Heb je een vraag? Hulp nodig? Onze agenten zullen u onmiddellijk doorverbinden. Kost 1€/min BEL…
Heb je een vraag? Hulp nodig? Onze agenten zullen u onmiddellijk doorverbinden. Kost 1€/min BEL…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
View Comments
Hallo,
Wat moet dit?
Ik ken u niet - u kent mij niet! Ik ben dus niet uw ' relatie'!
Ik wens u ook toekomstig niet te kennen, als je met en ongegronde dreiging in huis komt.
Dat is geen begroeting.
Ik heb dus nooit een aanvraag bij u, voor wat ook, gedaan. En ik ben dat na deze ervaring met u zeker ook in toekomst niet van plan!
Wolfgang Hagedorn
Van: "@ING-België."
Verzonden: Vrijdag 22 februari 2019 23:45:15
Onderwerp: Nieuw bericht
--
Geachte relatie,
Ondanks meerdere contactpogingen hebben wij tot op heden geen reactie van u mogen ontvangen. Wij verzoeken u hierbij om alsnog de aanvraag te starten. Indien u dit niet tijdig doet zal de huidige debetkaart van u buiten gebruik worden gesteld. Verdere uitleg staat vermeld tijdens het stappenplan.
Nadat u de aanvraag succesvol heeft afgerond, ontvangt u binnen 7 werkdagen uw nieuwe product. Ontvangen wij voor 10 maart geen reactie? Dan word er automatisch kosten in rekening gebracht.
Let op: De vervaldatum van uw debetkaart heeft niks met deze aanvraag te maken.
Start aanvraag hier
Met vriendelijke groet,
Anne de Smet
Directrice klantenservice
Geachte klant,
Beste,
Ik heb deze mail ontvangen. Gelieve het nodige te doen.
Ik ben geen klant bij ING
Frans
Dit is de phissing mail.
-------- Doorgestuurd bericht --------
Onderwerp: Home'melding
Datum: Sun, 9 Jun 2019 19:45:24 +0200
Van: Home'melding
Antwoord-naar: hgftrewq@t-online.de
Aan: franita@skynet.be
U heeft een nieuw bericht ontvangen over uw bankkaart die vervangen moet worden.
Klik hier om het volledige bericht te lezen.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
ING België.