tlkhelp.be-logo

☎ TELENET KLANTENDINST

Klantendienst Telenet
Beoordeel dit bedrijf a.u.b.
0 / 5

Your page rank:

015-66 66 66

Ma-vr: 8u – 22u

Weekend/feestdag: 9u – 22u

Telenet BV – Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen – BTW BE 0473.416.418 – RPR Antwerpen, afd. Mechelen

Inhoudsopgave

Telenet Contact realiseer je met de Telenet Klantendienst

Wie is Telenet? 

Telenet is een Belgische aanbieder van telefonie, televisie en internet en beschikt over een zogenaamde Telenet klantendienst. Dit telecombedrijf uit België is opgericht in 1996. Het hoofdkantoor van Telenet is gevestigd in Mechelen. Telenet bedient zowel zakelijke als particuliere relaties. In de achterliggende jaren heeft het bedrijf een enorme groeispurt doorgemaakt en is het een belangrijke speler op de Belgische markt.

Het telecombedrijf biedt een grote hoeveelheid producten en diensten aan klanten en zet in op een razendsnelle verbinding in en rondom huis. Iedereen die op zoek is naar een betrouwbare leverancier van internet, televisie en telefonie kan bij Telenet prima terecht.

Iedereen die benieuwd is naar het aanbod van Telenet kan een kijkje nemen op www.telenet.be. Er is altijd een passend product af te sluiten voor volop gebruikersplezier

Waarom je kiest voor de diensten van Telenet

Er zijn meerdere redenen op te noemen waarom klanten kiezen voor de producten en dienstverlening van Telenet:

  • Bij Telenet ben je als klant altijd verzekerd van een goede verbinding, ongeacht de hoeveelheid schermen in huis.
  • Het netwerk wordt door Telenet voortdurend verbeterd. Dit betekent dat klanten ook in de toekomst verzekerd zijn van een goede internet-, televisie- en telefoonverbinding.
  • Jaarlijks worden door Telenet zo’n 5 miljoen servicevragen succesvol afgehandeld. Dit gebeurt niet alleen via de telefoon en online.
  • Telenet verleent ook support aan klanten in zogenaamde winkelpunten.
  • Telenet zet in op een goed bereikbare Telenet klantendienst. Daarom heeft het voor klanten zeker meerwaarde om een keuze te maken voor de producten en diensten van dit Belgische bedrijf.

Iedereen die in België woont en/of werkt, profiteert daarmee van de voordelen die Telenet biedt. 

Hoe de Telenet klantendienst is georganiseerd 

De klantenservice van Telenet bestaat uit verschillende onderdelen waardoor klanten op diverse manieren in contact kunnen komen met het telecombedrijf. De snelste manier om contact te krijgen met Telenet is natuurlijk via de telefoon. Daarnaast zijn er veel andere manieren om vragen te stellen aan de klantenservice van Telenet. Er zitten altijd support medewerkers klaar om vragen te beantwoorden van bestaande en nieuwe klanten. Daarnaast is het ook een optie om op een andere manier vragen voor te leggen aan de klantenservice van het Belgische telecombedrijf. 

Hoe je met Telenet Contact maakt, ook tijdens Telenet Storingen

Het Belgische telecombedrijf biedt klanten de mogelijkheid om op verschillende manieren in contact te komen met het bedrijf:

  • Via veelgestelde vragen vinden klanten gemakkelijk een antwoord op hun vraag.
  • Het is een optie om in te loggen via Mijn Telenet. Dankzij het online portaal is het mogelijk om gegevens in te zien en aan te passen.
  • Technische vragen ofTelenet storingen los je op via Telenet telefoon  015-666666.
  • Voor online support kunnen klanten ook gebruikmaken van de Telenet Support-app
  • Invullen van het contactformulier.
  • Langsgaan bij een winkelpunt in de buurt.
  • Tenslotte kun je ook vragen stellen via Facebook en Twitter

Welke vragen worden via telefoon snel opgelost?

Telefonisch contact opnemen met de Telenet klantendienst is een snelle manier om in contact te komen met Telenet (contact). Telefonisch contact met de Telenet klantendienst telefoonnummer 015-666666 levert je als klant diverse voordelen op:

  • Je hebt direct contact met een medewerker van Telenet.
  • Je krijgt op een snelle manier antwoord op je vraag.
  • Telefonisch contact met deTelenet helpdesk werkt een stuk gemakkelijker dan alle andere klantcontactmethodes. 
  • Telefonisch contact zorgt voor een vertrouwensband tussen het bedrijf en klanten.

Vragen die veel de revue passeren: 

  • Hoe stel ik mijn toestel in?
  • Hoe geef ik een verhuizing door?
  • Hoe bekijk ik mijn verbruik?
  • Hoe is mijn rekening opgebouwd?
  • Hoe pas ik mijn abonnement aan of hoe kan ik deze opzeggen?