Heb je een vraag? Hulp nodig? Onze agenten zullen u onmiddellijk doorverbinden. Kost 1€/min BEL…
Heb je een vraag? Hulp nodig? Onze agenten zullen u onmiddellijk doorverbinden. Kost 1€/min BEL…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
View Comments
Hi there, I just wanted to congratulate Ikea Belgium for the wonderful wonderful choice of iconic Charles Aznavour and his music in the commercials on television. Simply superb!
beste
Is een Sultan Hamnvik matras van 160x200 nog leverbaar aub?
vr gr
Rene Zonhoven
Geachte Heer, Mevrouw,
Ik kom net helemaal verbouwereerd terug van Ikea Gent. Mijn doel was de bon twv 30€ (2 kerstbomen) in te ruilen, helaas had ik niet gezien dat deze enkel in februari kon gebruikt worden ( had begrepen 'vanaf' februari). Daar dit nogal beperkt is in tijd en het om een deftig bedrag gaat vroeg ik me af of er geen oplossing kan gevonden worden ?
Vriendelijke groeten,
Annick Criel
CVA Roosakker
Gisteren gingen we onze nieuwe keuken bestellen in Ikea Zaventem. Een vriendelijke medewerkster raadde ons aan een volgnummer te nemen en onze keuken te plannen. Men ging ons via GSM contacteren als het onze beurt zou zijn voor de verdere afhandeling en plaatsing van onze bestelling.
We hadden alles goed voorbereid en na een tijdje kwam een medewerker ons helpen. Hij was echt arrogant! (Salah F.) Meerdere keren deed hij de uitspraak hoe we er bij kwamen om bepaalde stukken zo in te richten!! Misschien had hij beter een cursus gevolgd om dit op een normale manier te brengen. Op een bepaald moment zei hij tegen mijn man: ben je boos, ambetant? Anders mag je gaan hoor!!wel 2x Het was er ver over en we waren zo gechoqueerd dat we toen niet hebben gereageerd!! Gelukkig kon mijn man zijn frustratie verbergen en hebben we dan toch onze keuken afgewerkt. Ik begrijp echt niet dat je op zo een manier met klanten werkt? We hadden voor meer dan 5000€ gekocht maar het was echt een heel nare ervaring. Nog nooit meegemaakt!
Beste :betreft restaurant Wilrijk bezoek 6/04 te 12.09 IKEA FAMILY 627598016700695183
Als liefhebber van Zweden komen wij regelmatig bij jullie genieten van de echte gehaktballetjes met puree ipv de frietjes.De veenbessen zijn een onderdeel van dit gerecht ( ook bij jullie )tot heden hiermede geen probleem - moesten deze wel afzonderlijk nemen aan buffet.Nu vandaag stelde dame aan kassa dat wij 2 maal 1,5 € moesten betalen daar de bessen van het buffet kwamen.Heb dit stilzwijgend gedaan om de overige mensen niet te late wachten bij de vermoedelijke discussie.Ticket nog in mijn bezit.Dit komt niet overeen met de zweedse benadering.Aan jullie de eer .Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite en antwoord.Met vriendelijke groeten,Walter
Reactie (11-05-2018 08:38)
Dag meneer/mevrouw Barneveld,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Onze excuses voor de vervelende situatie.
We raden u aan om uw e-mail naar de Belgische website te sturen.
Eén van onze collega's zal u verder helpen.
Hopelijk hebben we u hiermee voldoende informatie gegeven. Hebt u nog andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
Hartelijke groet,
Thea
IKEA B.V. Nederland
Customer Support Center
Klant (10-05-2018 19:49)
Beste,
Op 30/4/2018 werden bij ons garderobekasten geleverd en geïnstalleerd. Wij hebben de volgende opmerkingen. De indeling van de kasten werd op de vestiging in Wilrijk samengesteld en het bleek dat de volgens het programma voorgestelde afmetingen in werkelijkheid niet kloppen met de reële afmetingen. Wij hadden 2 kledingroedes in 2 kasten gevraagd om respectievelijk hemden en vesten onder mekaar te kunnen hangen. Na installatie bleken de afmetingen niet te kloppen met de realiteit. De plaatsing van de kasten werd correct volgens jullie plan gedaan. Dit gebeurde door 2 Poolse mannen die geen Nederlands spraken. Deze mannen werkten zeer correct maar wij hebben in Wilrijk onze kasten besteld en ook daar betaald voor de levering en plaatsing ervan. Diezelfde dag hebben wij nog 2 uur gewerkt om de indeling van de kasten aan te passen aan de gevraagde indelingen. Dit is niet enkel te wijten aan de anderstalige mensen, maar ook aan het programma van de kastindeling van Ikea.
Dit alles geeft ons een ontevreden gevoel gezien het kostenplaatje.
Onderwerp: Garderobekasten
Beschrijf je vraag: Beste,
Op 30/4/2018 werden bij ons garderobekasten geleverd en geïnstalleerd. Wij hebben de volgende opmerkingen. De indeling van de kasten werd op de vestiging in Wilrijk samengesteld en het bleek dat de volgens het programma voorgestelde afmetingen in werkelijkheid niet kloppen met de reële afmetingen. Wij hadden 2 kledingroedes in 2 kasten gevraagd om respectievelijk hemden en vesten onder mekaar te kunnen hangen. Na installatie bleken de afmetingen niet te kloppen met de realiteit. De plaatsing van de kasten werd correct volgens jullie plan gedaan. Dit gebeurde door 2 Poolse mannen die geen Nederlands spraken. Deze mannen werkten zeer correct maar wij hebben in Wilrijk onze kasten besteld en ook daar betaald voor de levering en plaatsing ervan. Diezelfde dag hebben wij nog 2 uur gewerkt om de indeling van de kasten aan te passen aan de gevraagde indelingen. Dit is niet enkel te wijten aan de anderstalige mensen, maar ook aan het programma van de kastindeling van Ikea.
Dit alles geeft ons een ontevreden gevoel gezien het kostenplaatje.
Voornaam: Chris
Achternaam: Barneveld
Adres: Kortestraat 77
Postcode: 2930
Plaats: Brasschaat
Land: België
E-mailadres: barneveld.mary@hotmail.com
Regionummer: +32 - België
Volledig Telefoonnummer: 0486769621
Categorie: Vragen over je bestelling of je montage
Product: Slaapkamer & badkamer
Referentienummer:
Ordernummer:
Privacybeleid geaccepteerd: Ja