DHL Contact

+32 2 715 50 50

DHL Klantendienst

Wat is er zo uniek aan de wereldwijde koerierdienst DHL? Welk dienstenaanbod biedt DHL klantendienst. Ontdek de nodige DHL contact

Wanneer was DHL Belgique Opgericht?

DHL contact beheerste alle mogelijke manieren om vracht te bezorgen door een uitgebreid transportnetwerk te creëren en DHL klantendienst klantenservice-centra over de hele wereld te laten werken.

Het jaar van oprichting van het bedrijf DHL Belgique wordt beschouwd als 1969. Het was in deze tijd dat drie ondernemende Amerikanen het bedrijf formaliseren voor de levering van documenten over de zeevracht, die tussen Honolulu en San Francisco liep. Met deze oplossing konden klanten product downtime in de haven voorkomen in afwachting van de bijbehorende documentatie. Dankzij het nieuwe bedrijf wachtten de papieren al op de goederen bij de douane toen hij de haven binnenkwam.

Geleidelijk aan breidden de oprichters het bedrijf uit: zij namen het vervoer van nieuwe soorten vracht over, beheersten nieuwe transportkanalen en vestigden zich op nieuwe markten DHL klantendienst. Het bedrijf zocht eerst naar die landen die concurrenten nog niet beheersten: Verre en Midden-Oosten, China.

In 1998 kocht de Duitse postagent Deutsche Post AG een aanzienlijk deel van zijn aandelen. Geleidelijk na het kopen van de effecten van het bedrijf, heeft Deutsche Post tegen 2002 zijn activa volledig in beslag genomen. In 2008 werd Leipzig de luchtvaartmaatschappij van de maatschappij DHL contact opgericht. In 2016, de financieel meest succesvolle jaar voor het bedrijf, wierf ze 10.000 nieuwe medewerkers aan en werd ze erkend als de topwerkgever van het jaar.

Welke services biedt DHL klantendienst aan?

De koerierdienst biedt een volledig scala aan logistieke diensten DHL België, waarbij voor elke partij de meest individuele oplossing wordt gekozen: in ieder geval voor de particuliere klanten, althans ook voor organisaties en bedrijven. Het bedrijf is actief op vijf hoofdgebieden:

  • Express – dringende levering van goederen en documenten;
  • Pakket – het gebruikelijke vervoer van documenten, pakjes;
  • Global Forwarding – transport door de lucht, water;
  • Vracht – levering van goederen per spoor of over de weg;
  • Supply Chain – coördinatie van alle supply chains.

Vertegenwoordigingen van alle vijf richtingen werken in elk land. Het bedrijf houdt rekening met de specificiteit van de markt van een land. Het succes van deze aanpak blijkt uit de vele onderscheidingen die het bedrijf van jaar tot jaar ontvangt in verschillende landen. Dus, alleen in september 2018 ontving ze 22 Europese prijzen.

Wat is de missie van DHL contact

Revolutionaire, niet-triviale benadering tot logistieke oplossingen hebben het bedrijf onder concurrenten onderscheiden sinds het begin van zijn formatie en blijven vandaag de dag nog steeds onderscheid maken. Dus, het was in 2015 een van de eersten die de zogenaamde Parcelcopter – een quadrocopter voor het verzenden van pakjes – gebruikte om vracht binnen de stad te bezorgen. Hij stond toe de lading binnen acht minuten af te leveren, waar de rit met de auto een half uur zo duren. In totaal werden 130 pakketten afgeleverd over een totale afstand van 8 km.

Bij het betreden van de nieuwe markt begint het bedrijf met een agressief beleid om dit markt te veroveren en biedt het maximale scala aan diensten:

  • Contract voor logistiek;
  • vervoer per spoor, auto’s;
  • express transport naar andere landen;
  • lucht- en waterlevering;
  • internationaal transport voor particuliere klanten.

Contact opnemen met DHL Belgique téléphone

Afhankelijk van het type dienst, wordt er voorgesteld om contact op te nemen met de serviceafdeling van DHL Belgium contact:

DHL Parcel (feedbackformulier) DHL Belgique contact

dhlparcel.be/nl/dhlparcel-contact-bedrijven

DHL Express:

· DHL Belgique téléphone;

· ECom ServiceDesk.

· +32 2 715 50 50 DHL express contact

· +32 2 715 53 53

DHL Global Forwarding

· Feedbackformulier;

· Telefoon Antwerpen (zeevracht);

· Telefoon DHL Bruxelles(vliegreizen en verkoop);

· Telefoon Luik (vliegreizen).

·         logistics.dhl/be-nl/home/onze-divisies/wereldwijde-verzending/contact

· +32 3 561 03 00

· +32 2 752 02 11 DHL Brussels

· +32 4 320 26 41

DHL Freight:

· Feedbackformulier;

· DHL telefoon

· logistics.dhl/be-nl/home/onze-divisies

· +32 2 255 11 40

DHL Supply Chain en contact opnemen met DHL:

  • feedbackformulier;
  • telefoon.

mail

DHL Parcel (België) NV

Essenestraat 26

1740 Ternat

Wat is service DHL uurrooster

Het uurrooster van DHL service client hangt af van de verdeling van het bedrijf:

Feedbackformulier

Maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur

Express telefoon

Maandag tot vrijdag van 07:30 tot 19:00 uur

Telefoon Freigh

van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur

Welke vragen kunnen antwoorden van service vinden

In service DHL krijgt u antwoord op de volgende vragen:

  1.  Hoe kan ik de beweging van mijn lading navolgen?
  2.  Wanneer wordt mijn zending verzonden/ fgeleverd?
  3.  Waar moet ik heen als ik het pakket niet heb ontvangen?
  4.  Kan ik het adres, de dag en het tijdstip van levering wijzigen?
  5.  Wat te doen als het pakket niet is toegekomen, is beschadigd, of als er iets ontbreekt?
  6.  Waarom zou ik mijn verzending verzekeren als ik al een verzekering heb?
  7.  Ik heb een zeer waardevol product, kunt u de risico’s afdekken?
  8.  Hoe en waar kan ik een klacht indienen?
  9.  Is het mogelijk om gevaarlijke goederen door uw bedrijf te verzenden?
  10. Hoe worden de verzendkosten berekend?
  11. Wat zijn de maximale afmetingen van een lading?
  12. Wat is nodig om het pakket op te halen?
  13. Waar vindt men de nummers die worden gebruikt om vracht te volgen?
  14. Ik kreeg de verkeerde factuur, wat moet ik doen?

Serviceproviders van DHL contact zullen andere vragen van klanten over de geleverde DHL klantendienst beantwoorden.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *