TADAAM is een deel van het moederbedrijf Telenet dat de mogelijkheden van fixed-wireless access verkent. Voor TADAAM is zowel je huis als je televisie verbinden via het mobiele netwerk een prioriteit. Weg van kabels, contract en techniekers. Alleen directe verbinding met de wereld. TADAAM is continu aan het expertimenteren met technologieën en bedrijfsmodellen, omdat innovatie een belangrijke waarde is bij Telenet. De vrijheid oefenen ze uit met volle steun van de groep.
TADAAM contacten kan via hun telefoonnummer. Bel de klantendienst voor al je vragen en of klachten tijdens hun openingsuren.
Maandag | 09:00 – 17:00 |
Dinsdag | 09:00 – 17:00 |
Woensdag | 09:00 – 17:00 |
Donderdag | 09:00 – 17:00 |
Vrijdag | 09:00 – 17:00 |
zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Klantenservice Telefoonnumber +32 460 20 86 83
Welke informatie kun je vinden op de TADAAM -website?
Bezoek de website van TADAAM.
Op TADAAM Belgie website kun je informatie vinden over:
– de contactgegevens en informatie van TADAAM
– TADAAM stories
– vacatures bij TADAAM
– veelgestelde vragen
– myTADAAM account
– support
Je kan de TADAAM service clientsupport bereiken via het emailadres support@tadaam.be. De klantendienst houdt haar inbox continu in de gaten.
Op de social media kanalen van TADAAM kun je veel informatie over hun klantendienst en producten vinden. Je ziet ook leuke posts die inspirerend werken voor de TADAAM klanten.
Tadaam werkt samen met BPOST om de zending af te handelen. BPOST garandeert levering binnen 24 uur op werkdagen. In het weekend en op feestdagen duurt de verwerking van de levering meer dan 1 werkdag. Je kunt je pakketten binnen 24 uur ontvangen via BPOST. In het weekend en op vrije dagen kan het tenminste een dag duren om de levering te verwerken. Zodra je pakket verzonden kun je die volgen met behulp van de Track & Trace link. Bel de TADAAM België service clientsupport voor meer informatie.
Je inschrijven voor de nieuwsbrief geeft je alle updates over de recentste ontwikkeling binnen TADAAM. Je wordt dan regelmatig een TADAAM story toegestuurd, waarij je kan lezen over de aanbevelingen en leuke activiteiten die je kan doen met internet van TADAAM.
Voordat je de klantendienst belt is het altijd handig eerst te kijken als de FAQ je vraag al heeft beantwoord. De meest gestelde vragen bij TADAAM zijn:
– Wat is TADAAM? TADAAM heeft een eenvoudige filosofie: zowel je internet als je TV verbinden via het mobiele netwerk.
– Hoe wordt ik TADAAM-klant? Je kan TADAAM bestellen via de website. Binnen 1-2 werkdagen wordt het bij jou thuis geleverd.
– Wat is myTADAAM? MyTADAAM is je persoonlijke omgeving bij TADAAM. Hier kan je je abonnement beheren, je betaalgegevens bewerken en je verbruik nakijken.
– Hoe annuleer ik mijn abonnement? Om je abonnement te annuleren, ga naar MijnTADAAM. Onder ‘abonnement’ vind je de optie om het stop te zetten.
Je kunt je klacht indienen door contact op te nemen met de support team van TADAAM. U kunt ook de feedback achterlaten door ons een brief te sturen naar het hoofdkantoor op het postadres:
Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Belgie
Telenet BV
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
RPR Antwerpen, afd. Mechelen
Tel. 32 460 20 86 83
Met de gratis mobiele app kun je informatie vinden over de internet service vinden, waar je dan ook bent. Je hebt daar je persoonlijke mijnTADAAM omgeving. Ga naar de app store of Google Play store om de app te downloaden of volg de onderstaande links:
Mila is een expert op het gebied van klantenondersteuning die zich inzet om u te helpen volledige informatie over een bedrijf te vinden. Ze doet sinds 2017 klantenservice en beoordeelt bedrijven