Telecom

☎ Orange klantendienst

☎ Orange klantendienst

Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

  • De telefoonnummer van Orange is: 5000 met Orange-nummer
  • Met een andere nummer: 02 745 95 00
  • Bellen vanuit buitenland: +32 2 745 95 00

En dit nummer is bereikbaar op werkdagen + zaterdag tussen 8.00 en 20.00 en op zondag tussen 10 en 18.30

  • Bourgetlaan 3, 1140 Brussel (Evere)
  • Dok Noord, Sint Salvatorstraat 18/201, 9000 Gent
  • Avenue Mermoz 32, 6041 Gosselies (Charleroi).

Inhoudsopgave

Neem contact via klantenzone Orange met Orange

klantendienst voor ondersteuning


Orange klantendienst is altijd klaar om klanten te ondersteunen

Orange België is een van de grootste aanbieders van telecommunicatiediensten op de markt. Het was in 1996 opgericht door France Telecom onder de naam Mobistar. Het schijnt dat Mobistar de eerste GPRS operator in België was. In 2007 heeft het bedrijf de luxemburgse telecomorganisatie overgenomen. Tevens heeft Mobistar tv-pakket gelanceerd.

2016 Mobistar werd hernoemd in Orange Belgium. Het bedrijf werd een convergente operator dankzij de lancering van zijn tv- en internetaanbod op basis van de kabeltechnologie. Tegenwoordig heeft Orange een breide aanbod van telecom services en producten:

  1. TV en internet;
  2. Mobiele diensten;
  3. Vaste telefonie;
  4. Mobiele toestellen;
  5. Mobile Virtual Network voor de partners.

Orange Belgium is heel dynamisch en innovatief bedrijf die altijd voor nieuwe ideeën open is en altijd vooruit gaat. Voor alle vragen en suggesties kunnen de klanten met Orange klantendienstcontact opnemen. Of via klantenzone Orange online ondersteuning krijgen.

De abonnees kunnen Orange België op verschillende manieren benaderen

Tegenwoordig kunnen mensen op vele diverse wegen contact met een bedrijf of een organisatie op te nemen. Zeker het is mogelijk Orange helpdesk bellen of via online kanalen, messengers van sociale media of chat. Het belangrijkste is dat abonnees snel en effectief ondersteuning krijgen.

Orange klantenservice is bereikbaar voor iedere klant of iemand die een klant wilt worden. De medewerkers van klantenservice afdeling helpen mensen efficiënt en zo snel mogelijk. Mocht iemand op internet contact met het telecombedrijf opnemen? Dit is ook mogelijk. Mensen kunnen, bijvoorbeeld, via het website,social media, e-mail of persoonlijk account my Orange klantenzone met helpdesk afdeling contact opnemen.

Contact Orange Belgique is mogelijk te vinden op:

Zoekt u de recente gegevens van het bedrijf, de aanbiedingen en prijzen? Check de volgende online kanalen en de nummer van Orange.

  Orange

  Ter attentie van de Klantendienst

  Bourgetlaan 3

  1140 Evere

  België

Wat is my Orange klantenzone en hoe wordt het gebruikt?

U wilt altijd uw mobiele zaken, tarieven en abonnement controleren? Speciaal voor haar klanten heeft Orange een persoonlijk account gemaakt.De abonnees kunnen daar inloggen en altijd bewust zijn van hun telecommunicatie zaken. Als u geen account hebt moet eerst een aanmaken. Om dat te doen moeten mensen via dit link orange.be/nl/e-services/schrijf-je-in alle persoonlijke gegevens invullen en de instructies volgen. De voordelen van persoonlijke klantenzone:

  1. Alle facturen online bekijken en betalen;
  2. De abonnement en tariefplan aanpassen;
  3. De mobiele toestel beheren;
  4. Verschillende opties activeren of deactiveren.

Ook is het mogelijk Orange app in uw mobiele toestel downloaden. Zo kunt U meteen alle telecom zaken in een klik en overal regelen. Bijvoorbeeld, de facturen bekijken en onmiddellijk betalen, uw gegevens wijzigen, tariefplan aanpassen en verbruik van internet en mobiele diensten zien.

Via klantenzone Orange krijgen klanten eenvoudig en efficiënt ondersteuning

De medewerkers van klantenservice afdeling ondersteunen iedereen graag met al vragen of opmerkingen. Ook kunnen de abonnees zelf de antwoorden op veelgestelde vragen pagina doorlezen. Soms gaat het zo sneller en makkelijker.

