Select Page
[5]

Orange Contact

5432
Service Index klant van België

Orange klantenzone

Voor Orange klantenzone te bereiken, gebruik gemakkelijk en snel Orange contact

Kennis maken met Orange contact

Er zijn de diverse varianten met Orange klantenzone te contacteren via Orange contact over de persoonlijk of zakelijk gebruik – over de vragen, opmerkingen, klachten, advies, etc.

Orange is een deel van de Orange-groep. Het hoofdkantoor van Orange België is gevestigd in Evere (Brussel). Voorheen was deze onderneming onder de naam van Mobistar. Het netwerk bereikt 99% van de bevolking en de mobiel internet 4G van België.  U kunt ook met de bezoekadressen of per telefonisch Orange belgique contact te bereiken.

Lees op de webpagina over de tariefplannen, gsm’s, de sociale tarieven, abonnementen, etc. Of neem een contact met de medewerkers van klantenservice.

Contacteren met contact Orange via de verschillende manieren

Er zijn diverse varianten – kies wat is gemakkelijker en sneller voor u. Let op voor de toegankelijkheid:

  1. Voor de algemene vragen gebruike deze telefoonnummers: 5432 – van uw Orange-nummer (gratis); of dit nummer: 0800 85 43 2 met een ander nummer (dan betaalt u als een lokaal tarief), in geval van de bel in het buitenland, gebruik deze contact Orange : + 32 2 745 97 72 (lokaal tarief). En dit nummer is bereikbaar op werkdagen + zaterdag tussen 8.00 en 20.00 en op zondag tussen 10 en 18.30
  2. Als u onmiddellijk uw simkaart wilt blokkeren, omdat uw mobiel phone gestolen of kwijtgeraakt is, bel naar (voor de dringende gevallen): In België – 0800 95 95 5 (gratis); In het buitenland: +32 495 95 95 00 (lokaal tarief). En dit nummer is toegankelijk 24 uur per dag, 7 dagen per week
  3. Als u telefonisch de hulp krijgen, eerst gaat u de keuzemenu krijgen – u kunt op de webpagina kijken wat kunt u kiezen om met een medewerker van klantendienst Orange te doorverbonden worden.
  4. Bij deze link kunt u business oplossingen (zakelijk klantenservice voor bedrijven) bekijken business.orange.be/nl
  5. orange.be/nl/zelfstandigen – en op dit webpagina vindt u de informatie voor de zelfstandigen.

Orange klantenzone op social media volgen

U kunt ook Orange volgen op social pagina’s – er zijn de actuele informatie over de promoties, kortingen, tarieven, abonnementen, thuis of mobiel internet, etc:

Facebook facebook.com/orange
Twitter twitter.com/OrangeBeNL
Instagram orange.be/nl/instagram
YouTube orange.be/nl/youtube
LinkedIn linkedin.com/company/orange-belgium

Neem de contact op zonder twijfel met Orange online, als u geïnteresseerd in de diensten en services bent.

Waar kan ik de informatie over Orange belgique contact vinden?

Orange telefoon – 32 2 745 71 11; de bezoekadressen in België:

  • Bourgetlaan 3, 1140 Brussel (Evere)
  • Dok Noord, Sint Salvatorstraat 18/201, 9000 Gent
  • Avenue Mermoz 32, 6041 Gosselies (Charleroi).

Als u gratis Orange wilt uittesten, kunt u een gratis herlaadsimkaart te krijgen (vraag aan de klantenservice – gratis simkaart aanvragen).

Als u een journalist bent, stuur uw email naar press@orange.be.

Als u op zoek naar een job bent, bezoek deze link voor de additionele informatie: corporate.orange.be/nl/jobs.

Vragen over de abonnementen, etc via klantendienst Orange

Als u nog de vragen over de abonnementen of zen-abonnementen, verzekering, promoties, thuis internet, toestellen, Orange-winkels, tempo-herlaadkaarten, etc kunt u eerst de veelgestelde vragen bekijken en dan aan de klantenservice vragen als u nog geen antwoord hebt gekregen:

  • Hoe kan ik mijn verbruik controleren?
  • Ik kan niet mijn factuur begrijpen. Wie kan me helpen?
  • Is het mogelijk om in het buitenland te surfen via Orange contact?
  • Wat is het verschil tussen abonnementen en zen-abonnementen?
  • Wat is een adres van Orange-winkel die in mijn buurt is?
  • Ik will meer over netwerk en dekking 4G lezen?
  • Wat betekent Getrouwheidsprogramma Orange Thank You voor me?
  • Welke promoties zijn bereikbaar nu?
  • Kan ik online bestellen via Orange klantenzone?
  • Wanneer is mijn nieuwe sim-kaart geleverd?
  • Is de lereving gratis?
  • Is het wettelijk verplicht om een herlaadkaart identificeren?
  • Welke gsm’s beschikbaar bij Orange info?

Voor alle uw vragen staan de medewerkers klaar en hebben de antwoorden, advies voor u.

2 Comments

  1. Ludo Borgions

    Beste,

    Jullie blijven maar mails sturen en dat ondanks het feit dat het contract met Orange verbroken werd in september ll. en dat we wederom in zee zijn gegaan met Proximus.
    Tevens heb ik de diensten van Proximus verwttigd dat men langs 2 zijden facturen blijft verzenden naar ons, wat uiteraard niet kan!
    Ik kan maar één keer gebruiken. Regel dit a.u.b. als grote jongens correct onder elkaar op.
    Het is trouwens onbegrijpelijk dat de 2 GSM abonnementen WEL stop gezet zijn en TV, vaste telefoon en Internet NIET.
    Het moet dus niet zo moeilijk zijn om daar consequent en direct in op te treden.
    Dit is spijtig genoeg reeds de 3de keer dat ik dit moet melden (telonisch, schriftelijk en nu weer schriftelijk … de maat is vol!)
    Met dank

    PS: Ik gebruik GEEN sociale media … dus is het uiterst moeilijk om het juiste kanaal te vinden om jullie een melding te doen … dit is m.i. een organisatie eal ORANGE onwaardig.

    Ondanks deze erg wrange smaak wens ik jullie het beste voor het op til staande 2020.
    Vriendelijke Groeten,

    Ludo Borgions

    Ludo & Ann Borgions – Van Lommel
    U.N.O.-Laan, 76
    B-2620 HEMIKSEM
    BELGIUM

    Reply
  2. mme

    Ik ben MYS Philippe, woon in
    Plezantstraat 17 9220 Hamme(O.-VL)

    Ik heb per post voor de 2de keer een brief gekregen voor Dhr. VAN DE VENNE NICO op mijn adres.

    DIT IS EEN VERGISSING

    Deze man woont niet bij mij thuis!

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *