Your page rank:
Carrefour biedt een unieke winkelervaring en biedt kwaliteitsvolle voeding- en niet-voedingsproducten aan. Het bestaat uit online diensten en de ervaring draait om comfort, maar er zijn ook fysieke winkels door heel België die kunnen worden bezocht tijdens de Carrefour openingsuren. U kunt eenvoudig een Carrefour account aanvragen op de website waardoor u gemakkelijk inzicht krijgt in uw producten, Carrefour promotie of boodschappenlijstje. Er is een gratis nummer Carrefour, waarmee u de Carrefour klantendienst kunt bereiken tijdens de Carrefour openingsuren.
U kunt met Carrefour contact opnemen op verschillende manieren. Dit zijn de mogelijkheden op een rijtje:
Je kan de klantendienst contacteren van maandag tot en met zaterdag van 8u tot 20u. dit kan via het contactformulier, per telefoon (080091011), Whatsapp of via chat wanneer een agent beschikbaar is.
Kan ik met de Carrefour klantendienst contact opnemen via een online formulier?
U kunt een bericht sturen via WhatsApp.
U kunt de Carrefour klantendienst benaderen via Instagram, Facebook, Youtube, Pinterest en Linkedin. Via deze kanalen vindt u het laatste nieuws vinden, over bijvoorbeeld Carrefour promotie en de Carrefour app.
U kunt zich registreren door een Mijn Carrefour account aan te maken via de website. U gaat naar de homepage en klik rechts bovenin op Account. Op deze manier kunt u uw producten inzien, of Carrefour promotie bekijken, evenals een boodschappenlijstje maken. U kunt uw abonnement en gegevens beheren. Via de Carrefour klantendienst neemt u Carrefour contact op voor diverse andere vragen.
Er is een Carrefour app beschikbaar. Hierin kunt u bestellingen plaatsen en Carrefour promotie inzien. U kunt met de smartscan producten scannen in de winkel.
Bestellen en levering, wijzigen en annuleren:
U kunt een bestelling plaatsen bij Carrefour online of in de winkel bij u in de buurt. U kunt een account aanmaken op de website. U dient uw gegevens in te vullen, uw wachtwoord in te stellen en een betalingsmethode te kiezen. Dit allemaal kan 24/7 online via de Carrefour website. Als u online een bestelling plaatst voor 22:30 uur, dan wordt het de volgende werkdag geleverd. Een bestelling wijzigen of aanpassen kan alleen als u gekozen heeft voor ophalen in de winkel. U kunt het in uw online account aanpassen. Als u een bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met de Carrefour klantendienst tijdens de Carrefour openingsuren. U doet dat door het gratis nummer Carrefour te bellen of via e-mail.
Er is een mogelijkheid tot aanmelden voor de Carrefour nieuwsbrief. Dit gebeurt automatisch als u een Carrefour account aanmaakt. U kunt zich weer afmelden door in de mails op de afmeldlink te klikken.
Er is een mogelijkheid om Carrefour vacatures te bekijken en op te reageren op een Carrefour vacature via de website. Op dit moment zijn er 165 vacatures open van Assistent manager tot Medewerker Kassa. U kunt op de Carrefour vacature naar keuze klikken en dan een mail sturen naar het genoemde mailadres in de Carrefour vacature. Om te zien of er een vacature is die overeenstemt met uw vaardigheden en interesses, kunt u deze link volgen.
Het postadres en vestigingsadres van het hoofdkantoor van Carrefour is: Av. des Olympiades 12, 1140 Evere, België
Op dit moment gaan de veelgestelde vragen aan de Carrefour klantendienst over:
Deze vragen kunnen wij beantwoorden als u contact met ons opneemt via 0902-12007 of lees op de Carrefour Belgie website
U kunt met een klacht over Carrefour terecht bij de Carrefour klantendienst. Dat kan via het gratis nummer Carrefour, WhatsApp en het online contactformulier.
Op Google Maps vindt u diverse reviews over de service van Carrefour. U kunt hier de Carrefour openingsuren bekijken, website informatie, telefoonnummer en informatie over het hoofdkantoor van Carrefour. Er zijn 887 reviews en Carrefour heeft een totaalscore van 3.8 uit 5 sterren. De reviews gaan over Carrefour klantendienst en de Carrefour contact mogelijkheden.
Mila is een expert op het gebied van klantenondersteuning die zich inzet om u te helpen volledige informatie over een bedrijf te vinden. Ze doet sinds 2017 klantenservice en beoordeelt bedrijven