BASE Contact

1940

Base Klantendienst

Via BASE klantendienst met BASE contact echt snel te contacteren

Welkom bij BASE contact

Als u over complimentendag, abonnementen, slimme prijzen, aanboden, simkaarten, verkooppunten, My BASE app wil vragen, dan kunt u BASE contact opnemen via BASE klantendienst.

BASE is de derde mobiele operator in België. Sinds 2016 de eigenaar van het BASE Company is Telenet – dus nu is Base de onderdeel van Telenet Group. In Sint-Lambrechts-Woluwe is het hoofdkantoor gevestigd.

Nog iets over klantendienst BASE

Op het eind van 2015 had deze organisatie 3,15 miljoen mobiele klanten in België. Ook bij klantendienst BASE zijn er de informatie voor de pers en werkzoekers – deze artikelen kunt u op de officiële website bekijken of de medewerkers te vragen via support. Er is ook de wettelijke informatie op de webpagina, nog ook de nieuwste smartphones aan interessante prijzen, abonnementen, internationale tarieven, kortingen en speciale proposities – voor zelfstandige, bedrijven (lees over BASE Business aanbod, etc), andere klanten.

De bereikbaarheid van BASE klantendienst

Als u de informatie over de reactietijd en de bereikbaarheid zoekt:

  • Tussen 9 en 18 uur gaat u te snel de antwoorden op uw vragen te rijgen – via de social media (Facebook, YouTube, etc) ;
  • Alle telefoonnummers (in België en in het buitenland) zijn bereikbaar van 8 tot 22 uur – elke dag;
  • Als u de shop wil bezoeken – controleer zelf de openingsuren (Let op: de extra openingstijden voor de feestdagen moet u ook goed bekijken).

Nog informatie kunt u op de website te lezen of in uw persoonlijke account.

Klantenzone BASE op Facebook, etc te volgen

Als u te vaak op de social media (Twitter, Instagram, etc) bent, dan is dat echt gemakkelijk  voor u om BASE via social media te volgen – u kunt de hulp aanvragen daar of gewoon nog nuttige informatie te lezen:

U kunt ook over in BASE online handsetfolder de nieuwste aanbiedingen ontdekken. Ook daar kunt u over de cadeaus, kortingen en andere tips te lezen.

Met contact BASE te contacteren

U kunt altijd in contact met klantenzone BASE zijn want zij hebben zoveel andere manieren om contact BASE  te bereiken:

  • BASE klantendienst nummer is 1940 (gratis in België);
  • 32 486 19 1940 – deze nummer kunt u gebruiken in België en in het buitenland;
  • 32 486 19 1980 – voor de vragen over roaming in het buitenland (gratis ook);
  • Er is de shop locator – dus u kunt naar de BASE shop in uw buurt te gaan – en daar ook de advies of de hulp krijgen;
  • U kunt ook raadplegen via de meestgestelde vragen bij contact BASE – er zijn de waardevolle informatie op de website;
  • U kunt zelf alles regelen via My BASE app – meer controle over uw verbruik of tarieven hebben;
  • U kunt ook inloggen en rechtstreeks uw vragen te stellen via My Messages.

Vragen via BASE klantendienst nummer

Via andere contacten kunt u dit bedrijf bereiken – zo veel vragen hebben de antwoorden dus u kunt alleen opkijken deze antwoorden op de webpagina of raadplegen via verschillende manieren van BASE helpdesk:

  • Waar kan ik promoties ontdekken?
  • Hoe kan ik My BASE app installeren?
  • Waar kan ik persinformatie te lezen?
  • Mag ik mijn abonnement stopzetten bij BASE contact?
  • Wat voor internationale tarieven zijn?
  • Hoe kan ik een herlaadkaart met gratis minuten krijgen?
  • Waar kan ik be klantenzone vinden?
  • Welke mobiele oplossingen kan ik krijgen?
  • Waar zijn verkooppunten kan ik vinden?
  • Is er de persinformaties bij BASE klantendienst?
  • Is er gratis telefoonnummer in België?

Zoveel andere vragen kunt u via veelgestelde vragen te vinden op de website – of ook te aanvragen via andere manieren van de support.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *