Your page rank:
Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7
Koning Albert II-laan 27 – B-1030 Brussel.
Proximus staat algemeen bekend als de eerste provider voor mobiele telefonie in België. Momenteel huizen ook vaste telefonie, digitale televisie en internet via ADSL onder dezelfde noemer.
Proximus contact – 0800 22 800
Proximus blijft door de jaren heen een sterk merk. Vele consumenten hadden bij deze provider hun telefoon via de landlijn, toen deze firma nog een overheidsdienst was en onder de naam Belgacom of RTT gewoon synoniem stond voor het woord telefoon. De nieuwe bedrijfsnaam Proximus staat nog dichter bij de consument dan ooit tevoren.
Proximus, dat is nu al lang veel meer dan telefonie en landlijnen alleen. Wie kiest voor ADSL voor de internetaansluiting en digitale televisie is het onmogelijk om naast dit bedrijf te kijken. Als internetprovider valt deze onderneming positief op omdat ze haar klanten nu al jaren een eigen platform geeft om te bloggen. Daarom zijn de Skynet blogs nog steeds een fenomeen in België. Iedereen kan hier bloggen en het mooie is dat u zelfs geen Proximusklant hoeft te zijn om dit te kunnen.
Dit bedrijf, dat is een stuk traditie en ouderwetse kwaliteit zoals de consument dit nu eigenlijk niet meer verwacht. Hier kunt u als klant nog een persoonlijke behandeling van uw vragen en eventuele klachten verwachten. Trouwe klanten zullen dit zeker merken aan de Proximus klantendienst en aan de vertrouwde site www.proximus.be die de klanten van deze solide en betrouwbare provider voor telecommunicatie, televisie en interne zeer degelijke en bruikbare informatie biedt op het gebied van de proximus e services, proximus contact en natuurlijk ook de nodige gegevens voor wie op zoek is naar de klantendienst Proximus. Maar welke diensten mag u als consument verwachten van de Proximus klantendienst?
Alle klanten en toekomstige klanten van de Proximus klantendienst mogen zich aan de volgende services verwachten:
Hoewel de service van de Proximus klantendienst beperkt lijkt, biedt deze handige dienst meer services dan u op het eerste zicht zou kunnen denken. Bij de Proximus klantendienst wordt de innovativiteit van de diensten niet gemeten aan de kwantiteit, maar aan de kwaliteit van de geboden dienstverlening. Het gemak dat u hier als klant ervaart ligt vooral aan de manier waarop de diensten hier aangeboden worden. De Proximus e-services zijn hier een uitmuntend voorbeeld van!
De Proximus e-services hebben van dit eens zo traditionele overheidsbedrijf een heel moderne speler gemaakt. Behalve bellen, mailen of langskomen stelt de Proximus klantendienst u in staat om een heleboel zelf te regelen vanuit u eigen luie zetel, en dat doe u dus met de handige Proximus e-services. Deze kun u bereiken via de site van MyProximus. Na het inloggen met u paswoord krijg u hiermee toegang tot:
Ook al lijkt het aanbod van de Proximus klantendienst op het eerste zicht misschien niet zo groot. Dankzij de e-services kunt u een heleboel zelf regelen, en daardoor heb u als klant van dit bedrijf zeer veel zaken zelf in de hand. De e services zorgen ervoor dat de wachttijden die u hier normaal voor aan de telefoon zou kunnen ervaren helemaal tot het verleden behoren. U kunt nu alles beter plannen en u bent als consument veel minder dan vroeger afhankelijk van de werknemers van de Proximus klantendienst.
Wie dit wenst, kan de Proximus klantendienst nog steeds bereiken per mail, langs de telefoon of door persoonlijk langs te komen aan de Koning AlbertII laan 27B te 1030 Brussel. Wanneer dit te ver is voor u, dan bent u met al uw vragen zeker welkom bij een van de vele Proximus centers bij u in de buurt. Daar bent u ook welkom wanneer u een Proximus abonnement wilt afsluiten. De medewerkers van deze praktische winkels zullen u zeker graag helpen bij het maken van een keuze van een product dat bij uw persoonlijkheid en telecom en media gebruik past.
Wie alles liever van thuis uit doet, kan de Proximus klantendienst uiteraard ook mailen. Dit kan via het contactformulier dat u terugvindt op www.proximus.be. Maar soms is persoonlijk contact nodig. Daarom staat het dichtstbijzijnde Proximus center altijd open voor uw vragen. Ook als u een Proximus abonnement wilt aanschaffen. Franstalige klanten zullen verwezen worden naar de service client Proximus waar ze van dezelfde diensten kunnen genieten als de Nederlandstalige klanten.
Wie de Proximus klantendienst telefonisch wil bereiken zonder zich zorgen te maken of hij of zij wel het juiste nummer gedraaid heeft, kan altijd terecht op het centrale nummer 0800 22 800