tlkhelp.be-logo

☎ Mobistar klantendienst

Klantendienst Mobistar
Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

+32 2 745 95 00

lokaal tarief

Alle dagen bereikbaar, ook op feestdagen: 8 u. > 22 u.

Bourgetlaan 3, 1140 Brussel (Evere)

Inhoudsopgave

Mobistar klantendienst. Mobistar is nu Orange.

Mobistar is al vanaf het begin van de mobiele telefonie in België een zeer belangrijke speler. Over de jaren heeft dit dynamische bedrijf zich steeds verder ontwikkeld als een provider van diverse telecommunicatiediensten zoals mobiele telefonie en mobiel internet. Mobistar is een moderne provider die veel aandacht besteedt aan zijn klantendienst. De consument is voor een grote provider zeer belangrijk en daarom neemt de Mobistar klantendienst een prominente plaats in binnen deze onderneming.

Mobistar klantendienst

+32 2 745 95 00

lokaal tarief

 

Welkom bij de Mobistar klantendienst (www.mobistar.be)

Wie meer wil weten over de Mobistar klantendienst en wat deze te bieden heeft aan consumenten, klanten en toekomstige klanten, doet er goed aan om een kijkje te nemen op de site www.mobistar.be. Op deze overzichtelijke en  mobielvriendelijke site kun je kiezen tussen diverse abonnementen en producten voor je gsm of mobiel internet.

Wat kan de Mobistar klantendienst voor je betekenen

De Mobistar klantendienst verleent de volgende service aan de klanten:

  • Eerst hulp in een noodgeval m.b.t. je gsm
  • Meldpunt voor gestolen of verloren gsm of tablets
  • Opzoeken van verloren pin en puk codes
  • Bijstand in verband met vragen rond facturen
  • Informatie rond het herladen van telefoonkaarten
  • Informatie over mobiele diensten
  • Een oplossing voor technische problemen aan je telefoon of tablet
  • Handleidingen voor gebruikers en consumenten
  • Een gebruikersforum voor Mobistar klanten
  • Toestellen repareren of vervangen in geval van defect
  • Helpen bij het invullen van het verhuisformulier

In beide landstalen

De Mobistar klantendienst staat zijn klanten graag te woord in hun moedertaal. Ben je op zoek naar de klantendienst Mobistar in het Frans, dan is dit zeker geen enkel probleem. Vanaf het eerste moment dat je terechtkomt op de site www.mobistar.be kun je verder in de taal van je keuze.  Kiezen voor Frans is dus geen enkel probleem. Deze firma helpt je ook graag verder in de Mobistar espace client.

 

Wat vind je in de Mobistar klantenzone

De Mobistar klantenzone, dat is de Mobistar klantendienst bij je thuis. Op de website met de naam My Mobystar kun je inloggen in de internetversie van de Mobistar klantendienst. Je kunt er de volgende dingen regelen:

  • Je registratie bij de Mobistar klantenzone
  • Een overzicht bekijken van je producten
  • Een overzicht bekijken van je verbruik
  • Je abonnement optimaliseren
  • Een overzicht bekijken van je facturen
  • Je openstaand saldo checken
  • Een Mobistar product bestellen
  • Je Mobistar diensten beheren

Mobistar contact

Soms heb je nood aan persoonlijk contact. Soms heb je meer nodig dan een handleiding of een online formulier om eruit te komen. Op sommige momenten heb je meer nodig dan My Mobistar. Voor zulke momenten is er nu Mobistar contact. Hier kun je kiezen op welke manier je het bedrijf verder contacteert. Dit kan per mail zijn, maar kan ook verder gaan. Het voordeel van mail is dat het 24 uur op 24 open is en dat je gegarandeerd binnen de 5 werkdagen een antwoord krijgt.

Maar soms kan een probleem niet zolang wachten en is een instant oplossing nodig. Het voordeel van Mobistar contact is, dat je deze dienst ook vanuit het buitenland kunt gebruiken. Online en telefonisch is dat geen probleem en staat de Mobistar klantendienst graag voor je klaar. Zo word je ook in het buitenland door je provider op gepaste wijze geholpen. Soms mag het wat persoonlijker zijn. Ook daarvoor bestaat er een oplossing: het Mobistar center.

Mobistar center

Wie nood heeft aan persoonlijk contact om een probleem met behulp van de Mobistar klantendienst op te lossen, kan in het binnenland altijd een beroep doen op een Mobistar center. Hier kun je terecht met dezelfde vragen als in de Mobistar Klantendienst en My Mobistar, maar hier staat het persoonlijk contact centraal. In een Mobistar center zijn alle werknemers er zich van bewust dat er soms meer nodig is dan alleen maar de juiste informatie om een klant te helpen. Hier kun je als klant of consument werkelijk alles vragen zolang het maar met Mobistar producten te maken heeft. Hier krijg je ook persoonlijk advies. Hier kom je alles te weten over Mobistar internet en het verschil tussen G4 en WIFI.

Hier kun je kennismaken met laatste nieuwe producten en aantrekkelijke gsm’s, smartphones en tablets. De medewerkers van een Mobistar center zijn als het ware een verlengstuk van de traditionele Mobistar klantendienst en nemen graag de tijd om al je vragen van naaldje tot draadje te beantwoorden. Een Mobistar center vind je altijd dicht in de buurt. Alles wat je hiervoor moet doen is www.mobistar.be bezoeken en het dichtstbijzijnde adres zoeken op de landkaart. Je kunt hier zoeken per provincie, op de landkaart of op de lijst die per provincie gerangschikt wordt op het postnummer van de gemeente waar de vestiging zich bevindt. Een Mobistar center kun je vinden in alle provincies. Iedere vestiging heeft zijn eigen specialiteit. Je kunt kiezen tussen een center specifiek voor de Mobistar klantendienst, een reparatiedienst, een center voor professionals, en een center met een groot aanbod van smartphones.

Besluit:

De Mobistar Klantendienst helpt je graag verder met al je vragen rond mobiele telefonie en mobiel internet.

Klantendienst (Mobistar) 

+32 2 745 95 00

lokaal tarief

WEB-MOBISTAR CONTACT