tlkhelp.be-logo

☎ Eandis Contact

Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

078 35 35 34 (zonaal tarief) – voor de gewone vragen

dringende oproepen moeten, dan kunt u de telefoonnummers gebruiken: gasgeur 0800 65 0 65; storingen en defecten 078 35 35 00

op de werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur en op zaterdag Eandis openingsuren – tussen 9 en 13 uur

  • 8000 Brugge, Scheepsdalelaan 56
  • 9000 Gent, Sint-Pietersnieuwstraat 60
  • 2018 Antwerpen, Appelmansstraat 12-14
  • 8500 Kortrijk, President Kennedypark 12
  • 3012 Leuven (Wilsele), Aarschotsesteenweg 58
  • 8400 Oostende, Hendrik Serruyslaan 66 – 6

Inhoudsopgave

Met Eandis klantendienst via diverse manieren van Eandis contact te contacteren

 

 

Kennismaken met Eandis klantendienst

Als u nog vragen over openbare verlichting, warmte, aardgas, elektriciteit, de klantenservice, pagina’s van Eandis op social media, klachten of opmerkingen, etc hebt, bereik dan met Eandis contact via Eandis klantendienst.

Eandis – is een Belgische netbeheerder – werkt in circa 229 steden en gemeenten in Vlaanderen (België) en telt bijna vierduizend medewerkers. EANDIS eigenlijk betekent Elektriciteit + Aardgas + Netten + DIStributie. Er zijn nog een missie, waarden, visie, plannen, uitdagingen en oplossingen op de webpagina, en u kunt ook hun MVO lezen. U kunt ook met de distributienetbeheerders voorstellen.

Hoe kunt u met Eandis contact een contact te opnemen?

Eandis is bezig met elektriciteit, warmte, aardgas en openbare verlichting. Als u meer wilt weten, kunt u zonder twijfel een contact met Eandis opnemen via de verschillende manieren:

  • Als u dringende oproepen moeten, dan kunt u de telefoonnummers gebruiken: gasgeur 0800 65 0 65; storingen en defecten 078 35 35 00
  • De mensen met een spraak- of gehoorstoornis kunnen een sms naar 8635 sturen (het speciale nummer)
  • U kunt ook een brochure met de dienstige advies te lezen – wat moet u doen bij gasreuk?
  • Via een brochure kunt u ook de adressen van klantenkantoren zien
  • Er zijn twee telefoonnummers – voor de spoedige situaties en voor gewone vragen (Eandis storingen, etc).

Nog informatie over Eandis storingen

De website is toegankelijk voor uw comfort in drie talen: nederlands, engels en frans. Ook voor u zijn de volgende functies bereikbaar:

  • U kunt ook telefonisch contact opnemen met Eandis via 078 35 35 34 (zonaal tarief). Dit nummer is niet voor zeer dringende oproepen – alleen voor de gewone vragen
  • U kunt ook de zoekfunctie gebruiken – dan kunt u sneller de nuttige informatie voor u vinden
  • Dit nummer is bereikbaar op de werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur en op zaterdag Eandis openingsuren – tussen 9 en 13 uur
  • U kunt ook via deze link een contactformulier te invullen en een antwoord krijgen www.eandis.be/nl/contact/klantenservice/online-contact-opnemen
  • Het email energiediensten@eandis.be – u kunt doormailen over de verschillende vragen
  • reg@eandis.be – of deze email ook.
 

De bezoekadres van Eandis Gent en andere kantoren

De klantenservice zoekt de oplossingen voor u. U kunt ook de kantoor in uw buurt bezoeken:

  • Eandis Brugge – 8000 Brugge, Scheepsdalelaan 56
  • Eandis Gent – 9000 Gent, Sint-Pietersnieuwstraat 60
  • Eandis Antwerpen – 2018 Antwerpen, Appelmansstraat 12-14
  • Eandis Kortrijk – 8500 Kortrijk, President Kennedypark 12
  • Eandis Leuven – 3012 Leuven (Wilsele), Aarschotsesteenweg 58
  • Eandis Oostende – 8400 Oostende, Hendrik Serruyslaan 66 – 68

Nog andere adressen kunt u via de website zien of aan klantenservice te vragen.

Als u op zoek naar een job bent, kijk op dit webpagina: www.eandis.be/nl/pers.

Eandis via de social media te volgen

Vraag maar de hulp en de ondersteuning aan de klantenservice via de pagina’s Eandis in social media – als Instagram, Twitter, etc. Gebruike deze links om nog meer te vragen en te lezen:

Om nog meer te begrijpen over de werk van Eandis kunt u naar een filmpje kijken over de rol van deze organisatie in het Vlaamse energielandschap.

De meest gestelde vragen via Eandis telefoonnummer en de website

Ook veel nuttige informatie kunt u op de webpagina vinden of via Eandis telefoonnummer vragen:

  • Wat is beter te doen als ik de klacht hebt?
  • Wat betekent “een budgetmeter”?
  • Ik ga verhuisen. Wat moet ik doen?
  • Wat is een EAN-code?
  • Welke kosten vind ik op de facturen voor elektriciteit en aardgas?
  • Hoe kan ik een dag- en nachttarief aanvragen?
  • Wat zijn mijn periodes (tarif)?
  • Moet ik mijn zonnepanelen bij Eandis melden?
  • Hoe kan ik met Eandis klantendienst contacteren?
  • Wat is de bereikbaarheid van Eandis contact?
  • Er zijn de klantenkantoren/oplaadpunten in mijn buurt?
  • Wat is mijn distributiebeheerder?

En ook nog andere vragen kunt u vinden/stellen op de website, de social media, etc.