  • Hoe bestel ik mijn een nieuwe toestel?
  • Welke sim-kaart kan ik kiezen?
  • Hoe geef ik de informatie over verhuizing door?
  • Hoe kan ik mijn bestelling bij Orange opzeggen?
  • Wanneer krijg ik de factuur?
  • Mag ik de factuur online betalen?
  • Wat zijn de abonnementskosten?
  • Wat moet ik doen als ik problem met mobiel internet heb?
  • Hoe kan ik zelf modem installeren?
  • Welke zenders zijn beschikbaar in mijn gemeente?
  • Enz.

Waarom is het prettig om online te bestellen?

Het is altijd leuk om een nieuwe telefoontje te ontvangen. Orange heeft grote assortiment van moderne toestellen. Het is wel mogelijk online direct bestellen. Tevens kunnen klanten een abonnement op maat aansluiten. Hierbij zijn er vier reden om online te winkelen.

  1. U krijgt altijd voordelige webdeals en aanbiedingen;
  2. U kunt alle aanbiedingen makkelijk en rustig thuis vergelijken;
  3. U nieuwe simkaart wordt binnen 48 uur geleverd;
  4. De levering van uw bestelling is gratis.

U kunt makkelijk met banking card, PayPal Visa of MasterCard online betalen. Er zijn snelle en veilige manieren van betalingssysteem.

Orange biedt telecomdiensten aan personen met beperkte mogelijkheden

Orange doet alles om iedereen de beste mogelijke diensten aan te bieden. Daarom biedt het bedrijf een aantal services aan mensen met beperkte mogelijkheden. Orange zorgt dat de mobiele diensten en andere producten zijn beschikbaar voor iedereen. Met Orange krijgen mensen:

  • Een special social tarief;
  • Aangepaste toestellen;
  • Winkels die zijn toegankelijk voor iedereen;
  • Een overzicht van belangrijke nuttige nummers;

Orange werkt samen met verschillende maatschappelijke organisaties om mensen in nood hulp aan te bieden.

De sociaal tarief houdt in dat elke maand mensen met handicap of lagere inkomen een bepaalde korting op hun abonnement krijgen. Tevens wordt er uitgelegd door een Orange specialist hoe de besturingssysteem werkt. Mensen met beperkte mogelijkheden kunnen van screenreaders, weergave instellingen,gehoorapparaat, en zelf brailleschrift gebruik maken. Meer informatie kunnen mensen op een aparte pagina bekijken: orange.be/nl/orange-voor-iedereen of contact Orange Belgique opnemen.

De aanbiedingen van Orange voor zakelijke klanten

Behalve particulieren zorgt Orange voor voordelige aanbiedingen voor zakelijke klanten. De zakelijke abonnees kunnen combineren van internet, tv, vaste telefonie aanbod. Ook kunnen ze voordelige mobiele toestellen voor de onderneming bestellen.

Voor grotere ondernemingen heeft Orange ook interessante aanbiedingen. Bijvoorbeeld, globale telecom oplossing voor het bedrijf. Zo is het mogelijk voordelig en snel vaste telefonie, internet en mobiele telefonie te beheren. De assistent van service Orange stelt voor u een optimale tariefplan.

Dus met zakelijk bundel krijgt een klant een perfecte telecom oplossing op maat samengesteld.

Sociale activiteiten en acties van Orange

Het bedrijf vindt heel belangrijk om in sociale samenleving deel te nemen. Daarom organiseert Orange vaak de verschillende evenementen en acties, bijvoorbeeld, bloed doneren aan het Rode Kruis. Ook doen de medewerkers van het telecombedrijf veel vrijwilligerswerk. Tevens doet Orange veel aan de goede doelen.

In 2006 heeft Orange een vereniging opgericht Orange Participate! Om mensen met autisme te helpen en hun leven te verbeteren. Tevens helpt de vereniging de ouders om hun kinderen met autisme beter te begrijpen. U kunt meer gegevens van deze vereniging op een aparte website vinden: participate-autisme.be/nl/index.cfm.

Ook helpt Orange Belgisch Centrum voor Geleidehonden. Dankzij maatschappelijke organisaties en vrijwilligers worden de honden opgeleid voor blinden en slechtzienden mensen.

