Your page rank:
MediaMarkt is een Duits bedrijf, opgericht in 1979. Het kwam in 2002 op de Belgische markt. Inmiddels heeft MediaMarkt in België 23 vestigingen, daarnaast is MediaMarkt met 900 winkels in 12 Europese landen uitgegroeid tot de grootste elektronica retailer van Europa. De oorspronkelijk beloofde klantbelofte ontwikkelt zich nog steeds verder. Tegenwoordig weten miljoenen mensen MediaMarkt in België te vinden online of in de winkel. Het is momenteel dé online elektronica-aanbieder van Europa. Hierdoor kan de klant zelf kiezen hoe, wanneer en waar het product wordt aangeschaft en geleverd.
Een gemakkelijke manier om met MediaMarkt contact op te nemen is via het MediaMarkt telefoonnummer. Op die manier kunt u aan de juiste informatie komen. Het is sneller dan zoeken op de website zelf. Overigens staan de meestgestelde vragen op de MediaMarkt website en is er een chatbot aanwezig. Via de MediaMarkt klantendienst worden uw vragen klantvriendelijk afgehandeld.
Wanneer u op de website geen antwoord op uw vraag kunt vinden, kunt u bellen met het MediaMarkt telefoonnummer, 02 465 55 00.
Van maandag tot en met zaterdag is de MediaMarkt klantendienst bereikbaar tijdens de MediaMarkt openingsuren van 8:00 tot 22:00. De MediaMarkt klantendienst handelt alle vragen snel en professioneel af.
*De belkosten zijn afhankelijk van de voorwaarden van de netwerkprovider waarmee u belt.
U kunt met MediaMarkt contact opnemen door online het contactformulier in te vullen en op te sturen. Dit kan ook buiten de MediaMarkt openingsuren online worden ingevuld. Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen om uw vraag te beantwoorden. Klik op mail om het contactformulier te openen. Tevens kunt u chatten met de chatbot genaamd Marie. U vindt haar rechts onderin.
Op de website van MediaMarkt vindt u antwoorden op vragen voor klanten en zakelijke services. Voor informatie over hoe aan te sluiten en hoe diensten te verkrijgen, zie de rubrieken: Bestellen & betalen, Levering & ophaling, terugsturen & omruilen, gebruik & onderhoud, Garantie & reparatie, MediaMarkt Club en Geschenkkaarten. Voor zakelijke klanten kunt u terecht voor opvolging & analyse, assortiment, levering, financiering, installatie en personaliseren.
MediaMarkt klantendienst is bereikbaar via e-mail. Om een e-mail te sturen, kunt u op de website een contactformulier invullen. Met dit formulier is het mogelijk om snel een vraag te stellen aan de MediaMarkt Klantendienst. Zij zullen zo spoedig mogelijk een reactie terugsturen. Klik op de knop “email” bij onderstaande link. U kunt ook rechtstreeks met de MediaMarkt contact opnemen door een e-mail te sturen naar contact@mediamarkt.be
Op social media zoals Twitter en Facebook heeft MediaMarkt eigen accounts, waarmee ze u kunnen helpen bij korte vragen.
MediaMarkt klanten houden hun bestellingen bij MediaMarkt bij via hun persoonlijke account. U kunt meer informatie vinden over persoonlijke gegevens, maar ook over MediaMarkt korting, acties en MediaMarkt kortingscode. Registratie is snel en u hoeft alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren om in te loggen op uw account.
ELevering van een product kan thuis worden gedaan, tot 30 dagen na afsluiten van het doen van de bestelling en de koopovereenkomst. Ook kan de klant ervoor kiezen om een bestelling op te halen uit de winkel.
Garantie van de producten loopt tot twee jaar na levering, de factuur of bon geldt als garantiebewijs.
De klant kan een artikel retourneren binnen 30 dagen na levering.Geopende, geïnstalleerde of producten met verbroken zegeling kunnen niet geretourneerd worden. Producten gekocht met een MediaMarkt kortingscode kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Producten kunnen ook teruggebracht worden bij een winkel tijdens MediaMarkt openingsuren.
