Beobank contact

02 262 50 50

Beobank contact

Beobank contact: website, adres, telefoon, chat met klantenondersteuning Beobank online

Deposito’s, leningen en verzekeringen – alles in één bank

Bank is hernoemd van Citibank Belgium op 12 mei 2013. Sindsdien is het netwerk uitgegroeid tot 236 filialen door het hele land. De bank bedient 622.000 klanten en er zijn 1.518 medewerkers in het personeel. Een groot voordeel is de mogelijkheid om u bij Beobank online  te registreren zonder uw huis hoeven te verlaten. Via uw account op de officiële website beheert u zelf de transacties en kosten, schulden en lening betalingen en rentelasten op deposito’s. Voor alle Beobank contact – zie het vierde deel van dit artikel.

De bank heeft een mobiele applicatie en een speciaal programma voor de iPhone. U kunt nu uw bankrekening beheren, zelfs onderweg naar uw werk of tijdens een vlucht, terwijl u op zakenreis bent.

Neem voor vragen contact op met de chat van de klantendienst, die 24 uur per dag op de officiële website van het bedrijf beschikbaar is.

Welke diensten levert Beobank in België

De bank biedt 4 soorten diensten:

  • opening van deposito’s (spaarrekeningen);
  • het verstrekken van leningen;
  • de uitgifte van kaarten voor de berekening van pensioenen, beurzen, salarissen of winsten uit de onderneming;
  • verzekeringen.

Een speciaal jeugdtarief stelt studenten onder de leeftijd van 26 jaar in staat een rekening te openen en een toelage of salaris te ontvangen.

U kunt ook een lening krijgen voor:

  • onroerend goed.
  • Auto of motor.
  • Winkelen in supermarkten.
  • Brandstof (Stookolie).

De bank biedt ecokrediet (Ecokrediet) voor de aankoop van zonnepanelen, hoogrenderende thermische eenheden en ketels voor thuis.

Stortingsrekening is verdeeld in 4 soorten:

  • Stap op. U kunt uw storting zelf regelen, geld opnemen indien nodig, of uw account aanvullen met elk bedrag op elk moment dat u uitkomt. Elke klant bouwt stap voor stap zijn eigen spaarsysteem op.
  • Jeugd account. Ontworpen voor schoolkinderen en studenten. Het idee is om een ​​”reflex van accumulatie” van geld voor de jongere generatie te ontwikkelen.
  • Excellence. Speciaal account voor vaste klanten, die jarenlang geen geld hebben gestort van een betaalrekening, maar hun spaargeld voortdurend herinvesteren. Hiervoor beloont de bank ze met extra rente op de aanbetaling.
  • Fidelity Plus. Een deel van het bedrag dat is opgebouwd op de aanbetaling is vrijgesteld van belasting. Lees hier meer: beobank.be/nl/particulier/sparen-beleggen.

De bank biedt levensverzekeringen, verzekeringen voor familie, onroerend goed, auto.

Waarom samenwerken met Beobank online voordelig is

6 redenen om voor deze bank te kiezen:

  • Alle 4 nodig voor levenservaringen in 1 bank.
  • De mogelijkheid om de voorwaarden van de storting te wijzigen en geld van de deposito-rekening af te halen (alleen geldig voor bepaalde pakketten).
  • U kunt transacties uitvoeren binnen het SEPA-betalingssysteem (Single Euro Payment Area).
  • Account Toegang via computer, tablet, smartphone of iPhone.
  • Sms-notificatie en gratis bankafschriften in elektronische vorm.
  • Beobank klantendienst  geeft snel antwoorden op uw vragen en helpt een moeilijke situatie op te lossen. Bekijk het werkrooster van de hotline en kantoor openingsuren hieronder.

Beobank contact: chat, pagina’s op sociale netwerken en telephone van de hotline van Beobank

U hoeft niet langer te zoeken naar de telefoon-, adres- of sociale-mediapagina’s van deze bank op internet. Alle contact Beobank we stellen voor uw gemak op één plek samen:

Wanneer de hotline en kantoren van Beobank in Bruxelles werken

AAndacht! De tabel toont werkuren van slechts enkele kantoren. We hebben dit aangegeven zodat u begrijpt hoe verschillend het werkrooster op verschillende afdelingen is. Meer over kantoren Beobank in de België kijk hier: Beobank.zijn/nl/particulier/kantoor-in-uw-buurt.

