Your page rank:
Eneco is een Nederlands bedrijf. Het kwam in 2003 op de Belgische markt. Aanvankelijk was Eneco alleen in België actief als leverancier en fabrikant voor het bedrijfssegment. In enkele jaren tijd is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke leverancier van schone gasgestookte elektriciteit en is het een van de top vijf bedrijven op de Belgische markt geworden. Eind 2016 voorzag Eneco België haar klanten van 100% duurzame elektriciteit. In 2017 is het samengegaan met Eni. Eneco Belgium werd zo de derde grootste energieleverancier in België.
Een gemakkelijke manier om contact op te nemen met Eneco is via het telefoonnummer. Het is een handige manier om aan de juiste informatie te komen; en het is veel sneller dan op de website zelf doorzoeken voor de antwoorden op uw vragen. Via de klantenservice worden uw vragen altijd snel en klantvriendelijk afgehandeld.
Wanneer u op de website geen antwoord op uw vraag kunt vinden, kunt u ook bellen met het Eneco telefoonnummer, 015 25 66 66 Op werkdagen is Eneco bereikbaar van 8:00 tot 18:00. Het voordeel van bellen is dat de wachttijd niet lang is. Gemiddeld is deze ongeveer twee minuten, en daarna wordt u snel en persoonlijk geholpen.
De Eneco klantenservice heeft vakkundig en klantvriendelijk personeel die u graag te woord staat. Geen enkel vraag of probleem kunnen zij niet aan.
Alle vragen worden snel en professioneel afgehandeld.
015 25 66 66 voor algemene vragen
015 25 66 77 voor facturatievragen
078 15 62 62 voor bedrijven
*De belkosten zijn afhankelijk van de voorwaarden van de netwerkprovider waarmee u belt.
Op www.eneco.nl komt u via de virtuele medewerker, Emma genaamd, rechtstreeks in contact met Eneco. Bij Emma kunt u allerhande simpele vragen stellen. Deze virtuele medewerker helpt u graag, maar is best beperkt in de vragen die zij kan afhandelen.
Ook kunt u het online contactformulier invullen. U krijgt dan binnen één tot twee werkdagen een bericht terug met het antwoord op uw vraag. Dit heeft een iets langere wachttijd, maar u krijgt dan wel gelijk bericht van een specialist.
Op de website van Eneco vindt u antwoorden op vragen voor klanten en bedrijven. Voor informatie over hoe aan te sluiten en hoe diensten te verkrijgen, zie de rubrieken: Electriciteit & gas, Energieoplossingen, Investeringen , Klantvoordelen
Website van Eneco: https://eneco.be/
Eneco helpt vaak met advies via e-mail. Om een e-mail te sturen, biedt de onderneming een contactformulier aan. Met dit formulier is het mogelijk om snel een vraag te stellen aan de Klantenservice van Eneco en in korte tijd een reactie te ontvangen.
Op social media zoals Twitter en Facebook heeft Eneco eigen accounts, waarmee ze u kunnen helpen bij korte vragen.
Eneco-klanten houden hun samenwerking met Eneco bij via hun persoonlijke account. De rekening voorziet in facturatie, opvolging van voorschotten, energie monitor, opvolging van werkelijke energiekosten en het ontvangen van offertes van Eneco.
Registratie is snel en u hoeft alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren om in te loggen op uw account.
Eneco streeft naar een beter leven voor haar land en haar inwoners in de toekomst, waarbij groene energie en innovatie een belangrijke rol spelen. Om mensen te interesseren voor de eco-resources waarmee Eneco België schone energie creëert, heeft het bedrijf een blog die informatie deelt over Energie besparen, over Zonne-energie, Isolatie, Thuisbatterij, Groene Energie – https://blog.eneco.be/
Er is altijd nieuws in Eneco. Meld u aan voor de nieuwsbrief en ontvang actuele informatie van Eneco. Registreer en ontvang updates in u mailbox.
Eneco Nieuws: https://news.eneco.be/
Eneco zet zich in voor een duurzame samenwerking met klanten, partners en medewerkers. Elke dag doet het bedrijf zijn best om het land een beetje groener, beter en comfortabeler te maken om in te wonen. En Eneco doet dit samen met haar team. Dit bedrijf heeft altijd behoefte aan werknemers. Om te zien of er een vacature is die overeenstemt met uw vaardigheden en interesses, kunt u deze link volgen.
Eneco België werkt met meer dan 350 medewerkers en is gevestigd in Mechelen, Gent en Waver.
Het hoofdkantoor van Eneco is gevestigd in Nederland aan de Marten Meesweg 5 te Rotterdam 3068 AV. De exacte locatie van Eneco is te zien op de kaart.
Eneco is een groot bedrijf op de energiemarkt en natuurlijk hebben klanten vragen. Eneco-klanten hebben 6 vaste vragen: over prijzen, over voorschotten, over btw, over facturen, tarieven en hoe de gas- en elektriciteitsprijzen veranderen. Deze vragen kunnen wij beantwoorden als u contact met ons opneemt via 18-17 of lees op de Eneco website onder Help en Contact – https://eneco.be/nl/contact
Als u een probleem of onopgeloste kwesties hebt, moet u alle mogelijke middelen gebruiken om het probleem op te lossen. De snelste manier is om telefonisch contact op te nemen met de servicedienst van Eneco. Als telefonische communicatie om wat voor reden dan ook niet mogelijk is, schrijf dan naar de live support operators van Eneco. De volgende mogelijkheid is het contactformulier in te vullen en een beschrijving van het probleem achter te laten, waarbij u aanvullend materiaal bij het aanvraagformulier voegt.
Ben je een nieuwe klant en wil je weten welke diensten Eneco levert, met welke problemen haar klanten vaak te maken krijgen en hoe je deze problematische situaties kunt voorkomen? https://www.trustpilot.com/ Hier vind je opmerkingen, klachten en verzoeken om advies.
Mila is een expert op het gebied van klantenondersteuning die zich inzet om u te helpen volledige informatie over een bedrijf te vinden. Ze doet sinds 2017 klantenservice en beoordeelt bedrijven