tlkhelp.be-logo

☎ Sunjets contact

Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

+32 (0) 2 717 86 60

  • van maandag tot vrijdag van 9u00 tot 20u00,
  • op zaterdag van 9u00 tot 18u30
  • op zondag: van 10u00 tot 18u30 
  • feestdagen: gesloten

Inhoudsopgave

Hoe werd de touroperator opgericht en wat is er 

uniek aan Sunjets be. Leer hoe u metr Sunjets 

contact contact kunt nemen na opname door 

TUI Belgium

Hoe werd de Belgische touroperator opgericht

Belgische touroperator Sunjets be – gerenommeerde touroperator met een breed scala aan diensten en krachtige Sunjets contact. Het bedrijf werd opgericht in 1986 en werd het eerste toeristische merk in België, volledig gericht op de behoeften van de klant. Voor de hele tijd van zijn bestaan heeft het bedrijf zich strikt gehouden aan het beleid van de laagst mogelijke prijzen en goed georganiseerde reizen. De touroperator had een regel: als de klant een vergelijkbaar aanbod van concurrenten tegen lagere kostprijs vond, Sunjets be corrigeerde onmiddellijk zijn prijzen en bood hetzelfde aan.

In de race om reisaanbiedingen tegen de laagste prijs begon hij echter te verliezen aan de giganten met wereldbekendheid die op de Belgische markt toen begonnen te verschijnen. Daarom werd Sunjets in 2018 een onderdeel van de beroemde TUI-operator.

Welke diensten biedt het bedrijf Sunjets be

Als onderdeel van TUI biedt de Belgische operator een volledig pakket aan reisdiensten:

  • het boeken en kopen van kaartjes;
  • auto reizen;
  • rondleidingen voor gepensioneerden;
  • skitochten;
  • rondleidingen door de stad;
  • uitstapjes voor sportevenementen;
  • cruises;
  • zeilvakanties;
  • uitstapjes naar Disneyland Parijs;
  • rondleidingen;
  • verhuur van villa’s;
  • uitstapjes naar pretparken;
  • reizen is alleen voor volwassenen;
  • reizen rond de wereld.

Hoe aanvullende diensten aangeboden worden:

  • ticketboeking en online inchecken;
  • rondleidingen door de stad;
  • autoverhuur;
  • gratis transfer naar de luchthaven.

Welk invloed op de operator heeft de fusie met TUI en Sunjets Belgique Gehad?

Met de komst van de grote internationale operator TUI Belgium op de Belgische markt, begon Sunjets.be haar leidende positie in de niche van goedkope, voor iedereen toegankelijke tours, te verliezen. Beide bedrijven boden dezelfde diensten onder dezelfde voorwaarden aan, maar de wereldwijde gigant kon lucratievere aanbiedingen maken. Daarom was de overname van een regionaal bedrijf de logische conclusie van ongelijke concurrentie. Zomerseizoen 2018 heeft  Sunjets Belgique binnengetreden als een onderdeel van TUI.

De klanten van het regionale bedrijf hebben die verandering echter helemaal niet gevoeld. Ze ontvangen nog steeds het volledige scala aan diensten aangeboden door de vorige operator, tegen dezelfde lage prijs. Bovendien worden ze voorzien van meer garanties en extra bonussen, hoewel zelfs tot het einde van maart 2019 diensten worden geleverd zullen worden onder dezelfde naam.

Contact opnemen met Sunjets contact

Sunjets contact staat klaar om elke vraag van de klant in het Nederlands, Frans en Engels te beantwoorden. Als u in de kortst mogelijke tijd een antwoord wilt krijgen, is het raadzaam om een vraag te stellen op de officiële Facebook-pagina van het bedrijf:

Sunjets téléphone

+32 (0) 2 717 86 60

mail

sunjets@sunjets.be  van

Feedbackformulier

tui.be/nl/contactform

Facebookpagina

facebook.com/pg/Sunjets

De uurrooster van Sunjets téléphone

telefoon

Ma-vr: 8:00 – 22:00 uur

za: 09:00 – 22: 00

zon: 10:00 – 22: 00

mail

de klok rond

Feedbackformulier

de klok rond

Facebookpagina

de klok rond

Facebook is het belangrijkste communicatiekanaal met Sunjets klantendienst. Houd er rekening mee dat het bedrijf voor comfortabele communicatie in sociale netwerken de volgende regels heeft opgesteld:

  • Onbeleefde toon, aanstootgevende taal en godslastering zijn verboden;
  • Geen racistische of discriminerende uitspraken kunnen gedaan worden;
  • Het wordt niet aangeraden om in open toegang persoonlijke informatie te publiceren, evenals informatie over boeking, vlucht, paspoortgegevens (deze worden verwijderd door de administratie);
  • Als u ooit al eens een opmerking, verzoek, negatieve feedback hebt gemaakt, hoeft u het niet meer te herhalen –  de bedrijfsmedewerkers hebben u de eerste keer wel gehoord en zullen alles doen om het probleem op te lossen;
  • Het is verboden om commerciële advertenties te plaatsen;
  • De publicatie van pornografische, illegale materialen is ook verboden.

Een account dat dergelijke schendingen toestaat, wordt geblokkeerd.

Welke vragen kunnen bij Sunjets klantendienst beantwoord worden

  1. Waar kan ik betalen of een factuur bevestigen?
  2. Hoe de bestelling te annuleren?
  3. Hoe kan ik een bestelling wijzigen?
  4. Wanneer moet ik mijn reisdocumenten afdrukken?
  5. Hoe een reis te boeken?
  6. Zijn er contacten in Sunjets Tunisie, Sunjets Tenerife, Sunjets Turkije, Sunjets Malorca?
  7. Hoe beïnvloedt de fusie van het bedrijf met de operator Tui mijn bestelling?
  8. Hoeveel dagen voor vertrek is het nodig om een reis te boeken?
  9. Welke carrier bedrijven gebruikt de operator?
  10. Regelt u een verzekeringen wat houdt dat in?
  11. Wat als ik tijdens de reis mijn documenten verlies?
  12. Ik reis met een kind, wat moet ik weten?
  13. Ik ben op reis met een huisdier, wat moet ik weten?

Tot maart 2019 kunnen klanten contact opnemen met Sunjets be. In de toekomst neemt de klantenservice van TUI Belgium de verantwoordelijkheden op zich. Sunjets contact wordt vermeld op alle beschikbare bedrijfs resources.