voorzitter en CEO Claude Bébéar een externe consultant in om een computer-ondersteunde zoektocht naar een nieuwe naam uit te voeren. Bébéar wilde een korte en pittige naam om vitaliteit over te brengen en kon in elke taal op dezelfde manier worden uitgesproken, in overeenstemming met de wens van de groep om internationaal aanwezig te zijn. Aanvankelijk was “Elan” de eerste keus, maar Canadese executives hadden een afkeer omdat “elan” het Franse woord is voor een eland. In 1985 koos Bébéar de naam AXA.

Mogelijkheden met AXA assurance contact opnemen

Het is mogelijk op meerdere manieren met AXA contact opnemen. Hebt U vragen over vergoedingen van polis, of de opmerkingen, dan kunt U makkelijk met het verzekeraar het gesprek te houden. Voor de internet gebruikers is er een website ontwikkeld. Daar kunnen de klanten de contact AXA opzoeken, de financiële producten en aanbiedingen vergelijken en veelgestelde vragen doorlezen.

AXA verzekeringen contact is te vinden op:

  • Op het website https://www.axa.be kunt U alle informatie over het verzekeraar vinden, zorgsoorten bestuderen en via MYAXA Klantenzone al uw zorgzaken regelen en met klantenservice afdeling contact opnemen.
  • De vragen kunnen gesteld worden met behulp van het AXA telephone, messenger chat, of de sociale media, bijvoorbeeld Facebook, Twitter .

Er zijn volgende kanalen met AXA contact opnemen

AXA contact center Verzekering of de Bank nummer in Brussel is: (02) 678 61 11

Vragen die u kunt stellen aan AXA verzekeringen contact

De particulieren kunnen met een assistent van klantenservice afdeling veel onderwerpen bespreken en hun vragen over verzekeringen stellen. Tevens is het mogelijk alle vragen online via een contactformulier stellen. Om juiste contact form te selecteren, moet u wel keuze maken tussen volgende thema’s.

  1. Vragen over verzekeringen;
  2. Vragen over klantenzone;
  3. Pers en corporate responsibility;
  4. De privacy van Uw gegevens;
  5. Klachten;
  6. Overige vragen.

Wat is MYAXA Klantenzone?

Tegenwoordig kunnen mensen hun zaken snel en eenvoudig online regelen. Dat is ook geldig voor de verzekeringen en banking wereld. De klanten kunnen makkelijk online bij hun persoonlijk account inloggen en meteen al de transacties, berichten en verzekeringsproducten zien. Om dat te doen moeten ze eerst eigen account aanmaken. Ga naar de MYAXA veld en meld zich aan.

Welke diensten krijgt U met MYAXA?

  • MYAXA Assistance helpt U in nood geval;.
  • U kunt al uw verzekeringen bekijken en schade doorgeven;
  • Al uw documenten zijn in digitale vorm online, geen papierwerk meer;
  • Met MYAXA krijgt U directe toegang tot alle nuttige applicaties;

Mocht U vragen hebben, kunt U altijd contact met helpdesk van AXA opnemen:

E-mail: [email protected]

Telefoonnummer van helpdesk AXA:03/286 6610

De medewerkers van klantenservice afdeling staan tot u dienst van maandag tot met vrijdag van 8 tot 18:00 uur. Als u verzekerd bent, moet u AXA assurance contact telephone even bellen.

Er is een ongeval gebeurd. Moet er met AXA assurance contact opgenomen worden?

Helaas, er kunnen ongevallen gebeuren. Gelukkig is er een vertrouwd verzekeraar die staat altijd klaar u te ondersteunen. Daarom in het geval van ongeluk moet u meteen met AXA assurance contact telefonisch opnemen. Het verzekeraar helpt u stap voor stap.

  1. Ten eerste moet U AXA Assistance opbellen +32 (2) 550 05 55.
  2. Noodzakelijk de foto’s nemen;
  3. Doe de aangifte online of via uw agent;
  4. Volg uw dossier op in MYAXA.

Met ondersteuning van AXA agent wordt u snel en effectief geholpen. De medewerker van het verzekeraar zal U vrijblijvend advies geven, een persoonlijk gesprek houden en de hele traject U ondersteunen.

