Philips support

☎ 027 007 260

Philips support

Hoe met de Philips support contact op te nemen: website, adres en Philips telefoonnummer

Bedrijfsgeschiedenis en prestaties

Het bedrijf werd in 1891 in Eindhoven, Nederland opgericht. Het produceert goederen in 3 richtingen: medische apparatuur, consumptiegoederen en verlichtingsapparatuur (gloeilampen, lampen en dergelijke). U kunt elk product bestellen via de officiële website of via Philips telefoonnummer. Alle contacten van het bedrijf in België, inclusief chatclient van Philips support vindt u ​​in dit artikel.

In 2009 is Jeroen van der Veer tot de voorzitter van de raad van commissarissen van Philips aangesteld. Hij houdt dit post tot nu toe. De algemeen directeur van de onderneming is Frans van Houten. Het hoofdkantoor bevindt zich in Amsterdam.

In 2013 stelde het bedrijf 115.000 mensen tewerk. In 2018 bedroeg de omzet van het bedrijf 42,1 miljard euro, het bedrijfsresultaat – 11,46 miljard euro en de nettowinst – 5,37 miljard euro.

Een interessant feit: in 1898 maakte het bedrijf zijn eerste grote deal toen het 50.000 kool kaarslampen maakte en afleverde aan het Winterpaleis van St. Petersburg (Russisch rijk).  

Welke producten kan dit merk u aanbieden?

Op de website van het bedrijf kunt u producten van 10 categorieën bestellen:

  • Televisies en thuisbioscopen.
  • Audioluidsprekers.
  • Apparatuur voor schoonheid en gezondheid (scheerapparaten, epilators, tondeuses en andere apparaten).
  • Medische apparatuur voor thuisgebruik (tonometers, hartslagmeter, lampen voor de behandeling van psoriasis en andere huidaandoeningen).
  • Producten voor pasgeborenen en hun moeders (badthermometer, spenen, sterilisatoren, geschenksets voor jonge moeders).
  • Huishoudelijke apparaten (stofzuigers, strijkijzers, koffiezetapparaten, multikokers, steamers, juicers, blenders, strijkplanken, luchtbevochtigers, waterfilters).
  • Verlichtingsapparaten (gloeilampen, LED-lampen, lampen, schansen).
  • Producten voor de gezondheidszorg en ziektepreventie (slaapmiddelen (Slaapapparaten), maskers om te beschermen tegen bacteriën, apparaten voor astmacontrole).
  • Accessoires voor auto’s (lampen, gloeilampen, luidsprekers).
  • Accessoires voor de verzorging van apparaten (vervangingsonderdelen voor stofzuigers, strijkijzers en andere apparatuur).

Welke voordelen biedt het bedrijf Philips Belgique?

Als u in de merk-winkel koopt, krijgt u 3 voordelen:

  • Meer dan 1000 producten uit 10 categorieën op één plaats. Bovendien zijn dit goederen in 3 richtingen tegelijkertijd: medicijnen, consumptiegoederen en verlichting.
  • Alle producten kunnen online worden besteld zonder uw huis te verlaten. De levering wordt uitgevoerd in België en in het buitenland.
  • Philips klantendienst werkt 6 dagen per week. Ondersteunend personeel zal uw vragen operatief beantwoorden. Contactpersonen voor klantenondersteuning worden vermeld in het volgende gedeelte.

Contact opnemen met de Philips support: officiële website, pagina’s op sociale netwerken, chat en Philips mail

Alle Philips contact op één plaats:

De uurrooster van Philips customer service

In de tabel geven we het schema van de telefonische hete lijn van Philips Belgique: 027 007 260.

Dag van de week

Werkuren

maandag

08:00 – 20:00 uur

dinsdag

08:00 – 20:00 uur

woensdag

08:00 – 20:00 uur

donderdag

08:00 – 20:00 uur

vrijdag

08:00 – 20:00 uur

zaterdag

09:00 – 18:00 uur

zondag

Werkt niet

Welke vragen worden door de klanten het vaakst gesteld wanneer ze bellen naar Philips telefoonnummer

We hebben 25 veelgestelde vragen gepikt om u te helpen met het formuleren van uw bericht aan de Philips customer service:

  • Kan ik de plastic coating van het tv-scherm verwijderen als deze al aan huis is afgeleverd?
  • Kan ik goederen met een elektronische portemonnee betalen? Zo ja, welke betalingssystemen accepteert u?
  • Hoe lang duurt het om naar Zeebrugge te komen?
  • Graag uw advies over welk geschenk beter voor mijn vader zou zijn: Philips telephone fixe of tv?
  • Heeft u een internationale bezorging functie?
  • Mijn tv is al verzonden?
  • Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?
  • Ik kan niet inloggen op mijn account. Het systeem meldt dat het wachtwoord onjuist is. Hoe kan ik het veranderen?
  • Hoe uw bestelling te annuleren?
  • Ik wil graag een nieuwsbrief ontvangen over promoties en kortingen. Waar kan ik me abonneren?
  • Hoe lang duurt de periode waarbinnen ik het koffiezetapparaat terug kan brengen als ik het niet passend vind?
  • Welk model van téléphone fixe Philips zult u me adviseren voor gebruik op het kantoor?
  • Verkoopt u strijkijzers?
  • Vertel alsjeblieft, wat de contactgegevens van Philips tv support zijn.
  • Ik vond een kier op het tv-scherm. Blijkbaar verscheen het tijdens het transport. Kan ik deze hele tv gratis vervangen?
  • Wanneer krijgt men korting op keukenapparatuur?
  • Hoe kan ik een bestelling op uw site bijwerken?
  • Welk stoomgenerator model zoudt u mij aanbevelen?
  • Hoe kunt u de vertrouwelijkheid van mijn persoonlijke gegevens garanderen?
  • Ik kan wifi op mijn tv niet instellen. Hoe doe ik dat?
  • Hoe kan ik mijn persoonlijke account verwijderen?
  • Kan ik mijn tv gratis repareren als ik hem vier maanden geleden heb gekocht?
  • Op welk Philips telefoonnummer moet ik bellen als mijn bestelling nog niet afgeleverd is?
  • Wat is de garantieperiode voor mijn strijkijzer?
  • Indien dringend nodig: werkt de Philips support op zondag?

Bel 027 007 260 op de hete lijn en krijg gedetailleerd advies over elk product dat u interesseert.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *