Your page rank:
015 66 66 66
Ma-vr: 8u – 20u
Zaterdag: 9u – 17u30
Telenet BV
T.a.v. De klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Ondernemingsnummer: BE0473.416.418
Als u het contact met nodig Telenet helpdesk hebt, dan kunt u met Telenet klantenservice contacteren via de verschillende manieren die u kunt gebruiken zoals mail, postadres, telefoonnummer, Facebook en Twitter pagina’s, app Mijn Telenet, De Netweters en nog meest gestelde vragen bij Telenet pagina. Via het telefoonnummer, bijvoorbeeld, kunt u de diverse nummers gebruiken voor de verschillende onderwerpen: technische vragen, administratieve vragen, abonnementen, verhuizen, thuislevering, afspraak maken, etc.
Telenet is een Belgisch bedrijf en het hoofdkantoor van Telenet kunt u in Mechelen, België vinden. Bij Telenet kunt u digitale en ook analoge televisie (bekijk nof informatie over de abonnementen hieronder), internet (breedband), vaste telefonie (alleen via het kabeltelevisienetwerk mogelijk) en ook mobiele telefonie. In 1995 wordt project Telenet Vlaanderen opgestart door de Belgische (Vlaamse) regering, maar eigenlijk werd deze telefoonoperator een jaar later – in september 1996 al opgericht. Elke jaar heeft Telenet meer en meer klanten, in maart 2015, bijvoorbeeld, telt deze aanbieder een miljoen telefonie-, internet- en betaaltelevisieklanten samen, in 2012 alleen de cijfer van klanten voor mobiele telefonie is 500.000. In 2017 neemt dit bedrijf de provider SFR BeLux (kortom, Brussel en Luxemburg).
Hieronder vindt u de nuttige informatie over de verschillende manieren met de klantenservice te contacteren: via Telenet klantendienst gratis nummer en nog andere.
Bij Telenet kunt u ook Yelo Play aap downloaden – met deze applicatie hebt u de mogelijkheid om overal live TV te kijken (beschikbaar te downloaden en gebruiken op smartphones, tablets en computers), u kunt meer informatie via gratis nummer Telenet aanvragen. Vanaf de lente van 2018 wordt Yelo Play ook beschikbaar voor de mensen in het buitenland (maar alleen in de Europese Unie).
Via de applicatie Mijn Telenet kunt u onmiddellijk nog additionele opties gebruiken zoals extra mailboxen, nog meer datavolume voor uw verbruik, additionele webruimte voor uw documenten, etc, uw eigen domeinnaam of ook een subdomeinnaam als u nodig hebt en andere opties. Download deze applicatie en meld u aan.
Telenet nummer geeft u ook de speciale opties en aanbieding, bijvoorbeeld kunt u Anytime kiezen, als u tijdens de piekuren bellen wilt via uw vast telefoon of mobiel (via de applicatie Triiing) , krijgt u bij deze optie tweeduizend gratis minuten, die u tijdens de piekuren kunt gebruiken.
U kunt ook de vacatures bij de shops en bij Telenet vinden op de webpagina als u op zoek naar een job bent.
Vind de support bij Telenet via social media – daar kunt u de ervaring delen, nieuws lezen, speciale acties en tarieven bekijken, etc:
U kunt ook bij diverse applicatie zoals Play Sports, Snap en Yelo Play vinden.
Hieronder vindt u de nuttige informatie over de telefoonnummers en hoe kunt u de ondersteuning telefonisch krijgen:
Veel nuttige informatie kunt u op de webpagina bekijken – onderwerpen over de tarieven, applicatie, abonnementen, etc. Check bij de veelgestelde vragen bijna alle informatie die u geïnteresseerd bent:
Nog andere nuttige vragen en instructies kunt u via de diverse makkelijke manieren te bereiken – ook veelgestelde vragen – contacteren en de gewenste informatie vinden voor uw comfort en interesse.