Your page rank:
0800 66 311 – PARTICULIEREN
0800 66 021 – ZELFSTANDIGEN
Maandag tot vrijdag: 08u tot 20u
Zaterdag: 09u tot 17u30
Zon- en feestdagen: gesloten
Als u over complimentendag, abonnementen, slimme prijzen, aanboden, simkaarten, verkooppunten, My BASE app vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met BASE Contact via BASE Klantendienst.
BASE is de derde mobiele operator in België. Sinds 2016, Telenet is de eigenaar van BASE Company – Base is dus onderdeel van Telenet Group. Het hoofdkantoor is gevestigd in Sint-Lambrechts-Woluwe.
Eind 2015, had deze organisatie 3,15 miljoen mobiele klanten in België. Ook bij BASE Klantendienst is informatie te verkrijgen voor de pers en degenen die op zoek zijn naar een baan – meer informatie vindt u op de officiële website of door één van onze medewerkers te vragen via Support. Op de website, vindt u ook wettelijke informatie, de nieuwste smartphones voor interessante prijzen, alles over abonnementen, internationale tarieven, kortingen en speciale proposities – zelfstandigen en bedrijven andere klanten kunnen terecht bij BASE Business (aanbod, etc).
Informatie over reactietijd en bereikbaarheid:
Meer informatie vindt u op onze website of in uw persoonlijke account.
Als u vaak op de social media (Twitter, Instagram, etc) bent, dan is dat echt makkelijk voor u om BASE te volgen via Social Media – u kunt hulp vragen en ook gewoon nuttige informatie vinden:
In de online BASE handsetfolder kunt u de nieuwste aanbiedingen, cadeaus, kortingen en andere tips vinden.
U kunt altijd terecht bij BASE Klantenzone want er zijn vele manieren om BASE Contact te bereiken:
U kunt u ons bereiken op verschillende manieren – u krijgt vaak antwoord op uw vraag dus via het raadplegen van de webpagina of via verschillende manieren die BASE helpdesk biedt:
U kunt veel meer antwoorden op uw vragen krijgen door de meeste gestelde vragen te raadplegen (op de website) – of via de andere manieren van de support.