Your page rank:
1999 – Gratis met je BASE gsm-nummer
+32 486 19 1999 met een ander toestel of vanuit het buitenland
Maandag tot vrijdag: 08u tot 22u
Weekends en feestdagen: 09u tot 22u
Voor meer gedetailleerd inzicht over dit bedrijf, Base diensten en ook voordelen die u bij Base heeft kunt u met de hulp van Base klantenzone (Base aap, Base Community, bij Facebook, Twitter, etc) via Base contact center krijgen.
BASE is de 3de mobiel bedrijf in België, u kunt deze operator voor zelfstandigen, particulieren en bedrijven gebruiken. Sinds 2016 BASE Company is een onderdeel van Telenet en ook Telenet Group. Het hoofdkantoor van Base is gevestigd in Sint-Lambrechts-Woluwe, België. Dit bedrijf en service Base helpt ongeveer 3,15 miljoen mobiele klanten in België op het eind van 2015. De klanten kunnen deze service gebruiken om meer informatie over de diensten, Base aanboden en contactinformatie weten. In 2017 in Brussel heeft Telenet een eigen innovatiecentrum bij het hoofdkantoor geopend.
Er zijn heel veel opties bereikbaar voor u als u de klant van Base bent, dus via My BASE app is het mogelijk om zelf sommige wijzigingen maken. Hieronder vindt u de nuttige informatie over de contacten, klantenservice bij Base, Base bij social media, Base community, etc. Er zijn ook de persinformatie, wettelijke informatie op de website, daar kunt u de nieuwste smartphones, tablets, accessoires, prijzen en tarieven – internationale en in België, abonnementen, speciale proposities, kortingen voor de klanten.
U kunt met Base service client contacteren via de verschillende manieren, zoals telefoonnummer, het bezoekadres, het postadres, email, etc. De bereikbaarheid van telefooncontacten is van maandag tot en met zondag tussen 8u00 en 22u00. U kunt gratis nummer 1940 voor uw gsm in België gebruiken en Base help krijgen. +32 486 19 1940 – dit nummer kunt u in België en in het buitenland gebruiken. Naar dit nummer bel voor vragen over de roaming: +32 486 19 1980.
U kunt ook Base via social media vinden en daar vragen stellen aan de klantenservice bij Base. Zoek maar Base profiles via:
Als u de vraag via de social media stellen, krijgt u de hulp op de werkdagen tussen 9u00 tot 18u00 (beschikbaarheid van de klantenservice via social media). Ook bij de social pagina’s kunt u veel nuttige informatie over de nieuwe tarieven, abonnementen vinden, de nieuws van het bedrijf lezen of de speciale acties bekijken.
Bij de webpagina staat ook Base Community, daar kunt u uw ervaring delen, vragen aan andere klanten stellen, de nieuws lezen, etc.
Bij Base voor bedrijven voor een specifieke offerte kunt u een afspraak online maken en Visual Voice mail installeren of de tweede oproep activeren (in uw wacht), speciale Care optie bestellen en nog andere.
Service client Base staat 24 uur per dag en 7 dagen per week – klaar om u te helpen, vragen te antwoorden, aanraden, ook kunt u deze service per mail, online bereiken of de verkooppunten bezoeken.
U kunt ook de vragen via klantenzone stellen aan medewerkers, daar meld uw telefoonnummer en wachtwoord aan. Check maar eerst uw vragen bij de meest gestelde vragen op de webpagina of vind meer nog onderwerpen via Base Community.
Nog onder controle uw abonnement houden kunt u via de applicatie van Base: my Base (daar krijgt u veel opties – lees meer hieronder).
Als u wilt per email over de sommige onderwerpen, ondersteuning of vragen met de Base winkels contacteren, check dan de informatie hieronder:
Nog meer emails kunt u bij de contacten van webpagina Base vinden.
Indien u de praktische vragen hebt of de advies nodig hebt, kunt u de Base shops of Fix 2 Go bezoeken, vind hier de adressen van sommige locaties (nog meer bij de kaart op de site):
Bij de base.be/klantenzone kunt u meer informatie over het bezoekadres, het postadres, kantooruren, advies, etc krijgen.
Voor de sollicitatieprocedure, als u op zoek naar de job bent, kunt u bij de vacatures informatie bekijken, daar zijn er de baan voor de studenten, of is het mogelijk spontaan solliciteren kiezen – eigenlijk alle vacatures bestaan bij Telenet – daar kunt u zien waar zij de mensen nodig hebben.
Bij Base kunt u ook de verschillende aanbiedingen vinden: voor de smartphones, tarieven en abonnementen, vraag de informatie voor Business-klanten of zelfstandigen, particulieren ook.
My Base is beschikbaar voor Android, iPhone of Windows Phone (of nog op Apple Watch, Android Wear); bij deze app kunt u uw budget en andere opties beheren, uw facturen betalen, als u wilt, u kunt ook van uw abonnement veranderen of de informatie checken. Bekijk uw tariefplan en het gebruik van internet, sms’en, minuten (internationale en gratis), activeer of deactiveer de optie die u hebt, of de opties voor uw herlaadkaart. Als u de problemen met de installatie hebt, kunt u met Base support of de video bekijken.
Ook is er de persinformatie op de website – ga maar naar de link https://press.base.be , daar kunt u ook contactinformatie over de Engelse, Franse en Nederlandse press officen plus de contacten van verantwoordelijke personen vinden en nog andere.
Om met call center Base het contact te opnemen of bereiken, kunt u de verschillende manieren te contacteren als u de vragen heeft, maar u kunt ook de informatie op de website checken – daar kunt u veel nuttige informatie vinden over de diverse onderwerpen, zoals:
Kijk maar naar de andere veelgestelde vragen, aan welke kunt u de gewenste informatie krijgen met de hulp van supportteam (medewerkers bij Base), die u via de verschillende manieren kunt bereiken.