tlkhelp.be-logo

☎ Base contact

Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

0800 66 311 – PARTICULIEREN

0800 66 021 – ZELFSTANDIGEN

Maandag tot vrijdag: 08u tot 20u
Zaterdag: 09u tot 17u30
Zon- en feestdagen: gesloten

Telenet Group NV – Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen
BTW BE 0462.925.669 – RPR Antwerpen, afd. Mechelen 

Inhoudsopgave

Via BASE Klantendienst kunt u snel contact opnemen met BASE Contact

Welkom bij BASE Contact

Als u over complimentendag, abonnementen, slimme prijzen, aanboden, simkaarten, verkooppunten, My BASE app vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met BASE Contact via BASE Klantendienst.

BASE is de derde mobiele operator in België. Sinds 2016, Telenet is de eigenaar van BASE Company – Base is dus onderdeel van Telenet Group. Het hoofdkantoor is gevestigd in Sint-Lambrechts-Woluwe.

Nog iets over BASE Klantendienst

Eind 2015, had deze organisatie 3,15 miljoen mobiele klanten in België. Ook bij BASE Klantendienst is informatie te verkrijgen voor de pers en degenen die op zoek zijn naar een baan – meer informatie vindt u op de officiële website of door één van onze medewerkers te vragen via Support. Op de website, vindt u ook wettelijke informatie, de nieuwste smartphones voor interessante prijzen, alles over abonnementen, internationale tarieven, kortingen en speciale proposities – zelfstandigen en bedrijven andere klanten kunnen terecht bij BASE Business (aanbod, etc).

Bereikbaarheid van BASE Klantendienst

Informatie over reactietijd en bereikbaarheid:

  • Tussen 9 en 18 uur kunt u snel antwoord krijgen op uw vraag – via Social Media (Facebook, YouTube, etc) ;
  • Alle telefoonnummers (in België en in het buitenland) zijn bereikbaar van 8 tot 22 uur – elke dag;
  • Als u de shop wil bezoeken – controleer zelf de openingsuren (Let op: de extra openingstijden voor de feestdagen moet u ook goed bekijken).

Meer informatie vindt u op onze website of in uw persoonlijke account.

BASE Klantenzone volgen op Facebook, etc

Als u vaak op de social media (Twitter, Instagram, etc) bent, dan is dat echt makkelijk voor u om BASE te volgen via Social Media – u kunt hulp vragen en ook gewoon nuttige informatie vinden:

In de online BASE handsetfolder kunt u de nieuwste aanbiedingen, cadeaus, kortingen en andere tips vinden.

Contact opnemen met BASE Contact

U kunt altijd terecht bij BASE Klantenzone want er zijn vele manieren om BASE Contact te bereiken:

  • BASE Klantendienst telefoonnummer: 1940 (gratis in België);
  • 32 486 19 1940 – deze nummer kunt u gebruiken in België en in het buitenland;
  • 32 486 19 1980 – voor vragen over roaming in het buitenland (gratis);
  • Shop locator – U kunt een BASE shop opzoeken die in uw buurt is – en daar advies of hulp krijgen;
  • U kunt ook de meeste gestelde vragen raadplegen bij BASE Contact– er zijn waardevolle informatie op de website;
  • U kunt zelf alles regelen via My BASE app – meer controle over uw verbruik of informatie vinden over bijvoorbeeld de tarieven;
  • U kunt ook inloggen en rechtstreeks uw vragen te stellen via My Messages.

Vragen stellen via BASE Klantendienst

U kunt u ons bereiken op verschillende manieren – u krijgt vaak antwoord op uw vraag dus via het raadplegen van de webpagina of via verschillende manieren die BASE helpdesk biedt:

  • Waar vind ik de promoties?
  • Hoe kan ik My BASE app installeren?
  • Waar kan ik persinformatie lezen?
  • Mag ik mijn abonnement stopzetten via BASE Contact?
  • Wat zijn de internationale tarieven?
  • Hoe kan ik een herlaadkaart met gratis minuten krijgen?
  • Waar kan ik Klantenzone.be vinden?
  • Welke mobiele oplossingen heeft u?
  • Waar vind ik de verkooppunten?
  • Kan ik persinformatie vinden bij BASE Klantendienst?
  • Is er een gratis telefoonnummer in België?

U kunt veel meer antwoorden op uw vragen krijgen door de meeste gestelde vragen te raadplegen (op de website) – of via de andere manieren van de support.