Select Page
[3.5]

Paypal Contact

0800 50855
Service Index klant van België

PayPal Klantendienst

Gebruik Paypal Contact voor Paypal België om snelle ondersteuning te krijgen

Paypal België biedt snelle en effectieve ondersteuning aan PayPal gebruikers in Europa en de hele wereld aan

Het verhaal De geschiedenis van het legendarische bedrijf begon in 1998 in Californië. De organisatie werd onder de naam Confinity opgericht. In 2000 heeft Confinity gefuseerd met X.com, het bedrijf van Elon Musk. Later is hij het bedrijf verlaten. In 2001 heeft de organisatie de naam veranderd naar PayPal.

Sinds 2007 is Paypal actief in Nederland en België. In een jaar heeft het bedrijf 1 miljoen rekeninghouders gekregen. Het is een van de beste online geld transactiesystemen waarmee u geld kunt verzenden of ontvangen zonder thuis te verlaten.

PayPal België werkt samen met internationale bedrijven, kopers en verkopers. Paypal contact is mogelijkheid geboden hun geld offline of online af te handelen. PayPal klantenservice biedt zijn klanten een veilig online platform aan.

PayPal heeft ontzettend veel kansen gecreëerd voor de klanten om gebruik te maken van de wereldeconomie. De services kunnen worden gebruikt voor persoonlijke of zakelijke transacties. Met de hulp van het digitale platform en de technologische strategieën heeft Paypal geld kunnen beheren en verplaatsen op basis van de behoeften van klanten.

Indrukwekkende prestaties van Paypal be in de afgelopen jaren

Voor mensen die meer cijfers willen hebben, heeft het bedrijf de volgende prestaties kunnen laten zien.

  • Het heeft nu meer dan 204 miljoen actieve accounthouders die gebruikmaken van de diensten van Paypal.
  • Het is mogelijk de transacties te maken in bijna 100 valuta.
  • De klanten gebruiken 56 valuta om geld op te verzenden.
  • In 2009 heeft PayPal Nationale Thuiswinkel Award voor de beste financiële service online ontvangen.
  • In 2010 heeft PayPal in België de BeCommerce Award gekregen
  • Voor de veiligheid heeft PayPal eigen servers voor de opslag van persoonlijke informatie;
  • De klanten moeten persoonlijk e-mail confirmeren bij elke transactie;
  • Bij alle dataverkeer doet PayPal de gegevenscodering.

De klanten kunnen met PayPal contact opnemen via volgende kanalen

Heb je de vragen over geldtransacties of je eigen rekening? Contact PayPal en vind alle informatie op de website van het bedrijf:

Contact Paypal is mogelijk via social media en andere online platforms

Het bedrijf is actief vertegenwoordigd op internet en sociale media. Daarom kunt U PayPal Connection gebruiken via de volgende platforms:

Welke vragen kunnen de klanten via paypal contact belgie opzoeken

Via de hulplijn van Paypal krijgt u de antwoorden op de volgende vragen:

  • Hoe stort ik het geld op mijn PayPal rekening?
  • Kan ik de reeds verzonden betaling annuleren?
  • Hoe kan ik de gegevens toevoegen aan de rekening?
  • Waarom zijn mijn transacties te laat?
  • Hoeveel tijd kost het voor transacties?
  • Wat zijn de kosten voor mijn persoonlijke account?
  • Kan ik mijn informatie of contactgegevens bewerken?
  • Kan ik meer dan één rekening hebben?
  • Etc.

Financiële transacties online moeten erg veilig en vlot gaan. Daarom behoren beveiliging onderwerpen en snelle klantenondersteuning tot de belangrijkste. Paypal contact is zeer aandachtelijk en verantwoordelijk team die alles doet om klanten te ondersteunen. Dus de klanten kunnen altijd met Paypal belgië contact opnemen voor een snelle en efficiënte oplossing van hun vragen.

12 Comments

  1. robert leyder

    geachte heer, geachte mevrouw,
    op 20 december 2018 heb ik via paypal 175Eu betaald aan de firma Mahabis voor de aankoop van 7 gift cards ter waarde van 25 Eu elk.
    het betreft order: 891697004657
    die gift cards bleken in januari onbruikbaar.
    immers Mahabis was blijkbaar intussen overgenomen door YYX capital.
    zowel Mahabis als YYX geven geen gevolg aan mijn vraag naar een refund van 175 Eu.
    deze praktijken zijn enerzijds klantonvriendelijk, maar ook onethisch om het zacht uit te drukken. Ik breng hier Paypal van op de hoogte en hoop tevens een waardige regeling.
    met vriendelijke groet
    rob leyder

  2. Jef Barbiers

    CommentHallo PayPal,

    Heb een vraag over een betaling. Op 30/04 is er een bedrag van € 609,39 en € 610 van mijn KBC rekening genomen voor een bestelling bij Kraford & Lypt . Deze bestelling was eerst opgesplitst en betaald met twee verschillende Bankkaarten zijnde 132,36 USD en 278,55 USD in totaal 411,41USD. Waarvoor er 2X +- € 600 van mijn Bakrekening is gedebiteerd .

    Zie onderaan een kopie van mijn bankuittreksel en de mail van Kraford& Lypt

    Groeten,

    Jef Barbiers

    Hallo Kraford ,

    Received the Cheek Rest / adjustable Stock and Trigger guard Gen 2 , They are perfect !

    Only I payed with PayPal and they charted 2 times the amount to pay , Question, dit I order and dit you send me twice the parts ? If not I have to contact PayPal !

    Please let me know.

    Greetings,

    Jef Barbiers

    Glad you are liking the parts!

