TotalEnergies biedt groene en lokale elektriciteit aan voor thuis, op kantoor en onderweg. Ze zijn gespecialiseerd in de productie en levering van olie en biobrandstoffen, aardgas, groen gas, hernieuwbare energiebronnen en elektriciteit. Die hernieuwbare elektriciteit die ze leveren is dankzij 1.500 lokale producenten en 5000 mederwerkers verspreid over heel België.
De klantenservice van is beschikbaar op de TotalEnergies telefoonnummer van maandag tot en met zaterdag. Je kunt dan altijd de TotalEnergies klantendienst bellen over vragen en problemen waarmee je zit.
Maandag 08:00 – 19:00 |
Dinsdag 08:00 – 19:00 |
Woensdag 08:00 – 19:00 |
Doenderdag 08:00 – 19:00 |
Vrijdag 08:00 – 19:00 |
Zaterdag 08:00 – 19:00 |
Zondag Gesloten |
Telefoonnummer klantenservice 078 48 64 44
De chatbot van TotalEnergies is 24/7 beschikbaar. Je kan chatten met een expert om alle antwoorden op je vragen te ontvangen. Laat al je twijfels en klachten weten door met TotalEnergies contact te maken.
Bezoek de website van TotalEnergies.
Op link kun je informatie vinden over:
– wat TotalEnergies doet
– de contactgegevens van Total energies
– de producenten van TotalEnergies
– vacatures bij Total energies
– TotalEnergies diensten
– TotalEnergies klantenzone
– veelgestelde vragen
– legale documenten
De klantendienst van TotalEnergies kan je naast chatten en bellen bereiken via postadres. Je kunt een brief schrijven en versturen op het postadres:
St Laurentstraat 54,
4000 Luik
Social media is niet meer weg te denken in deze moderne tijd. Ook niet voor TotalEnergies. Hun klanten houden ze op de hoogte over de ontwikkelingen met groene elektriciteit en hoe jou kunnen helpen daarmee. Reacties op al hun posts zijn altijd toegestaan. Voor persoonlijke hulp kun je ze een bericht sturen via Messenger, DM, Twitter of Linkedin.
Met een myTotalEnergies account heb je je eigen TotalEnergies omgeving die speciaal voor jou gemaakt is. Daar kun je je energiebudget controleren door zelf te meten hoeveel energie je per maand verbruikt. Je kan ook je contract opzeggen als je besluit te verhuizen of over te stappen naar een ander maatschappij. TotalEnergies account:
Met de mobiele apps heb je de meest voordehandliggende diensten, letterlijk. Je hebt je eigen omgeving waar je je energieverbruik kunt beheren, gasstations kunt opzoeken, met TotalEnergies contact maken en nog veel meer voordelen.
Power & gas
iOS app
Android app
Services
iOS app
Android app
Je kunt je inschrijven voor de TotalEnergies nieuwsbrief om de laatste persberichten niet te missen. Daar kun je zien welke ontwikkelingen TotalEnergies maakt in het leveren van groene stroom.
Werken bij TotalEnergies heeft meer dan de normale voordelen. Je komt terecht in een werksfeer waar fun, sereniteit en prestaties hand in hand gaan. Waar je je talent samen met je collega’s kunt groeien. En waar je waarden worden meegenomen in de TotalEnergies cultuur.
Bent u op zoek naar adressen van de dichtstbijzijnde Belgische TotalEnergies kantoor of tankstation in de buurt bij u? Bekijk de website en specificeer waar jij naar op zoek bent. De kaart zal je dan gelijk laten zien waar je het snelst terecht kan. Zoeken naar TotalEnergies filialen
TotalEnergies houdt haar kantoren en gasstations niet schuil. Op Google Maps kun je de routebeschrijvingen vinden naar alle kantoren en gasstations. Verder zie je ook afbeeldingen, telefoonnummers, openingstijden en beoordelingen. Als je de TotalEnergies telefoonnummer zoekt en een gasstation, vermoord je twee vliegen in een klap door op Google Maps te zoeken. TotalEnergies op google maps
Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Belgie
Brugstraat 60,
2812 Mechelen, Belgium
Bekijk de veelgestelde vragen om snel antwoord te krijgen:
– Welke beslissing nam de regering over de hoge energieprijzen? De federale regering besliste dat er een btw-verlaging van 21% naar 6% komt op elektriciteit.
– Hoeveel stijgen de prijzen? De prijs voor elektriciteit goed is gegaan van 30% naar 65% van je totale factuur, is dat vandaag al 65%. Voor gas was dat voor de prijsstijgingen 50 tot 65%, nu is dat 75 tot 85%.
– Waarom stijgen de prijzen? Sinds de pandemie is er veel meer vraag naar energie. De CO2-uitstoot is ook veel duurder geworden.
– Hoe wordt mijn voorschot berekend en hoe kan ik het aanpassen? Het bedrag van je voorschot wordt berekent op basis van je meterstanden.
– Waarom ziet mijn jaarafrekening er anders uit? Sinds 1 januari 2022 krijg je vereenvoudigde facturen zodat je in een oogopslag de informatie vindt die je in je jaarlijkse afrekening zoekt.
Neem contact met ons op als u een klacht wilt indienen over een medewerker bij een gasstation of de TotalEnergies klantendienst. U kunt ook de feedback achterlaten door ons een brief te sturen:
Brugstraat 60,
2812 Mechelen, Belgium
Mila is een expert op het gebied van klantenondersteuning die zich inzet om u te helpen volledige informatie over een bedrijf te vinden. Ze doet sinds 2017 klantenservice en beoordeelt bedrijven