tlkhelp.be-logo

☎ BASE Klantendienst

base service client
Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

1999 – Gratis met je BASE gsm-nummer

+32 486 19 1999 met een ander toestel of vanuit het buitenland

015 66 66 66  – Contacteer Telenet

Maandag tot vrijdag: 08u tot 22u
Weekends en feestdagen: 09u tot 22u

Telenet Group NV – Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen
BTW BE 0462.925.669 – RPR Antwerpen, afd. Mechelen 

Inhoudsopgave

BASE Company, opgericht in 1999, is een Belgisch bedrijf dat mobiele telefonie en internetdiensten aanbiedt. BASE werd in 2016 overgenomen door Telenet en is tot op heden operatief onder Telenet. 

Bent u klant bij Telenet, of bij Telenet én BASE?

U blijft gewoon genieten van uw vertrouwde producten en een service die u als klant centraal stelt. Zowel Telenet als BASE staan voor straffe producten, klantvriendelijke service en een kwalitatief netwerk. En daarin kunnen we nu nog steviger investeren. 

 

Base Klantendienst: meer dan alleen maar een GSM

Net zoals andere GSM operatoren heeft Base zijn terrein verlegd van mobiele telefonie naar mobiel internet. Ook Base Internet is een sterk merk geworden. Dit wordt duidelijk wanneer je een kijkje neemt op de website van Base. De Base Klantendienst biedt u een scala aan producten die met hun tijd meegaan en u er kunnen van verzekeren dat u steeds kunt genieten van de nieuwste snufjes op het gebied van mobiele telefonie en mobiel internet.

 

Meer informatie over de samensmelting van BASE en Telenet?

Contacteer dan zeker uw Account Manager, bel ons op het nummer 0800 66 066 of stel uw vraag online.
 
 

De Base Klantendienst laat u kennis maken met tal van producten en diensten

Behalve voor klassiek GSM – abonnement kunt u bij de Base Klantendienst voor zoveel meer terecht. Base Internet wordt alvast goed vertegenwoordigd met diverse 4G abonnementen zodat onze klanten zeker een abonnement zullen kunnen vinden dat op hun maat gemaakt is. Dankzij de 4G technologie bent u steeds mee met de laatste ontwikkelingen op het gebied van mobiel internet. Wij bieden u nu aangepaste formules voor tablets en laptops aan. Bent u eerder een beller dan een internetgebruiker? Dan houden wij daar rekening mee en kiezen we samen met u naar het product dat het best bij u past. Wanneer u liever geen abonnement wenst, dan kunt u bij ons ook voor een herlaadkaart kiezen Bent u al klant van Base en heeft u vragen of problemen die u graag wilt laten oplossen? Ook dan helpen wij u graag voort. Niets is zo lastig als een slechtwerkende internetverbinding. Dankzij het centrale Base Klantendienst nummer hoeft u maar een nummer te bellen om uw probleem uit te leggen. Wij zullen er alles aan doen om uw probleem of panne te verhelpen Wij staan u graag te woord op het Base klantendienst nummer 0800 66 311.

 

De Base Klantendienst staat u te woord in beide landstalen

Bij de Base Klantendienst is het niet belangrijk of u Nederlandstalig of Franstalig bent. Bij ons is iedere klant koning. Wenst u deze pagina in het Frans te lezen, dan kunt u dat doen via de link naar de pagina ‘service client Base’. Ook hier staat de klant centraal en hoeft u maar een Base klantendienst nummer te vormen: 0800 66 311. De Base Klantendienst zorgt ervoor dat u als klant tevreden bent en dat ook blijft!