Telenet klantenservice

015 66 66 66

Telenet helpdesk

Met Telenet klantenservice contacteren via Telenet helpdesk voor de support

Welkom bij Telenet klantenservice

Als u het contact met nodig Telenet helpdesk hebt, dan kunt u met Telenet klantenservice contacteren via de verschillende manieren die u kunt gebruiken zoals mail, postadres, telefoonnummer, Facebook en Twitter pagina’s, app Mijn Telenet, De Netweters en nog meest gestelde vragen bij Telenet pagina. Via het telefoonnummer, bijvoorbeeld, kunt u de diverse nummers gebruiken voor de verschillende onderwerpen: technische vragen, administratieve vragen, abonnementen, verhuizen, thuislevering, afspraak maken, etc.

Telenet is een Belgisch bedrijf en het hoofdkantoor van Telenet kunt u in Mechelen, België vinden. Bij Telenet kunt u digitale en ook analoge televisie (bekijk nof informatie over de abonnementen hieronder), internet (breedband), vaste telefonie (alleen via het kabeltelevisienetwerk mogelijk) en ook mobiele telefonie. In 1995 wordt project Telenet Vlaanderen opgestart door de Belgische (Vlaamse) regering, maar eigenlijk werd deze telefoonoperator een jaar later – in september 1996 al opgericht. Elke jaar heeft Telenet meer en meer klanten, in maart 2015, bijvoorbeeld, telt deze aanbieder een miljoen telefonie-, internet- en betaaltelevisieklanten samen, in 2012 alleen de cijfer van klanten voor mobiele telefonie is 500.000. In 2017 neemt dit bedrijf de provider SFR BeLux (kortom, Brussel en Luxemburg).

Hoe kunt u de ondersteuning of meer informatie krijgen via Telenet helpdesk?

Hieronder vindt u de nuttige informatie over de verschillende manieren met de klantenservice te contacteren: via Telenet klantendienst gratis nummer en nog andere.

  • Neem eerst een kijkje naar de meest gestelde vragen van Telenet service – daar kunt u meer antwoorden vinden over de diverse onderwerpen.
  • U kunt ook Support-app van Telenet downloaden (deze app is niet mogelijk bij tablets te installeren), er zijn de diverse opties voor u beschikbaar zoals uw internet verbruik checken, factuur/ saldo betalen, persoonlijke berichten krijgen, etc. U kunt dit bij App Store, Google Play of Windows downloaden. Vergeet niet om de gebruikersvoorwaarden te lezen en dan ook uw gsm-nummer invullen. U krijgt ook de navigatie door de veelgestelde vragen via deze applicatie.
  • Het postadres van Telenet is Telenet bvb, T.a.v. De klantendienst, Liersesteenweg 4, B-2800 Mechelen (vergeet niet bij de brief uw naam, uw telefoonnummer en uw klantnummer – in het geval u hebt dat – vermelden). Na ontvangst van uw brief contacteert Telenet service client binnen twee dagen met u.

Welke opties zijn beschikbaar voor u via Telenet service client en andere

Bij Telenet kunt u ook Yelo Play aap downloaden – met deze applicatie hebt u de mogelijkheid om overal live TV te kijken (beschikbaar te downloaden en gebruiken op smartphones, tablets en computers), u kunt meer informatie via gratis nummer Telenet aanvragen. Vanaf de lente van 2018 wordt Yelo Play ook beschikbaar voor de mensen in het buitenland (maar alleen in de Europese Unie).

Via de applicatie Mijn Telenet kunt u onmiddellijk nog additionele opties gebruiken zoals extra mailboxen, nog meer datavolume voor uw verbruik, additionele webruimte voor uw documenten, etc, uw eigen domeinnaam of ook een subdomeinnaam als u nodig hebt en andere opties. Download deze applicatie en meld u aan.

Telenet nummer geeft u ook de speciale opties en aanbieding, bijvoorbeeld kunt u Anytime kiezen, als u tijdens de piekuren bellen wilt via uw vast telefoon of mobiel (via de applicatie Triiing) , krijgt u bij deze optie tweeduizend gratis minuten, die u tijdens de piekuren kunt gebruiken.

U kunt ook de vacatures bij de shops en bij Telenet vinden op de webpagina als u op zoek naar een job bent.

Vind de support bij Telenet via social media – daar kunt u de ervaring delen, nieuws lezen, speciale acties en tarieven bekijken, etc:

U kunt ook bij diverse applicatie zoals Play Sports, Snap en Yelo Play vinden.