Orange Belgium is een van de grootste spelers op telecommarkt. Het bedrijf blijft groeien en razendsnel zich ontwikkelen. Orange is nummer een gekozen als een 3G/4G network leverancier. Er werken meer dan 1500 mensen bij het bedrijf, en rond 1.000 000 klanten. Particulieren en zakelijke klanten kunnen Orange klantendienst altijd benaderen voor alle vragen, opmerkingen en suggesties betreft vaste telefonie en mobiele diensten, tv, en andere slimme telecomoplossingen. Tevens kunnen abonnees alle telecommunicatieve zaken via Mijn Klantenzone Orange regelen. Ook is het mogelijk telefonisch, online of via chat Orange te benaderen voor alle vragen.

asyagar

View Comments

  • Geachte Mevrouw/Heer,
    Ik heb een vraagje.
    Stel dat een persoon X een smartphone heeft waarop een abonnement loopt (gedomicilieerd). Deze smartphone heeft vb een telefoon nummer eindigend op 01234

    Stel dat X die smartphone wilt geven aan Y.
    Y heeft nog een gsm met prepaid card en deze gsm van Y heeft een telefoonnummer eindigend op 6789 .
    Y wilt nu enkel de smartphone gebruiken. Y wilt de abonnement van X overnemen. Y wilt enkel haar eigen telefoon nummer van haar GSM eindigend op 6789 gebruiken op deze smartphone.

    Is dat mogelijk? Wat moet Y doen? Moet X nog iets doen?

    Op de gsm met prepaid card staat er nog geld op. Kan dat overgezet worden op de smartphone?

    Hopelijk kunt u mij hierin klaarheid geven.

    Met vriendelijke groeten,

  • Beste,

    Ik ben slachtoffer geworden van phishing .Ik krijg echter weinig info via Orange??
    Hierbij mijn verhaal:
    Bericht gekregen van beste vriendin op instagram om deel te nemen aan een gratis wedstrijd. Daar werd de GSM nummer gevraagd om dan een code op te sturen om deel te nemen .Na de ingave van de eerste code , ongelukkig ook nog een tweede code ingegeven .Deze code kwamen met een bericht van ' Orange '.Dan krijg ik ineens een bericht van Orange dat ik 2 aankopen heb gedaan en daarna nog eens een bevestiging van betaling van Orange ??
    Toen hadden we door dat er iets niet klopte en hebben we die woensdag (29-07) om 19.14 uur het nr 027083016 opgebeld om dit te melden .Dan heeft men direct alle betalingen geblokkeerd .Donderdag dan niets vernomen en dachten we dat de blokkade ok was.Op vrijdag morgen een mail van Orange terug dat we 49,89€ buiten abonnement zaten. Dan terug Orange gecontacteerd op nr 027459500 rond 9.20 uur en het probleem nog eens uit de doeken gedaan en de operator zie dat hij alles zou blokkeren ( ik dacht dat dit al gedaan was) . Ook moeten we het volgende factuur afwachten en dan terug contact opnemen ( maar dan is het volgens mij , voor mij al een verloren zaak en draai ik zo wie zo op voor de kosten) .Als reactie van Orange( 8850)of je in een verkooppunt bent geweest - NEE - terug mail van Orange met bedankt voor het antwoord .Omdat het daar bij bleef hebben nogmaals een bericht verzonden naar Orange op die vrijdag om 10.04 uur.
    Hoe gaan we hier mee verder?
    We zien een positieve reactie tegemoet
    mvg
    Monique Peetermans
    Daar stop alle verdere communicatie?

Recent Posts

Op deze pagina vindt u alles over hoe u met Octaplus contact kunt opnemen en informatie over de Octaplus klantendienst

Heb je een vraag? Hulp nodig? Onze agenten zullen u onmiddellijk doorverbinden. Kost 1€/min BEL…

2 years ago

Op deze pagina vindt u alles over hoe u met Mega contact kunt opnemen en informatie over de Mega klantendienst

Heb je een vraag? Hulp nodig? Onze agenten zullen u onmiddellijk doorverbinden. Kost 1€/min BEL…

2 years ago

Vous trouverez ici tout: UPS contact Belgique, UPS envoi colis

Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…

2 years ago

Cherchez-vous à contact Plopsaland? Voici un aperçu des joindre

Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…

2 years ago

Carrefour contact : Service clientèle en Belgique ?

Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…

2 years ago

FedEX Belgique Contact, FedEX contact, FedEX Chat, livraison FedEX

Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…

2 years ago