AXA Bruxelles biedt ondersteuning voor zakelijk klanten aan

Bent U een zelfstandige zakenman of een starter-ondernemer, AXA biedt een aantrekkelijke verzekeringsproducten. Bijvoorbeeld:

  • Pensioen regeling;
  • Aangifte en beheer bij arbeidsongeval;
  • Hospitalisatie;
  • Overlijden of invaliditeit;

AXA assurance geeft 5 praktische tips voor de startende onderneming

Tevens geeft het verzekeraar professional advies over uw onderneming. Als een ondernemer bent U verplicht aan een minimale personenbelasting. Toch Uw inkomsten kunnen wel verhogen door uw belastingen te minimaliseren. Hieronder adviseert AXA hoe is het mogelijk te doen.

  1. Geef uw professionele kosten wel aan. Veel zakelijke kosten zijn volledig fiscaal aftrekbaar;
  2. Andere kosten zijn gedeeltelijk aftrekbaar. Deze kosten moeten wel bewezen zijn.
  3. Sluit zakelijke verzekeringen af. De premies van zakelijke verzekeringen zijn fiscaal aftrekbaar.
  4. U kunt uw inkomen op verschillende manieren verminderen. Bijvoorbeeld, kies voor de maaltijdcheques. Die zijn gedeeltelijk aftrekbaar.
  5. Gebruik professionele hulp en ondersteuning voor uw administratie.

De prestaties van AXA Belgium

Elk jaar beloont DECAVI fonds de beste verzekeraars en hun producten in België. De juri bestaan uit de beste professionals uit de verzekerings en reclame sfeer. AXA Belgium heeft drie prijzen in 2018 gewonnen.

  • MyAXA Healthcare & Dail Healthcare in categorie Digital
  • Buildimo-Buildimax in Brand categorie
  • Comfort Thuis Flex in brand categorie

Deze producten van AXA tot de beste in het vorige jaar gekozen.

De agenten en klantenservice afdeling van AXA Belgium biedt de beste verzekering producten aan de klanten. Tevens helpen medewerkers van het bedrijf met de persoonlijke adviezen in sfeer van verschillende verzekeringen. Daarom kan iedereen altijd een vriendelijk en professioneel ondersteuning van Axa assurance contact afdeling krijgen.

☎ SNCB CONTACT

SNCB CONTACT

02-528-28-28

SNCB téléphone

Profitez de tous les services de SNCB contact en composant SNCB téléphone

La SNCB – tous les voyages en train dans Belgique et à l’étranger

S’il vous arrive de vous rencontrer avec un problème ou une situation compliquée lors de la préparation ou la réalisation de Votre voyage en train via SNCB adressez-vous au centre SNCB contact pour toutes sortes de consultations. Ce centre a plusieurs moyens de communication avec les clients comme SNCB téléphone, les comptes sur les réseaux médias, la page des FAQ, une application etc.

La SNCB, ou la Société Nationale des Chemins de fer Belges, est une entreprise en droit public qui gère tout le domaine ferré de la Belgique, y compris le transport intérieur et international en collaborant avec les autres sociétés nationales de chemins de fer (Chemin de fer néerlandais, SNCF, Société anonyme des chemins de fer allemands – DB et autres). Depuis 1926 la SNCF occupe sa place importante dans le développement de la correspondance entre les villes à l’intérieur du pays et en toute Europe en contribuant à l’accessibilité et à la diversité du tourisme. Tout le respect de sa longue histoire et le support des meilleures traditions des voyages en train avec l’adaptation de dernières technologies la SNCB intègre dans l’image de la compagnie des chemins de fer qui peut satisfaire des clients les plus différents.

Découvrez tous les moyens du service SNCB contact et soyez assisté quand il y en a besoin

Le réseau national des chemins de fer belges la SNCB contrôle l’infrastructure et la mise en oeuvre de toutes les opérations dans tout le domaine. C’est pourquoi la communication efficace et immédiate avec des clients sert à réaliser le mieux toutes les fonctions et toutes les demandes des voyageurs. On peut prendre contact avec SNCB service clientèle par voies suivantes:

  • Ayant un problème ou une question il est possible de s’adresser à la SNCB par téléphone
  • Le système d’aide clients propose remplir des formulaires de demande en ligne. Pour préciser l’objet de la demande sur le site officiel dans l’onglet «Service clientèle. Contactez-nous» il y a une liste des problèmes qui peuvent arriver aux voyageurs
  • Beaucoup d’information utile se trouve sur les pages de la foire aux questions de la SNCB
  • Les conseillers de la société ferroviaire sont aussi disponibles sur les réseaux sociaux
  • Récemment la SNCB est devenue détenteur de l’application très pratique à contacter le service du support.

