Wat is Airbnb Belgique en wat zijn de voordelen ervan? Ontdek hoe u contact kunt opnemen met de klantenservice Airbnb contact

Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

Inhoudsopgave

Hoe is de service Airbnb Belgie ontstaan?

Stichters van Airbnb Belgique waren de twee vrienden Brian Chesky en Joe Jebbia Airbnb contact, die tijdens de crisis van 2008 New York moest verlaten vanwege de hoge huurprijs voor huisvesting. Op zoek naar een manier om geld te verdienen, kwamen ze op het idee om een online-service Airbed & Breakfast te maken. Airbnb Belgie – helpt mensen een goedkope slaapplaats te vinden met een licht en eenvoudig ontbijt. Al snel voegde een derde partij, technisch directeur Nathan Blecharchik zich bij de vrienden, waarmee het project in een stroomversnelling raakte en ver over de grenzen van de Verenigde Staten bekend werd.

De naam van het project werd teruggebracht tot Airbnb, maar het werd verschillende keren geschaald. Tegenwoordig is het een online platform waarmee reizigers een plek kunnen vinden om te slapen in een comfortabel appartement of huis in elk land zonder tussenpersonen. Aan de andere kant stelt het vastgoedeigenaren in staat om klanten overal ter wereld te vinden Airbnb connectie. De dienst is actief in meer dan 34.000 steden Airbnb Bruxelles, in 190 landen van de wereld.

Contact

Hoe werkt het bedrijfsmodel?

De eigenaren van appartementen, huizen spreiden hun huuraanbod uit naar de dienst, begeleidend met hoogwaardige gedetailleerde foto’s van de woonplaats bericht Airbnb.

Reizigers, voordat ze naar een ander land of een andere stad reizen, via Airbnb Brussel kiezen de woningen uit de catalogus, op basis van de locatie, kosten, beschikbare huishoudelijke apparaten, andere diensten. Ze betalen vervolgens het aangegeven huurbedrag en apart voor extra diensten. Wanneer de verhuurder de reservering bevestigt, ontvangt hij dit geld minus de commissie. Geld naar zijn rekening wordt binnen 24 uur na bevestiging van de reservering overgedragen.

Het bedrag van de voorschot is afhankelijk van het type reservering. Dus, voor toeristen is het 10% van het bedrag, voor reizigers – 3%. Betalingsmethode en valuta zijn afhankelijk van de ontvangende partij contact met Airbnb. Bovendien wordt er btw in rekening gebracht in de EU, Zwitserland en Noorwegen. Gasten moeten ook rekening houden met het verschil in huidige wisselkoersen.

Wat zijn de voordelen van de service ten opzichte van concurrenten?

Het idee is meer dan eens in andere landen herhaald, maar de service heeft de voordelen ervan behouden:

  1. Vanaf het moment van boeking tot het moment van vertrek communiceren de gasten persoonlijk met de gastheren zonder tussenpersonen Airbnb connectie.
  2. Resource zorgde ervoor dat gasten zich op hun gemak voelen tijdens hun verblijf op een feestje. Ze voelen zich als welkome gasten, geen klanten.
  3. De service werkt samen met die eigenaars die klaar zijn om een aantal aanvullende diensten te verlenen. Elke gast ontvangt informatieve en morele steun op een nieuwe plaats contact opnemen met Airbnb.
  4. De service verzamelt beoordelingen over elke locatie waar de gasten woonden. Daarom kan iedereen voor het boeken kennis maken met de indrukken van anderen, meer te weten komen over de reputatie van de gekozen plaats en de best geïnformeerde beslissing nemen over de boeking.

Contact opnemen met Airbnb contact (telefoonnummer Airbnb)?

De service heeft geen uitgebreide ondersteuningsservice die klaarstaat om elke vraag van de klant te beantwoorden. Alle problemen van de gasten worden rechtstreeks door de gastheren opgelost. Maar in extreme gevallen kunt u de volgende contacten gebruiken:

bericht Airbnb

airbnb.be/help/contact_us

(beschikbaar na autorisatie)

Airbnb email

terms@airbnb.com

Post

Airbnb Payments UK Ltd.

Suite 1, 3e verdieping

11-12 St. James’s Square, Londen,

SW1J 4LB

Verenigd Koninkrijk

Hoe Airbnb connexion om mogelijke problemen op te lossen?

De sectie “Ondersteuning” biedt uitgebreid advies over alle mogelijke problemen die zich voordoen bij het gebruik van de site, het aanbieden en ontvangen van services.

Als het niet mogelijk was om een antwoord op de vraag te vinden, kan elke geregistreerde gebruiker contact opnemen met de contacteer Airbnb. Om dit te doen, moet u inloggen op de ondersteuningspagina en contact opnemen met de consultant via een persoonlijk account per e-mail, feedback formulier of per telefoon. Het telefoonnummer is opgegeven voor het specifieke land van waaruit de klant Airbnb bellen.

Welke vragen kan ik vinden op de site van Airbnb Belgique?

Er zijn twee ondersteuning secties op de site: voor verhuurders en huurders. Elk van hen bevat een eigen lijst met vragen, zoals:

  1. Ik ben een huisbaas. Hoe een reservering met bevestiging in te stellen?
  2. Hoe een goedgekeurde reserveringsaanvraag te annuleren?
  3. Hoe een vergoeding voor extra services in de advertentie op te geven?
  4. Wat is het verschil tussen de hoofd- en tweede-lijn eigenaar?
  5. Hoe speciale prijzen voor specifieke dagen in te stellen?
  6. Welke belastingen moet ik betalen als verhuurder?
  7. Hoe de betaalmethode te veranderen?
  8. Hoe regelt de dienst het probleem van opvang van gasten met gevaarlijke dieren?
  9. Kan ik een contract aanvragen met een gast?
  10. Hoe een reservering te verzenden?
  11. Onder welke voorwaarden kan ik mijn reservering annuleren?
  12. Hoe wordt de waarde van mijn reservering gevormd?
  13. Hoe worden stortingen gebruikt op de site?
  14. Wat gebeurt er als mijn reserveringsverzoek verloopt of wordt geweigerd?
  15. Hoe de betaalmethode wijzigen of verwijderen?
  16. Hoe te betalen met Alipay?
  17. Hoe voeg je een gast- of bedrijfsadres toe aan je account?
  18. Hoe bevestig je je telefoonnummer?
  19. Waarom heb ik geen e-mailmelding ontvangen?
  20. Wat is een geverifieerde ID?

Kijk voor antwoorden op deze vragen op de website van Airbnb Belgique in de sectie  Airbnb contact.