Nuttige informatie over Telenet telefoonnummer

Hieronder vindt u de nuttige informatie over de telefoonnummers en hoe kunt u de ondersteuning telefonisch krijgen:

  • Als u de administratieve vragen hebt, dan kunt u deze Telenet klantennummer gebruiken: de volgende vragen over uw saldo of aanrekening kunt u ook hier stellen aan medewerkers: 015 66 66 66, tussen de opties kies de eerste. De bereikbaarheid van dit telefoonnummer is op werkdagen tussen 8.00 en 22.00 uur en ook zijn zij bereikbaar op zaterdag tussen 9.00 en 17.30 uur.
  • Om meer informatie aan technische vragen te krijgen, kunt u ook de hulp via telefoonnummer vragen. Bel op dit nummer (kies de tweede optie): 015 66 66 66, indien u de problemen van bellen naar vaste nummers of vragen over uw digitale of kabel tv, mobiele opties, internet hebt. Telenet klantendienst nummer is bereikbaar op de werkdagen tussen 8.00 en 22.00 uur, tijdens zaterdag-zondag en feestdagen kunt u dit nummer bereiken tussen 9.00 en 22.00 uur.
  • Voor de informatie over abonnementen – als u deze wilt aanpassen of nemen, ook in het geval dat u verhuis, kunt u dit nummer gebruiken: 0800 66 046. De bereikbaarheid van dit telefoonnummer is op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur en ook zijn zij bereikbaar op zaterdag tussen 9.00 en 17.30 uur. Dit nummer kunt u niet gebruiken tijdens zondag en feestdagen.
  • Nog een Telenet telefoonnummer is nuttige voot u als u uw abonnement wilt opzeggen, bel dan op 0800 66 350, hier kunt u ook de hulp krijgen op de werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. Op zondag werkt niet.
  • Bent u geïnteresseerd in thuislevering? Dan kunt u met 015 33 40 00 contacteren tijdens werkdagen van 8 tot 20 uur en ook op zaterdag van 9 tot 17.30 uur.
  • Als u wilt tijdstip afspraak beluisteren, dan neem het contact op met 015 66 66 66 (Kies de derde optie, dan voor optie vijf en tot slot voor de eerste optie). Telenet klantendienst telefoonnummer kunt u bereiken op de werkdagen tussen 8.00 en 22.00 uur, tijdens zaterdag-zondag en feestdagen neem een contact op tussen 9.00 en 22.00 uur.

Meest gestelde vragen via Telenet klantendienst nummer

Veel nuttige informatie kunt u op de webpagina bekijken – onderwerpen over de tarieven, applicatie, abonnementen, etc. Check bij de veelgestelde vragen bijna alle informatie die u geïnteresseerd bent:

  1. Meer informatie over vaste telefonie, bundel, mobiel of gewone internet, promo’s, interessante aanbod, etc weten. Waar kan ik meer krijgen?
  2. Is het mogelijk om de ondersteuning via social media krijgen? Facebook en Twitter?
  3. Heeft Telenet eigene community waar de klanten de ervaring kunnen delen?
  4. Hoe kan ik Telenet Vlaanderen bereiken via Telenet klantenservice? Wanneer is deze klantenservice bereikbaar?
  5. Welke opties zijn beschikbaar bij internet tarieven? Ik wil nog anti-virus, auto response,anti-spam, webmail, hotspots en andere.
  6. Is het mogelijk om de internetsnelheid te verhogen (voor snelle download en upload)?
  7. Wat is de Telemeter? Waar kan ik deze optie bereiken/ gebruiken?
  8. Ik wil nog iets vragen over mijn aanrekening. Waar is het mogelijk?
  9. Is het mogelijk om draadloze modem zelf te installeren bij Mijn Telenet?
  10. Wat is het postadres van deze provider? Wat is het postadres van het hoofdkantoor?
  11. Welke winkelpunt kan ik bezoeken? Waar kan ik alle winkelpunten bekijken? Wat zijn de openingsuren?
  12. Ik zal binnenkort verbouwen / verhuizen. Hoe kan ik dat regelen?
  13. Welke opties zijn beschikbaar bij Telenet helpdesk voor mijn abonnement?
  14. Hoe kan ik overstappen naar Telenet? Is het moeilijk? Is het noodzakelijk de winkelpunt te bezoeken?

Nog andere nuttige vragen en instructies kunt u via de diverse makkelijke manieren te bereiken – ook veelgestelde vragen – contacteren en de gewenste informatie vinden voor uw comfort en interesse.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *