Your page rank:
+31 20 52 22 333
Stichters van Airbnb Belgique waren de twee vrienden Brian Chesky en Joe Jebbia Airbnb contact, die tijdens de crisis van 2008 New York moest verlaten vanwege de hoge huurprijs voor huisvesting. Op zoek naar een manier om geld te verdienen, kwamen ze op het idee om een online-service Airbed & Breakfast te maken. Airbnb Belgie – helpt mensen een goedkope slaapplaats te vinden met een licht en eenvoudig ontbijt. Al snel voegde een derde partij, technisch directeur Nathan Blecharchik zich bij de vrienden, waarmee het project in een stroomversnelling raakte en ver over de grenzen van de Verenigde Staten bekend werd.
De naam van het project werd teruggebracht tot Airbnb, maar het werd verschillende keren geschaald. Tegenwoordig is het een online platform waarmee reizigers een plek kunnen vinden om te slapen in een comfortabel appartement of huis in elk land zonder tussenpersonen. Aan de andere kant stelt het vastgoedeigenaren in staat om klanten overal ter wereld te vinden Airbnb connectie. De dienst is actief in meer dan 34.000 steden Airbnb Bruxelles, in 190 landen van de wereld.
De eigenaren van appartementen, huizen spreiden hun huuraanbod uit naar de dienst, begeleidend met hoogwaardige gedetailleerde foto’s van de woonplaats bericht Airbnb.
Reizigers, voordat ze naar een ander land of een andere stad reizen, via Airbnb Brussel kiezen de woningen uit de catalogus, op basis van de locatie, kosten, beschikbare huishoudelijke apparaten, andere diensten. Ze betalen vervolgens het aangegeven huurbedrag en apart voor extra diensten. Wanneer de verhuurder de reservering bevestigt, ontvangt hij dit geld minus de commissie. Geld naar zijn rekening wordt binnen 24 uur na bevestiging van de reservering overgedragen.
Het bedrag van de voorschot is afhankelijk van het type reservering. Dus, voor toeristen is het 10% van het bedrag, voor reizigers – 3%. Betalingsmethode en valuta zijn afhankelijk van de ontvangende partij contact met Airbnb. Bovendien wordt er btw in rekening gebracht in de EU, Zwitserland en Noorwegen. Gasten moeten ook rekening houden met het verschil in huidige wisselkoersen.
Het idee is meer dan eens in andere landen herhaald, maar de service heeft de voordelen ervan behouden:
De service heeft geen uitgebreide ondersteuningsservice die klaarstaat om elke vraag van de klant te beantwoorden. Alle problemen van de gasten worden rechtstreeks door de gastheren opgelost. Maar in extreme gevallen kunt u de volgende contacten gebruiken:
bericht Airbnb | (beschikbaar na autorisatie) |
Airbnb email | terms@airbnb.com |
Post | Airbnb Payments UK Ltd. Suite 1, 3e verdieping 11-12 St. James’s Square, Londen, SW1J 4LB Verenigd Koninkrijk |
De sectie “Ondersteuning” biedt uitgebreid advies over alle mogelijke problemen die zich voordoen bij het gebruik van de site, het aanbieden en ontvangen van services.
Als het niet mogelijk was om een antwoord op de vraag te vinden, kan elke geregistreerde gebruiker contact opnemen met de contacteer Airbnb. Om dit te doen, moet u inloggen op de ondersteuningspagina en contact opnemen met de consultant via een persoonlijk account per e-mail, feedback formulier of per telefoon. Het telefoonnummer is opgegeven voor het specifieke land van waaruit de klant Airbnb bellen.
Er zijn twee ondersteuning secties op de site: voor verhuurders en huurders. Elk van hen bevat een eigen lijst met vragen, zoals:
Kijk voor antwoorden op deze vragen op de website van Airbnb Belgique in de sectie Airbnb contact.