MediaMarkt zet zich in voor een duurzame samenwerking met klanten, partners en medewerkers. Elke dag doet het bedrijf zijn best om het land een beetje groener, beter en comfortabeler te maken om in te wonen. En MediaMarkt doet dit samen met haar team. Dit bedrijf heeft altijd behoefte aan werknemers. Om te zien of er een vacature is die overeenstemt met uw vaardigheden en interesses, kunt u deze link volgen
MediaMarkt België werkt met 19 vestigingen.
Op de website kunt u per vestiging de MediaMarkt België openingsuren bekijken, de MediaMarkt openingsuren zijn erg verschillend per stad en vestiging. Vestigingen zijn in de volgende plaatsen: Oostende, Brugge, Roeselare,
Kortrijk, Zwijnaarde, Oostakker, Wilrijk, Antwerpen, Schoten, Turnhout, Brussel, Sint-Agatha-Berchem, Gosselies, Jemappes, Hasselt, Herstal, Luik, Oostakker, Sint-Lambrechts-Woluwe, Sint-Pieters-Leeuw, Braine-l’Alleud, Sint-Kruis.
Het hoofdkantoor van MediaMarkt Corporate Office Brusselsesteenweg 496, 1731 Asse, België
MediaMarkt is een groot bedrijf op de markt van elektronische artikelen en natuurlijk hebben klanten vragen. MediaMarkt-klanten hebben 6 vaste vragen: over bestellingen en leveringen, over garantie, over betalen over terugsturen en omruilen, onderhoud en MediaMarkt Club. Deze vragen kan de MediaMarkt klantendienst beantwoorden als u contact met hen opneemt of lees op de MediaMarkt website onder Hulp & Vragen
Als u een probleem heeft met de website van MediaMarkt, dan is de snelste manier om contact op te nemen met de klantendienst via het MediaMarkt telefoonnummer.
Daarnaast kunt u een e-mail sturen met de vraag of de opmerkingen dat de website niet werkt.
U kunt ook kijken op de social media kanalen of op de website www.issitedownrightnow.com
Als u een probleem of onopgeloste kwesties hebt, moet u alle mogelijke middelen gebruiken om het probleem op te lossen. De snelste manier is om een mail met de uitleg van uw klacht te sturen naar de MediaMarkt consumentendienst. Als dat niet mogelijk is, neem dan met MediaMarkt contact op via het MediaMarkt telefoonnummer. De consumentendienst is aanwezig op maandag van 10:00 – 18:30, dinsdag tot en met vrijdag van 9:30 – 18:30 en zaterdag 10:00 – 17:00 uur. Tot slot kunt u als uiterste redmiddel terecht bij het ODR-platform van de Europese Commissie: webgate.ec.europa.eu/odr
Ben je een nieuwe klant en wil je weten welke diensten MediaMarkt levert, met welke problemen haar klanten vaak te maken krijgen en hoe je deze problematische situaties kunt voorkomen? https://www.trustpilot.com/ Hier vind je opmerkingen, klachten en verzoeken om advies.
Wil je weten waar het MediaMarkt hoofdkantoor zich bevindt, met welke problemen haar klanten vaak te maken krijgen volgens Google Maps reviews en hoe je contact kunt opnemen? Hier vind je opmerkingen, klachten en een kaart met de locatie van het hoofdkantoor.
Mila is een expert op het gebied van klantenondersteuning die zich inzet om u te helpen volledige informatie over een bedrijf te vinden. Ze doet sinds 2017 klantenservice en beoordeelt bedrijven
Heb je een vraag? Hulp nodig? Onze agenten zullen u onmiddellijk doorverbinden. Kost 1€/min BEL…
Heb je een vraag? Hulp nodig? Onze agenten zullen u onmiddellijk doorverbinden. Kost 1€/min BEL…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…
Vous avez une question? Besoin d'aide? Nos agents vous contacteront immédiatement. Coût 1€/min Cadran 0902-12007…