tlkhelp.be-logo

☎ mijn Scarlet

Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

02 275 27 27

Maandag – vrijdag: 09:00 tot 20:00

Zaterdag: 09:00 tot 17:00

Correspondentieadres: Scarlet NV – Postbus 10008, B-3570 Alken
Maatschappelijke zetel: Scarlet NV – Carlistraat 2, B-1140 Evere

Inhoudsopgave

MyScarlet: telefoon- en werkschema Scarlet-klantenondersteuning

 

Drie in een: internet, telefonie en televisie

Het bedrijf werd opgericht in 2002 en biedt vandaag mobiele communicatiediensten, vaste telefonie en internetverbindingen in 5 landen. Dit zijn België, Luxemburg, Aruba, Sint Maarten en Curaçao. De website van Mijn Scarlet heeft een intuïtieve interface, handige klant-zone – Mijn Scarlet – en twee telefoons voor Scarlet klantendienst (hoofdtelefoon en hotline). Dit alles maakt het voor klanten een stuk eenvoudiger om de diensten te kiezen.

Trouwens, de logo van het bedrijf lijkt op een witte bloem op een dieprode achtergrond. De naam van het merk zelf wordt vanuit het Engels als “scharlaken” vertaald.  

Op het einde van dit artikel hebben we de 27 veelgestelde vragen verzameld, zodat het gemakkelijker voor u zou zijn om uw eigen mededeling te formuleren.

Wat het bedrijf biedt Mijn Scarlet

Scarlet biedt haar klanten het volgende:

  • Internetgebruik via een computer of tv.
  • Uw favoriete tv-series op kabeltelevisie bekijken.
  • Via een vaste telefoon bellen.
  • Mobiele communicatie (bellen, sms’en en op internet te surfen).

Kabel-tv wordt vertegenwoordigd door twee pakketten:

  • TV Replay. Hiermee kunt u de tv-programma’s tot maximaal 36 uur terugspoelen. Deze optie is geschikt voor diegenen die de uitzending van hun favoriete programma gemist hebben,  maar toch echt ze willen zien.
  • “Bouquet”. Een volledige set kanalen, met documentaires, sportwedstrijden, series, cartoons en nog veel meer.

U kunt ook twee internetpakketten bij bestellen:

  • Poco. 50 GB internet, de snelheid van 30 Mbps.
  • Loco. Onbeperkt internet met een snelheid van 50 Mbit /s.

De keuze voor mobiele tarieven is breder. Voor uw gemak hebben we ze in de vorm van een tabel gepresenteerd.

Naam van het tariefplanRedHotChiliHiFive
Bellen150 minutenonbeperktonbeperkt0 minuten
SMSonbeperktonbeperktonbeperktonbeperkt
Mobiel internet0,5 GB2 GB6 GB0,5 GB

Om uitgebreid advies over elk pakket te krijgen, neem contact op met Scarlet helpdesk.

Waarom Mijn Scarlet?

4 redenen om de diensten van ons bedrijf te gebruiken:

  • 4 tariefplannen voor mobiele communicatie, 2 kabel-tv-pakketten en 4 tarieven voor internet. We hebben veel om uit te kiezen!
  • Mogelijkheid om “Trio” te bestellen: kabeltelevisie met 30 kanalen, onbeperkte internettoegang en onbeperkt bellen via een vaste telefoonlijn in de avond en in het weekend. En dit alles in één pakket voor de prijs van 3 kopjes koffie in een restaurant! Het is erg handig dat u niet voor elke service afzonderlijk hoeft te betalen.
  • De meeste mobiele tarieven bieden een onbeperkt aantal oproepen en sms-berichten.
  • Scarlet contact center verwerkt snel verzoeken van abonnees en beantwoordt al uw vragen.
 

Contact Scarlet: Scarlet telefoon, adres en pagina’s in sociale netwerken

Neem op een voor u geschikte manier contact op met ons bedrijf:

Scarlet service client werkuren

In de tabel hebben we aangegeven wanneer de Scarlet telephone service client en het hoofdkantoor van werken

Dagen van de weekHoofdkantoor

Telefoonnummers klantendienst Scarlet

(02 275 27 27 en 0800 84 000)

maandag09:00 – 16:30 uur09:00 – 21:00 uur
dinsdag09:00 – 16:30 uur09:00 – 21:00 uur
woensdag09:00 – 16:30 uur09:00 – 21:00 uur
donderdag09:00 – 16:30 uur09:00 – 21:00 uur
vrijdag09:00 – 16:30 uur09:00 – 21:00 uur
zaterdaggesloten09:00 – 21:00 uur
zondaggeslotengesloten

Wat abonnees meestal vragen, wanneers ze naar Scarlet numero

En nu de beloofde 27 veelgestelde vragen! We hopen dat ze u zullen helpen bij het formuleren van uw vraag:

  • Kan ik de webruimte in mijn abonnement uitbreiden?
  • Hoe start ik de modem opnieuw op?
  • Wat zijn de standaard instellingen voor ADSL?
  • Hoe kan ik de Extra Volume Vaste internet 50 GB-optie voor het Poco-pakket bestellen?
  • Hoe verander ik mijn e-mailadres in mijn persoonlijke account?
  • Contact Scarlet, die op de website opgegeven zijn – zijn die nog relevant?
  • Wat is het verschil tussen POP3 en IMAP?
  • Hoe herstart je draadloze netwerken (Devolo, WiFi Bridge, Ruckus)?
  • Wat moet ik doen als mijn afstandsbediening niet meer werkt?
  • Ik heb geen geluidsknoppen op de afstandsbediening. Wat moet ik doen?
  • Het beeld en geluid op de TV werken niet op dezelfde manier. Hoe kan ik dit oplossen?
  • Wat moet ik doen nadat ik mijn nummer vanuit Proximus heb verplaatst?
  • Welke instellingen kan ik activeren?
  • Naar wel Scarlet telefoonnummer kan ik bellen als mijn modem faalt?
  • Hoe kan ik het 2de oproepsignaal in de telefoon activeren?
  • Ik ben mijn voicemail-pincode kwijt. Wat moet ik doen?
  • Kan ik automatisch terugbellen na een gemiste oproep?
  • Hoe werkt vaste telefonie bij jullie?
  • Kan ik oproepen op mijn computer ontvangen?
  • Waarom moet ik mezelf identificeren om een prepaidkaart te gebruiken?
  • Hoe configureer ik 4G, 3G, Edge of GPRS op mijn smartphone?
  • Ik heb een ander type SIM-kaart nodig. Tot wie moet ik me richten?  
  • Hoe kan ik het abonnement op uw nieuwsbrief beheren?
  • Mijn simkaart is beschadigd. Tot wie moet ik me richten?
  • Mijn mobiele telefoon vraagt om een pincode. Waar kan ik die vinden?
  • Kan ik contact opnemen met Scarlet klantendienst op zondag?
  • Waar op de website vind ik het menu van de mijn Scarlet klantenzone ?

Bel naar de hotline en stel uw Scarlet problemen!