tlkhelp.be-logo

Overzicht

Neem met TUIfly contact op via de TUIfly klantendienst en het TUIfly telefoonnummer

tuifly contact
Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

Welke algemene informatie over TUIfly is bekend?

TUIfly is onderdeel van de TUI Group en is van oorsprong een Duits bedrijf. TUIfly werd in 2003 in opgericht en in 2004 vlogen er 5 vliegtuigen vanuit België en de Benelux. Tegenwoordig bestaat TUIfly uit een netwerk van 200 routes met 120 luchthavens en met meer dan 150 vliegtuigen. Het is op dit moment de tweede grootste Belgische luchtvaartmaatschappij. In 2018 vlogen er onder 7,1 miljoen passagiers. Vliegen met TUIfly vanuit België is altijd volgens de laatste strenge internationale veiligheidsnormen. Momenteel is TUIfly in België de jongste en snelst groeiende luchtvaartmaatschappij.

Bel met de TUIfly klantendienst voor allerhande vragen, zoals:

  • ✅ Wilt u informatie opvragen over uw vluchtreserveringen?
  • ✅ Wilt u uw persoonlijke gegevens wijzigen in het Mijn TUIfly account?
  • ✅ Wilt u weten welke veiligheidsmaatregelen TUIfly hanteert?
  • ✅ Wilt u uw boeking bij TUIfly wijzigen?
  • ✅ Wilt u weten hoe aankomst en vertrek verloopt?
  • ✅ Wilt u informatie over facturering en de laatste prijzen?
  • Met al deze vragen en nog veel meer kunt u terecht bij de klantenservice. Het is nu heel makkelijk om met TUIfly contact te hebben.

TUIfly contact: alle contactmogelijkheden van de TUIfly klantendienst

Een gemakkelijke manier om contact op te nemen is via het TUIfly telefoonnummer. Het is een handige manier om aan de juiste informatie te komen; en het is veel sneller dan op de website zelf doorzoeken voor de antwoorden op uw vragen. Via de TUIfly klantendienst worden uw vragen altijd snel en klantvriendelijk afgehandeld.
Wanneer u op de website geen antwoord op uw vraag kunt vinden, kunt u ook bellen met het TUIfly telefoonnummer, 02 717 86 61

Op werkdagen is TUIfly contact opnemen van 9:00 tot 20:00. Op zaterdag van 09:00 tot 18:30 en op zondag van 10:00 tot 18:30. Het voordeel van bellen met het TUIfly telefoonnummer is dat de wachttijd niet lang is en u direct een antwoord heeft.
De TUIfly klantendienst heeft vakkundig en klantvriendelijk personeel die u graag te woord staat. Geen enkel vraag of probleem kunnen zij niet aan.
Alle vragen worden snel en professioneel afgehandeld.

*De belkosten zijn afhankelijk van de voorwaarden van de netwerkprovider waarmee u belt.

TUIfly heeft geen mogelijkheid tot live chat. Er kan wel voor verschillende redenen op de website van TUIfly een contactformulier worden ingevuld.
Bij een volledige of gedeeltelijke annulering van uw reservering, bij betalingsproblemen, bij aanvraag vertragingsattest of bij een aanvraag van meer dan 9 personen.
Voor overige vragen kunt u het TUIfly telefoonnummer bellen, als u bijvoorbeeld uw reservering wilt wijzigen.

Ook kunt u het online contactformulier invullen. U krijgt dan binnen één tot twee werkdagen een bericht terug met het antwoord op uw vraag. Dit heeft een iets langere wachttijd, maar u krijgt dan wel gelijk bericht van een specialist.

Op de website van TUIfly vindt u antwoorden op vragen over het actuele nieuws en actuele prijzen, reisadviezen en verzekeringen, reservering en betaling, aankomst en vertrek, het claimen van bagage of het indienen van een claim bij vertraging. Voor alle mogelijke vragen kunt u hier terecht. Als uw vraag er niet bij staat, dan wordt u automatisch geadviseerd om met het TUIfly telefoonnummer te bellen of een online formulier in te vullen. Afhankelijk van uw vraag.website tuifly klantendienst

TUIfly helpt vaak met advies via e-mail. Om een e-mail te sturen, kunt u rechtstreeks mailen naar info@tuifly.be
Op deze manier is het mogelijk om de TUIfly klantendienst snel een vraag te stellen aan de en in korte tijd een reactie te ontvangen.

Het postadres om met TUIfly contact op te nemen per brief is:
TUI Airlines Belgium nv.
Luchthaven nationaal, 40 P Box, 1930 Zaventem (België)

 

Hoe kunt u met TUIfly contact opnemen via sociale media?

Op social media zoals Twitter en Facebook heeft TUIfly eigen accounts, waarmee ze u kunnen helpen bij korte vragen. U kunt ze volgen voor het laatste nieuws.

TUIfly-klanten houden hun boekingen en reserveringen bij via hun persoonlijke Mijn TUIfly account. Op dit account kunt u uw gegevens ook wijzigen. U kunt profielen aanmaken om een volgende boeking te vergemakkelijken en u kunt uw reisvoorkeuren opslaan in uw Mijn TUIfly account.
Registratie is snel en u hoeft alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren om in te loggen. Na registratie kunt u ook met uw boekingsnummer inloggen.

persoonlijke Mijn TUIfly account

Hier kunt u informatie over de TUIfly App

TUIfly Nieuws & Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief en ontvang actuele informatie van TUIfly. Registreer en ontvang updates in u mailbox.Nieuws Nieuwsbrief tuifly klantendienst

Werken bij TUIfly

Om te zien of er een vacature is die overeenstemt met uw vaardigheden en interesses, kunt u deze link volgen.

Werken bij tuifly telefoonnummer

Kantoren TUIfly

TUIfly werkt samen met diverse reisorganisaties door heel België. Vestigingen zijn te vinden in onder andere Antwerpen, Brussel, Henegouwen, Limburg, Luik en Oost-Vlaanderen. U kunt online een afspraak inplannen voor een bezoek of langsgaan in een winkel bij u in de buurt. Vestigingen tuifly klantendienst

Hoe kunt u met het hoofdkantoor van TUIfly contact opnemen?

De geregistreerde hoofdlocaties van TUIfly zijn gevestigd in Zaventem en Oostende. Het algemene e-mailadres is info@tui.be.
De exacte locatie van TUIfly is te zien op de kaart.

Oostende: Gistelsesteenweg 1 8400 Oostende

Zaventem: Luchthaven nationaal, 40 P Box 1 1930 Zaventem

Meest Gestelde vragen door klanten TUIfly

Veelgestelde vragen:

  • Veiligheid en diensten
  • Reservering en Betaling
  • Aankomst en Vertrek
  • Voorwaarden
  • Mijn gegevens

Lees op de TUIfly website FAQ TUIfly klantendienst

Wanneer er een klacht is over TUIfly

Als je reis niet is verlopen zoals gepland, meld dit dan via dit formulier

Picture of Mila Routen
Mila Routen

Mila is een expert op het gebied van klantenondersteuning die zich inzet om u te helpen volledige informatie over een bedrijf te vinden. Ze doet sinds 2017 klantenservice en beoordeelt bedrijven