Dag van de week Beobank openingsuren hotline

02 262 50 50

Hoofdkantoor op Bld General Jacques 263G, 1050 Elsene Kantoor aan de Boulevard du Régent 57, 1000 Brussel Kantoor aan Acaciasplein 17, 1040 Etterbeek
maandag 08:00 – 20:00 uur 08:30 – 12:30, 13:30 – 16:00 uur 09:00 – 12:30, 13:30 – 16:30 uur 09:00 – 12:30, 13:30 – 17:00 uur
dinsdag 08:00 – 20:00 uur 08:30 – 12:30, 13:30 – 18:00 uur 09:00 – 12:30, 13:30 – 16:30 uur 09:00 – 12:30, 13:30 – 18:00 uur
woensdag 08:00 – 20:00 uur 08:30 – 12:30, 13:30 – 16:00 uur 09:00 – 12:30, 13:30 – 16:30 uur 09:00 – 12:30, 13:30 – 17:00 uur
donderdag 08:00 – 20:00 uur 08:30 – 12:30, 13:30 – 18:00 uur 09:00 – 12:30, 13:30 – 18:30 uur 09:00 – 12:30, 13:30 – 18:00 uur
vrijdag 08:00 – 20:00 uur 08:30 – 12:30, 13:30 – 16:00 uur 09:00 – 12:30, 13:30 – 16:30 uur 09:00 – 12:30, 13:30 – 17:00 uur
zaterdag 09:00 – 12:30 uur Is gesloten Is gesloten Is gesloten
zondag Is gesloten Is gesloten Is gesloten Is gesloten

Welke vragen vragen klanten?

Deze 25 vragen worden vaak door klanten gesteld wanneer ze naar Beobank service center telefoneren. We hopen dat ze u zullen helpen om uw eigen vraag te formuleren:

  • Moet ik een betaalrekening openen of een ander product van de bank kopen om een ​​lening te krijgen?
  • Hoe geld opnemen zonder een plastic kaart te gebruiken?
  • Wat als ik moeite heb met het terugbetalen van de lening?
  • Kan ik het leven in uw bank verzekeren? Zo ja, welke documenten moet ik verstrekken?
  • Kom ik in aanmerking voor een respijtperiode?
  • Welke risico’s zijn inbegrepen in de levensverzekering?
  • Kan ik met een creditcard op internet betalen?
  • Zijn er beperkingen op mijn bankpas voor online aankopen?
  • Is het mogelijk om een ​​lening van tevoren te betalen?
  • Wat is het minimumbedrag dat op de rekening moet staan ​​om een ​​aanbetaling te openen?
  • Moet ik klant van uw bank zijn om een ​​creditcard bij Beobank in Bruxelles te ontvangen?
  • Wie kan een studentencreditcard aanvragen?
  • Wat zijn obligatiefondsen? Wat is de essentie van hun werk?
  • Hoe stel ik een pincode in als ik mijn Digipass voor het eerst inschakel?
  • Hoeveel kan ik in een obligatiefonds beleggen?
  • Zijn er beperkingen op het bedrag van geldtransfers van kaart naar kaart?
  • Welke kosten worden in rekening gebracht bij het overmaken van geld naar een kaart van een andere bank?
  • Ik bel naar Beobankmaar hoor alleen lange pieptonen op de lijn. Hoe lang moet ik wachten tot de operator mij antwoordt?
  • Vertel me alsjeblieft wat de werkuren van Beobank service client zijn?
  • Wat is een jaarlijkse visumstudie voor studenten?
  • Wat is de maximale leentermijn die u aanbiedt?
  • Wat is asset-allocatie?
  • Hoe met Beobank online te verbinden, als ik nog geen klant ben?
  • Wat zijn de Beobank contact in Oostende.
  • Hebben jullie een mobiele versie van de site?

Bel de hotline op 02 262 50 50 en stel uw vragen.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *