Heb je een vraag? Hulp nodig? Onze agenten zullen u onmiddellijk doorverbinden. Kost 1€/min BEL…
Heb je een vraag? Hulp nodig? Onze agenten zullen u onmiddellijk doorverbinden. Kost 1€/min BEL…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
View Comments
Beste,
Vanaf 5 maart kon ik mijn nieuw abonnement ( zie beneden aankoopbevestiging Omnipas) gebruiken;
Omdat ik in Tongeren woon en mijn abonnement enkel wilde gebruiken op lijn 62 om naar Maastricht naar de markt te, heb ik sedert de uitbraak van coronavirus mijn abonnement slechts 1 x kunnen gebruiken.
Omdat de grenzen afgesloten zijn en de bus slechts tot aan de laatste halte vóór de grens mag gaan, heb ik idd dus nog totaal geen plezier van mijn senioren abonnement gehad.
Voorziet u hiervoor een tegemoetkoming ( langere geldigheidstermijn voor mijn jaarlijks abonnement ) of een andere vorm van compensatie. Gelukkig heb ik geen 2de abonnement voor mijn man besteld, anders hadden we dubbel pech, want het is wel de bedoeling dat ik ook voor hem in de toekomst een senioren abonnement zou bestellen.
In afwachting van een positieve respons, wens ik u
Nog een zalige Pasen ,
Lieve Peeters
Verzonden vanuit Mail voor Windows 10
Van: De Lijn
Verzonden: vrijdag 14 februari 2020 0:26
Aan: lieve_peeters7@hotmail.com
Onderwerp: Aankoopbevestiging abonnement
Klik hier indien onderstaand bericht onleesbaar is..
Bedankt voor je aankoop!
Beste
We hebben je aankoop voor 1 abonnement(en) goed ontvangen.
Je aankoop met ordernummer 7220970:
Type duur prijs
Omnipas 65 12M 1 jaar (15.02.2020 - 14.02.2021) 55
MOBIB-kaart 5 jaar (15.02.2020 - 14.03.2025) 5
TOTAAL: 60
We sturen je MOBIB-kaart(en) binnen de 7 werkdagen op naar het officiële adres van de abonnee(s).
Het abonnement komt automatisch op de MOBIB-kaart van zodra je die de eerste keer op één van onze voertuigen scant.
Vergeet niet je MOBIB-kaart te scannen bij iedere op- en overstap.
Wil je vroeger beginnen reizen?
Vraag voor deze abonnee(s) gratis sms-tickets aan. Die kan je gebruiken vanaf 15.02.2020.
Vraag gratis sms-tickets aan
Il krijg een formulier om 55€ te betalen!
Mobib nummer 6298520000006483106
Op dit moment is het uiterst gevaarlijk met covid 19 om tram te nemen
( vooral tram 3) dit kan nog maanden duren!
U kan van ons moeilijk verwachten dit bedrag te betalen!
Hebben jullie een ander positief voorstel?
Beste Lijn, tijdens de coronaperiode is de chauffeur afgezonderd vd passagiers, in zulke mate dat hij of zij de deuren niet optimaal kan, wil bedienen. Men ziet niet altijd wanneer er op de bel wordt gedrukt, men stopt niet en opent de deuren niet. Of Men sluit de deuren te vroeg. Op 1 rit(Leuven-Wezemaal) moest men veel hard roepen om de deuren te openen, of terug te openen.
Hartelijk dank voor uw tijd, aandacht en sympathie voor deze belangrijke zaak.
Vanden Balck Ilse, Tienen 3300
EEN SOORT MICROFOON TR PLAATSE AAN DE DEUREN ZOU HIER EEN OPLOSSING KUNNEN VORMEN, voor beter contact met de chauffeur.