tlkhelp.be-logo

☎ Pidpa contact

Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

0800 90 300 – Telefoon binnen het land

0032 3 216 88 88 – Telefoon internationaal

Voor actuele problemen – 08:00 tot 17:00 uur

Kantoor: Werkdagen van 8:30 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 16:00 uur

Pidpa, Desguinlei 246, 2018 Antwerpen

 

Inhoudsopgave

Pidpa – geschiedenis en activiteiten. Contact opnemen Pidpa contact met Pidpa klantendienst

 Hoe werd prijs water Pidpa opgericht

Pidpa levert al meer dan 100 jaar drinkwater over heel België en biedt uitgebreide Pidpa klantendienst in elk vertegenwoordigingskantoor Pidpa contact.

Aan het begin van de vorige eeuw maakte Graaf de Bayeux-Latour, de gouverneur van de provincie Antwerpen, zich ernstig zorgen over het gebrek aan drinkwater in de provincie. Op zijn initiatief werd een commissie opgericht, bestaande uit vertegenwoordigers van 35 verschillende gemeenten. Door in 1913 een gezamenlijk akkoord te ondertekenen, richtten ze een intercommunaal bedrijf Pidpa antwerpen op.

Na een hydrogeologische studie van de provincie Antwerpen bleek dat er in het noordoosten van de regio voldoende drinkwater beschikbaar is. Ondanks de financiële crisis werd in 1935 een water verwerkingsinstallatie gebouwd en in gebruik genomen en werd het eerste waterdistributienetwerk van het bedrijf gecreëerd. Verder werd de ontwikkeling ervan onderbroken door de Tweede Wereldoorlog, maar nadat het voorbij was, het initiatief van prijs water Pidpa kreeg een nieuwe ontwikkeling. In 1960 had het bedrijf meer dan 70 duizend klanten.

Sinds 2005 is de verwijdering en verwerking van afvalwater toegevoegd aan de dienstenlijst van het bedrijf. Vandaag worden afvalwater werken in 34 gemeenten uitgevoerd. 691 medewerkers werken elke dag om lekker drinkwater te maken Pidpa jobs. Het bedrijf bedient ongeveer 1,2 miljoen inwoners van 65 gemeenten.

Wat is het doel en de missie van het bedrijf?

Het bedrijf ziet zijn missie in het voldoen aan de behoeften van klanten voor kwaliteitswater voor de beste prijs, waarbij het probleem individueel wordt benaderd.

De belangrijkste doelstellingen van het bedrijf zijn als volgt:

  1. Bijdragen aan het behoud van goede volksgezondheid.
  2. De dienstensector helpen te ontwikkelen door het milieu te respecteren.
  3. Geplande afvalwaterzuivering projecten in het stroomgebied uitvoeren.
  4. Een hoog niveau van professionaliteit behouden en voortdurend publieke erkenning op dit gebied te ontvangen.
  5. Opbouwen van sterke, wederzijds voordelige klantenrelaties.
  6. Dynamisch en toekomstgericht werken aan de ontwikkeling van het bedrijf.
  7. Eerlijk en respectvol behandelen van alle medewerkers van het bedrijf Pidpa vacatures.

Welke aanvullende diensten biedt het bedrijf Pidpa jobs

Naast de belangrijkste services is het bedrijf klaar om een aantal extra diensten te leveren. Ondermeer:

  1. organisatie van mobiel bezorgings punt. Mobiel bezorging punt stelt u in staat om water naar een gebied te brengen waar geen constante watervoorziening is. Het op deze manier geleverde water voldoet aan de vereiste drink normen. Klanten hoeven alleen voor koppelingen en slangen te zorgen om verbinding met een mobiel punt te maken Pidpa aansluiting, de huur, installatie van het apparaat en gebruikt water te betalen. Het waterverbruik wordt geregistreerd met behulp van een watermeter die met een mobiel afleverpunt verbonden is.
  2. Beoordeling van watergebruik Pidpa keuring. Deskundigen van het bedrijf controleren het niveau van waterverbruik door de klant, stellen probleempunten vast en stellen voor om:
  • het waterverbruik te optimaliseren;
  • te controleren of er een lek in het huis is;
  • het apparatuur aan te passen om het waterverbruik te verminderen.
  1. Samenstelling en stijfheid. De samenstelling van drinkwater kan variëren afhankelijk van de locatie. Het bedrijf voert regelmatig metingen uit van de samenstelling van het water en geeft voor een bepaalde periode de juiste certificaten af.
  2. Wateranalyse en kwaliteit. Het laboratorium van het bedrijf accepteert aanvragen voor analyse van de waterkwaliteit.

Bedrijfstarieven van Pidpa aanmelden

U kunt de drinkwaterrekening op onze tarievenimulator simuleren. Vanaf 1 januari 2019 zijn de volgende prijzen voor drinkwater geldig:

basistarief voor particuliere klanten

1.3107 euro

comfort voor particuliere klanten

2.6214 euro

vaste zakelijke klanten

1,464 euro

De kosten variëren per regio. Verifieer de gegevens voor elke regio via de volgende koppeling pidpa.be/gemeente te raadplegen. Het bevat ook informatie over de hardheid en samenstelling van drinkwater. Bovendien kunnen de kosten met behulp van de online calculator op adres pidpa.be/rekenmodule berekend worden.

Contact opnemen met de klantenservice Pidpa contact

Ondersteuning kan via de volgende kanalen plaatsvinden:

Telefoon binnen het land

0800 90 300

Telefoon internationaal

0032 3 216 88 88

Fax Apparaat

03 260 60 00

Feedbackformulier

pidpa.be/vragen

Postadres

Pidpa, Desguinlei 246, 2018 Antwerpen

E-mail voor leveranciers

info@pidpa.be

Telefoon voor leveranciers

03 216 88 00

Fax voor leveranciers

03 260 60 03

Wat is het werkschema van de ondersteuningsdiensten

Afhankelijk van het gekozen communicatiekanaal, is de ondersteuningsdienst werkzaam op de volgende uren:

Voor actuele problemen

08:00 tot 17:00 uur

Noodtelefoon

de klok rond

Kantoor

Werkdagen van 8:30 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 16:00 uur

Vragen die door de Pidpa klantendienst beantwoordt worden

Voor elk van de geselecteerde communicatiekanalen kunt u antwoorden krijgen op de volgende vragen:

  1. Hoe op de site van Pidpa aanmelden?
  2. Waarjkan ik met de tarieven kennismaken?
  3. Ik heb een verzoek gestuurd om verbinding te maken met het drinkwatersysteem, wat moet ik verder doen?
  4. De meterstanden op de factuur verschillen van de feitelijke, wat moet ik doen?
  5. Ik ben vergeten een meter te lezen, wat moet ik doen?
  6. Ik heb een vraag over de verzonden factuur, met wie kan ik contact opnemen mijn Pidpa?
  7. Kan ik maandelijks betalen?
  8. Is er een sociaal programma voor verbinding en betaling – een Pidpa sociaal tarief?
  9. Met wie moet ik contact opnemen in geval van technische problemen?

Door contact met Pidpa klantendienst op te nemen, krijgt u ook antwoord op andere vragen. Indien nodig zal de operator u altijd doorverwijzen naar de juiste afdeling ban Pidpa contact.