    Just looked into the double billing.
    I don’t see any duplicate charges on my end in paypal or on our websites accounting software. I do see 2 orders, order 1372 with the guard and 1371 with the cheek rest and KLS-1.

    Regards

    Stephen

    Thanks Stephen for letting me know, I thought so to. PayPal charged me and maybe payed you twice the 411,41 USD / 600 Euro X2 being €1200 Euro for the order. Maybe you can find this back in your Bank Account .

    Find this an annoying situation. Hope it can be solved.

    Greetings,

    Jef Barbiers

  3. Mariëlla De Cnodder

    Ik heb sinds 2016 een rekening. Ik had toen het volgende emailadres: mariella.de.cnodder@telenet.be.
    Nu wil ik die rekening terug gaan gebruiken, maar heb een nieuw emailadres: jelle.mdc4@gmail.com.
    Ik kan niet inloggen, en geen ander paswoord ingeven, gezien de code of de gegevens die ik nodig heb verzonden wprden naar mijn oud emailadres.
    Er werd ondertussen reeds geld overgeschreven op die rekening. Ik ga daar niet van kunnen genieten, want ik kan echt op geen enkele manier ingelogd geraken.

    m v g
    De Cnodder Mariëlla

  4. jaak ghyselinck

    onmogelijk in te logen

  5. Vera

    Beste ik begin het stilaan beu te worden, dit duurt nu reeds een maand.
    Er gaat geld van mijn Paypal rekening 15,11€ dit voor een abonnement en weet niet wat dit is.
    Ik had 14,99€ op mijn Paypal rekening voor iTunes music en jullie betalen die 15,11 waar voor ik reeds 4 Emails heb gestuurd.
    Nu is weer die 15,11€ eraf en staat niet in mijn recente activiteit. Waarom antwoorden jullie niet aan de telefoon, Corona gaat niet aan de telefoon.
    Groet
    VEra

  6. Bruno Van Roy

    Hallo, ik wil een automatische betaling annuleren, maar geeft steeds er is een onverwachte fout opgetreden , en kan dus deze betaling niet annuleren.

  7. Bernard De Smeytere

    Hallo, het begint eerlijk gezegd mijn voeten uit te hangen, ik moet een document uploaden die belangrijk is bij mijn geschil maar er is nergens een e-mailadres te vinden van paypal, als dat jullie manier van werken is hoeft het voor mij niet meer, ik kan mij niet eens verdedigen bij een geschil, als jullie op deze manier omgaan met jullie klanten stop ik ermee, er zijn nog betaal mogelijkheden, dan sluit ik mijn rekening af

  8. Marianne Dupré

    Mijn creditcard is verdwenen van mijn account en ik kan mijn kaart niet herkoppelen. Ik maakte nochtans al lang gebruik van paypal met deze creditcard. Het is misgelopen nadat ik mijn creditcard moest koppelen en bevestigen. Ik kreeg een code om te bevestigen maar dat lukte niet…. vroeg opnieuw een code aan maar kan mijn creditcard nu niet meer koppelen. Ondertussen al 2 keer een bedrag van mijn creditcard afgehaald door paypal voor die koppeling.

  9. verhellen nele

    Beste, er heeft een zekere Raheel Ahmad tot 3x toe 344.26USD van mijn rekening gehaald zonder toestemming. Jullie bij paypal vinden dit blijkbaar normaal en kunnen hier niets aandoen ??? Op wat slaat dit nu ? Wij moeten zelfd de verkoper contacteren ?? Wat we trouwens gedaan hebben en enkel kon via email. Maar tuurlijk gaat deze niet antwoorden. Ik probeer jullie ook telefonisch te contacteren, steeds zonder resultaat.
    Wat voor een bedrijf zijn jullie eigenlijk ? Ik eis hulp hiervoor en eveneens dat dit recht gezet zal worden. Indien niet dan ga ik verder met juridische stappen. Dit gaat om 900€ en jullie doen gewoonweg NIETS !!

  10. michele

    Hallo is er iemand

    er wordt een fraudeleuze bedrag afgehouden via paypal

    31 aug. 2020 Bestellen bij Matchesfashion Ltd In behandeling 514,00 EUR
    27 aug. 2020 Aankoop bij YOOX NET-A-PORTER GROUP S.P.A. O … Voltooid -505,00 EUR Dit zijn fraudeleuze transactie dat ik niet gedaan hebt . kunnen jullie dit blokkeren zodat er niets van mijn rekening afgaat.

    Nu is er ook nog eens 6 euro afgeschreven van mijn bank omdat er onvoldoende op stond

  11. Luc Marcelis

    Ben paswoord vergeten en GSM nr is veranderd – I forgot password and my mobile phone number has changed
    Kan dus niet inloggen door een nieuw paswoord aan te maken – so I cannot change my password and login

    Luc Marcelis

  12. Janssens Martine

    Mijnman, Marc Strubbe met telefoonnummer +32497787353 heeft GEEN ACCOUNT bij PayPal. Nochtans kreeg hij deze zomer steeds maar via het nummer 1230 steeds maar berichten van PayPal Nederland op zijn voicemail. Ik weet de inhoud van deze berichten niet! Tenslotte hebben wij dit nummer geblokkeerd, maar toch bleven de berichten nog een ganse tijd komen! Nu krijgen we terug via voicemail het bericht dat hij drie dagen tijd heeft, om zijn achterstallige schulden te betalen, of dat ze anders een deurwaarder in zullen schakelen! Maar hij HEEFT GEEN ACCOUNT MET PAYPAL!!! Wát moeten wij doen?

Submit a Comment