tlkhelp.be-logo

☎ Essent contact

Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

Bel Luminus: 078 150 210 (zonaal tarief)

Essent telefoonnummer : 078 15 79 79 (zonaal tarief)

Maandag tot vrijdag: 9u tot 18u

Hulp en contact

info@luminus.be

Adres van het hoofdkantoor Essent :

Veldkant 7, 2550 Kontich, België

Inhoudsopgave

Essent contact: sociale netwerk-pagina’s en telefoonnummers van Essent Belgium klantenondersteuning in

 Essent.be schenkt energie

De missie van het bedrijf Essent Belgium – is om zoveel mogelijk gezinnen van een bron van elektriciteit of aardgas te voorzien. De afdeling van klantenservice helpt  deze missie te verwezenlijken door op alle vragen te antwoorden en een gratis advies te verstrekken. Contact Essent vindt u hieronder.

Het idee van elektriciteitsvoorziening ontstond door hoge tarieven voor nutsbedrijven. Bovendien worden de huizen in België volgens een strikt schema verwarmd. Zo wordt de centrale verwarming elk jaar op 21 maart uitgeschakeld, zelfs als het tot midden in april `s nachts blijft vriezen. Veel mensen hebben koud of zijn gedwongen een aanzienlijk deel van hun salaris voor voorzieningen te betalen. En de dorpsbewoners besteden ook veel elektriciteit aan landbouwwerkzaamheden. Ons bedrijf lost al deze problemen op en stelt de gebruiker in staat om te kiezen wanneer hij de warmte- en elektriciteitsvoorziening moet aan- of uitschakelen. Dit is vooral interessant voor mensen die vaak reizen of op zakenreis naar buitenland gaan en lang hun huis leeg laten staan.

Essent heeft besloten geen energie meer te leveren in ons land en heeft Luminus gekozen om zijn klanten voortaan van energie te voorzien. Met Luminus heb je een betrouwbare energieleverancier en het goede nieuws: alles blijft voor jou hetzelfde.

  • Je krijgt ononderbroken energie, zoals altijd.

  • Je energietarief blijft hetzelfde, dus net zo interessant als vandaag.

  • Je promo van Essent behoud je ook.

  • En aan de service mag je steeds hoge eisen stellen.

 Heb je vragen? We bundelden de antwoorden:

Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Kontich. Een kleine staf van 170 medewerkers heeft al elektriciteit en gas geleverd aan 500.000 particuliere en zakelijke klanten. Daarnaast is Essent een belangrijke particuliere aandeelhouder van C-Power, dat 24 windturbines bezit met een vermogen van 147,6 MW elk. Samen produceren de turbines genoeg elektriciteit om 140.000 particuliere woningen te bevoorraden. Daarnaast produceert het bedrijf 750 mV aan elektriciteit via joint ventures. De jaaromzet van het bedrijf bedraagt 600 miljoen euro.

Welke tarieven biedt het bedrijf Essent Belgique ?

Het bedrijf biedt verschillende opties voor het contract:

  • Elektriciteit voor een jaar.
  • Elektriciteit + aardgas voor een jaar. De gebruiker betaalt een vaste prijs, vastgesteld bij het sluiten van het contract, zelfs als de tarieven voor elektriciteit stijgen.
  • Elektriciteit + aardgas voor drie jaar. Het tarief wordt niet verhoogd gedurende de volledige looptijd van het contract.

Wat is het voordeel van samenwerking met Essent voor inwoners van Belgique

5 redenen om met ons bedrijf samen te werken:

  1. U bespaart op elektriciteit en aardgas.
  2. Voor de duur van het contract hoeft u zich geen zorgen te maken over de stijgende tarieven voor elektriciteit.
  3. U bepaalt zelf wanneer u de verwarming aan en uit zet en u bent niet afhankelijk bent van de staat.
  4. Het bedrijf biedt een systeem van kortingen.
  5. Het servicecentrum verwerkt snel alle verzoeken. Essent contact zijn hieronder vermeld.

Essent contact

Hier vindt u alle communicatiekanalen met ons bedrijf:

Essent klant endienst werkuren

Het kantoor van het bedrijf in Kontich is geopend op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 10:00 tot 12:00 uur en van 14:00 tot 16:00 uur.

Essent klantendienst Beschikbaar van maandag tot vrijdag van 08:00 tot 19:00 uur.

Welke vragen stellen onze klanten wanneer ze zich bij Essent in Belgium wenden

We hebben 25 veelgestelde vragen bijeengebracht om u te helpen uw eigen vraag samen te stellen:

  • Wanneer kan ik mijn elektriciteitsrekening krijgen?
  • Hoe het voorschot te berekenen?
  • Zijn er verplichte betalingen bij annulering van het contract?
  • Hoe het contract te verlengen?
  • Wat als ik van plan ben het land te verlaten?
  • Kan ik de elektriciteitsmeter tijdelijk stoppen wanneer ik op zakenreis ben?
  • Hoe open ik de elektriciteitsmeter?
  • Wat is het nachttarief en wanneer wordt het toegepast?
  • Wanneer wordt de teller bij me aangeschakeld?
  • Wat is de EAN-code?
  • Heb je een partnerprogramma?
  • Ik heb me via internet geregistreerd. Moet ik een contract ondertekenen op kantoor?
  • Heb ik het recht op aandelen in het bedrijf indien ik een zakelijke klant ben?
  • Welke tarieven biedt u aan?
  • Wat wordt bedoeld met het verhogen van de btw op elektriciteit?
  • Welke invloed heeft de btw op mijn account?
  • Is de btw van toepassing op aardgasrekeningen?
  • Ik heb me niet geregistreerd voor een groepsaankoop. Kan ik mijn persoonlijke aanbieding nog steeds gebruiken?
  • Ik ben de wachtwoord van mijn account vergeten. Hoe kan ik het veranderen?
  • Wat als ik mijn samenwerking met Essent Belgium wil beëindigen?
  • Essent contact, die op de website opgegeven zijn – zijn die nog relevant?
  • Wat is mijn essent.be?
  • Waar kan ik op uw site een persoonlijk account creёren?
  • Hoe kan ik een online contract ondertekenen?
  • Zijn er beperkingen op de werking van het contract?

Bel naar klantendienst Essent en krijg antwoord op alle vragen!