Your page rank:
Baggage service center: 0032 2 723 23 16
Informatie en Boekingen
voor vragen over bestaande of nieuwe boekingen en algemene reisinformatie:
+32 2 723 23 62
Miles & More
0902 51600
€0,750 per minuut (verbindingskost: €0,051)
Internet Helpdesk
(voor technische ondersteuning en hulp met de Brussels Airlines website en mobiele app)
+32 5 333 81 81
Informatie en Boekingen voor vragen over bestaande of nieuwe boekingen en algemene reisinformatie: We zijn 24/7 bereikbaar in het Engels Voor hulp in het Frans, Nederlands, Duits, Spaans, Italiaans: Maandag – Vrijdag: 09:00 – 19:00 CET Zaterdag: 09:00 – 17:00 CET Let op: Een toeslag is mogelijk van toepassing voor tickets gekocht via Service Centre of de ticketbalies. Miles & More We zijn 24/7 bereikbaar in het Engels Voor hulp in het Frans, Nederlands, Duits, Spaans, Italiaans: Maandag – Vrijdag: 09:00 – 19:00 CET Zaterdag: 09:00 – 17:00 CET Internet Helpdesk (voor technische ondersteuning en hulp met de Brussels Airlines website en mobiele app) We zijn 24/7 bereikbaar in het Engels Voor hulp in het Frans, Nederlands, Duits, Spaans, Italiaans: Maandag – Vrijdag: 09:00 – 19:00 CET Zaterdag: 09:00 – 17:00 CET
Brussels Airlines SA/NV – 100-102, Avenue des Saisons, box 30, 1050 Brussels, Belgium
Het verhaal van Brussels Airlines is in 2002 begonnen. Toen werd er moederbedrijf SN Airholding opgericht. SN Airholding is perfect gevestigd in de hoofdstad van België en Europa met vele verbindingen door de hele wereld. In 2003 heeft de maatschappij de naam SN Brussels Airlinesgekregen. De luchtvaartmaatschappij werd samengevoegd met Virgin Express in Brussels Airlines, dat op 25 maart 2007 van start ging. De luchtvaartmaatschappij had haar hoofdkantoor in Airport Building 117 in Zaventem, Brussel, in de buurt van Brussel. Voor meer informative over vluchten, tijdschema, vliegtickets kunnen de reizigers altijd met Brussels Airlines contact opnemen op verschillende makkelijke manieren.
SN Brussels Airlines Belgique is lid van de Lufthansa Groep. De luchtvaartmaatschappij in de afgelopen jaren liet een indrukwekkende groei zien. Haar missie is het meest persoonlijk gericht maatschappij zijn en een onvergetelijk ervaring voor reizigers maken.