tlkhelp.be-logo

Overzicht

Hier vindt u informatie over Fedex contact mogelijkheden, over de FedEx klantendienst, FedEx account en FedEx chat.

fedex belgique contact
Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

Welke informatie is er te vinden over FedEx?

FedEx is een van oorsprong Amerikaans bedrijf. Het betrad in 1984 de Europese markt, dat is ook het jaar waarop het bedrijf actief werd in België. In 2011 wordt in Mechelen een klimaatneutraal distributiecentrum geopend en in 2012 worden extra stations in België gesitueerd. Sinds 1973 is FedEx al leider in de vervoers- en informatiesector. Tegenwoordig biedt FedEx express services aan zowel internationaal als nationaal. Er werken 50.000 mensen bij FedEx in Europa en er worden dagelijks meer dan 2,2 miljoen pakketjes geleverd. U kunt online een FedEx account aanmaken.

Waarover kunt u met FedEx contact opnemen via de FedEx klantendienst?

  • ✅ Waarom zit mijn pakket vast bij de douane, hoe kan ik met FedEx contact hierover opnemen?
  • ✅ Hoe kan ik een levering opnieuw inplannen, hoe regel ik dit via de FedEx klantendienst?
  • ✅ Wilt u weten hoe u met FedEx België contact op kunt nemen?
  • ✅ Wilt u uw FedEx account aanmaken en inloggen?
  • ✅ Wilt u weten wanneer er op de FedEx chat een medewerker aanwezig is?
  • ✅ Ervaart u problemen bij het inloggen en wilt u hierover een FedEx chat starten?
  • Met al deze vragen en nog veel meer kunt u terecht bij de klantendienst. Het is nu heel makkelijk om met FedEx contact te hebben.

FedEx contact: alle contactmogelijkheden van de FedEx klantendienst

U kunt met FedEx klantendienst contact opnemen tijdens de openingstijden. Vragen worden snel en zorgvuldig door de FedEx klantendienst afgehandeld.
Wanneer u op de website geen antwoord op uw vraag kunt vinden, kunt u ook bellen met het FedEx telefoonnummer, 02 752 75 75

Op werkdagen is FedEx bereikbaar van 9:00 tot 18:00. Het voordeel van bellen is dat de wachttijd niet lang is. Gemiddeld is deze ongeveer twee minuten, en daarna wordt u snel en persoonlijk geholpen.
De FedEx klantendienst heeft vakkundig en klantvriendelijk personeel die u graag te woord staat. Geen enkel vraag of probleem kunnen zij niet aan.
Alle vragen worden snel en professioneel afgehandeld.

Maandag09:00 – 18:00
Dinsdag09:00 – 18:00
Woensdag09:00 – 18:00
Donderdag09:00 – 18:00
Vrijdag09:00 – 18:00
zaterdagGesloten
ZondagGesloten

Number : 02 752 75 75

Call fees : De belkosten zijn afhankelijk van de voorwaarden van de netwerkprovider waarmee u belt.

Op de FedEx website komt u via de FedEx virtuele medewerker rechtstreeks in contact met FedEx. Bij deze Virtual Support Assistant kunt u allerhande simpele vragen stellen. Deze virtuele medewerker helpt u graag, maar is best beperkt in de vragen die zij kan afhandelen. Als u op de Fedex chat wilt chatten met echte medewerker, dan kan dat op werkdagen van 9:00 tot 18:00 online via de website van FedEx. Op andere momenten kunt u terecht op de website bij een chatbot.

Ook kunt u het online contactformulier invullen. U krijgt dan zo spoedig mogelijk een bericht terug met het antwoord op uw vraag. Dit heeft een iets langere wachttijd, maar u krijgt dan wel gelijk bericht van een specialist.

fedex klantendienst

Op de website van FedEx vindt u antwoorden op vragen voor klanten en bedrijven. Voor het verzenden of traceren van een pakketje, voor ondersteuning bij in en uitklaring of claims, en om in te loggen bij uw FedEx account. U kunt de verschillende manieren vinden hoe met FedEx België contact op te nemen. Dit kan telefonisch, via de FedEx chat of via een contactformulier.

fedex belgie contact

FedEx klantendienst helpt u ook via e-mail. Om een e-mail te sturen, biedt de onderneming een contactformulier aan. Met dit formulier is het mogelijk om snel een vraag te stellen aan de klantendienst van FedEx en in korte tijd een reactie te ontvangen.

Hoe kunt u met FedEx contact opnmenen via sociale media?

Op social media zoals Twitter en Facebook heeft FedEx eigen accounts, waarmee ze u kunnen helpen bij korte vragen en waardoor u met FedEx België contact kunt opnemen.

FedEx -klanten houden hun verzendingen of te ontvangen pakketjes in de gaten door ze te traceren. U kunt gemakkelijk uw adresboek, online facturatie en registratie bijhouden in het FedEx account. Tevens is het mogelijk om verzendbenodigheden te ontvangen, voor particulieren en zakelijke klanten. U kunt online pickups inplannen en voor zakelijke klanten kan het FedEx account ook gekoppeld worden aan de merchant. Mijn account

fedex account

Wilt u werken bij FedEx?

Wij zijn actief op zes continenten en in meer dan 220 landen en gebieden, en creëren mogelijkheden met ons uitgebreide netwerk van meer dan 5.000 hubs en faciliteiten om meer dan 15 miljoen zendingen per dag te leveren. We willen waarde toevoegen aan de maatschappij door op een verantwoorde manier te zorgen voor groei van onze klanten en ons bedrijf. 

werken bij FedEx

Welke kantoren van FedEx België contact zijn er?

FedEx België heeft drie kantoren. In Boom, Machelen en Zulte.
Scheldeweg 3 Boom
Budasteenweg 31-33 en Budasteenweg 31-33, 1830 in Machelen
Leenstraat 175, Zulte.

Telefoonnummer van bovenstaande kantoren: 02 752 75 75

De hoofdkantoren zijn gevestigd in Memphis, Coraopolis in Amerika en Hoofddorp in Nederland.
U kunt met het hoofdkantoor van FedEx contact opnemen.   FedEx Belgie Locaties.

fedex belgie contact

Wat is het adres van de hoofdvestiging van FedEx België?

Het hoofdkantoor van FedEx zijn gevestigd in Amerika en Nederland.
De exacte locatie van FedEx is te zien op de kaart.

Wat zijn de meestgestelde vragen door klanten aan de FedEx klantendienst?

Voor antwoorden op uw vragen over Fedex klikt u op onderstaande afbeelding. Help en Contact:fedex contact

Mila Routen
Mila Routen

Mila is een expert op het gebied van klantenondersteuning die zich inzet om u te helpen volledige informatie over een bedrijf te vinden. Ze doet sinds 2017 klantenservice en beoordeelt bedrijven