Your page rank:
Van maandag tot/met vrijdag van 8:00 tot 22:00 uur.
En elke zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
Complaint Management:
Sint-Michielswarande 60,1040 Brussel
De ING Groep is een Nederlandse multinationale bank- en financiële dienstverlener met haar hoofdkantoor in Amsterdam. Haar voornaamste activiteiten zijn retailbankieren, direct bankieren, commercieel bankieren, investment banking, vermogensbeheer en verzekeringsdiensten. ING zag het leven in 1991 door de fusie van NMB Postbank Groep en het verzekeringsbedrijf van Nationale-Nederlanden.
ING Groep heeft haar internationale activiteiten uitgebreid door een aantal overnames in de jaren negentig, waaronder de Belgische bank Banque Bruxelles Lambert (BBL) in 1998. In 2008 heeft ING Groep, samen met vele andere grote banken in Nederland, een kapitaalinjectie van de Nederlandse overheid ontvangen. Deze ondersteuning verhoogde de kapitaalratio van ING boven de 8%.
Tot nu toe biedt ING dagelijkse banking diensten aan iedereen. De mensen kiezen vaak ING als hoofdbank omdat het bedrijf volgt haar klanten gedurende alle fasen van hun leven: eerste baan, eerste salaris, eerste verzekering of inkoop van een huis. Zou U een rekening willen openen dan kunt U met ING contact opnemen om alle voorwaarden te bespreken. De medewerkers van ING helpdesk staan altijd klaar om haar klanten te ondersteunen.
ING Belgium is de Belgische dochter van de ING Groep, een internationaal bankbedrijf. De bank was voorheen bekend als Bank Brussel Lambert, die in 1998 onderdeel is geworden van ING Groep. ING Belgium biedt particuliere en zakelijke bankdiensten aan particulieren en bedrijven in België, samen met gerelateerde financiële producten zoals verzekeringen en activabeheer.
Onze moderne wereld eist veilig en supersnel financiële transacties. De mensen willen zakelijk of privé geld overmaken binnen een paar seconden. Dit proces moet zeer goed beschermd worden en goed technologisch geregeld zijn.
ING Bank staat altijd klaar om haar klanten te helpen. Daarom biedt ING Klantenservice vele mogelijkheden voor de onmiddellijke transacties.
Om meer informative hierover te ontvangen, kunnen de klanten ING callcenter benaderen. Het is mogelijk online of telefonisch.
Als u zo snel mogelijk contact met de bank moet opnemen, het is mogelijk via volgende kanalen doen.
De klanten door de hele wereld kunnen snel contact opnemen met ING contact service. Ze kunnen ING telephone opbellen of op pagina met de meeste gestelde vragen zelf de antwoorden opzoeken.
Helpdesk ING helpt U snel met de volgende onderwerpen:
U kunt de helpdesk van ING op vele manieren te bereiken. De medewerkers van klantenservice staan altijd klaar om alle vragen te beantwoorden of uw problemen te oplossen, online of via telefoisch.
ING telefoonnummer in België is: +32 2 464 60 01
ING helpdesk is open van maandag tot/met vrijdag van 8:00 tot 22:00 uur. En elke zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
ING Contact service ondersteunt haar klanten snel en efficiënt. De medewerkers van de helpdesk zijn heel professioneel en hebben veel aandacht voor de klanten. De banking klanten kunnen ING helpdesk gerust benaderen om alle banking zaken en financiële vragen snel en makkelijk te oplossen.