Prenez contact avec les opérateurs de la SNCB par SNCB téléphone

Malgré les moyens les plus innovants qui servent le canal du service clientèle pour la plupart des sociétés chez la SNCB la ligne téléphonique est restée principale pour retrouver l’aide. Si l’on cherche à savoir les prix des billets, les informations générales et plus spécifiques sur les achats et les réservations, les horaires des trains, des travaux sur les lignes etc on peut SNCB service client. Chez SNCB l’accueil par téléphone peut être fait par:

  1. Téléphone SNCB pour les voyages à l’intérieur du pays est 02-528-28-28. Les conseillers de cette ligne sont joignables 7 jours par semaine de 7 heures jusqu’à 21 heures 30. Ce numéro est unique pour l’ensemble du pays, même si l’on ne se trouve pas dans la capitale et on cherche SNCB Namur téléphone, le numéro donné ci-dessus est le seul pour toutes les gares du réseau ferroviaire de Belgique
  2. Numéro SNCB qui renseigne sur tous les voyages hors du pays c’est +32-70-79-79-79. Les appels sont reçus tous les jours: les jours de travail de 8 heures à 20 heures, le week-end de 9 heures à 16 heures 30.

Réservez les billets des voyages internationaux pour les personnes avec la mobilité réduite par téléphone SNCB

Pour tous les gens avec la mobilité réduite sont assistés et accompagnés à chaque gare du pays par le personnel en respectant toutes les règles de la réservation des billets et la disponibilité des agents de la gare. Quand il s’agît des voyages à l’étranger les passagers en chaise roulante peuvent bénéficier des tarifs réduites pour les trajets et des places où il ne leur faudra pas quitter les chaises et ainsi ils pourront voyager en tout confort.

  • Le numéro de la réservation pour ce type d’emplacement est possible par le numéro de contact SNCB 02-432-38-01 tous les jours de travail de 8 heures à 20 heures, les samedis-dimanches et les jours de fête de 9 heures à 16 heures 30
  • Il est très important de s’adresser au guichet et d’acheter ces billets d’avance pour les trains de Thalys, TGV et Eurostar

Comment porter plainte aupès du SNCB service clientèle?

Si les clients subissent des inconvénients lors du voyage organisé à l’aide de la SNCB le centre de contact SNCB est toujours prêt à réagir à toutes sortes de sollicitations. Sur le site officiel de la société il est indiqué comment, où envoyer ses remarques et mécontentements:

  1. Dans l’onglet «Service clientèle» du site SNCB on clique sur la rubrique «Contactez-nous»
  2. Ayant parcouru toutes les autres variantes d’accéder au service client comme le dernier point on devra choisir «Qui contacter en cas de plainte?»
  3. Ici on peut remplir un formulaire de contact spécialisé et écrire l’objet inconvénient
  4. On peut aussi télécharger un formulaire de plainte SNCB, le remplir à la main et l’envoyer par la poste
  5. De plus, les représentants de toutes les grandes enseignes ferroviaires, comme Thalys, Eurostar et B-Europe ont les canaux de contact à part avec les adresses postales, les téléphones du service clientèle et les numéros de télécopie pour que chaque client en besoin puisse facilement obtenir aide.

Trouvez le service de contact SNCB sur les réseaux médias

Toutes les actualités, les dernières nouvelles nationales et de l’étranger, les nouveautés du domaine, des blogs intéressants, des conseils précieux, les statistiques, les enquêtes, les vidéos et les photos et beaucoup d’autres choses passionnantes paraissent quotidiennement sur les fils d’actualités des comptes de la SNCF. Grâce à la diversité des sujets présentés et la réactivité des conseillers engagés au travail avec la messagerie via les réseaux on peut facilement s’informer de la SNCB ici:

Servez-vous de l’application de la SNCB en partant au-delà des frontières de Belgique

En téléchargeant l’application de la SNCB on pourra profiter de beaucoup d’options:

  1. réserver les billets en ligne et les télécharger sur le smartphone
  2. se renseigner des prix et trouver les billets aux prix réduits
  3. consulter les horaires des trains les plus différents d’Europe en temps réel
  4. avoir plus d’information sur les gares etc

Pour la simplicité et la proximité maximale de ses clients fidèles la SNCB possède une application pour:

En vous appuyant sur le support de qualité des conseillers du service clientèle du centre SNCB contact Vous serez toujours assisté. L’accueil par SNCB téléphone, l’aide via Internet sur les réseaux médias ou la page des questions fréquemment posées, les informations reçues au moyen de l’application mobile sont à Votre disposition chaque jour de la semaine sans pauses ou week-ends.