Argenta is een van oorsprong Belgisch bedrijf en heeft ook vestigingen in Nederland. Met al 1,71 miljoen trotse klanten en inmiddels 415 kantoren in België, groeit het ontzettend snel. Het bedrijf is in 1965 opgericht. Het bedrijf biedt producten en diensten aan omtrent bankieren, sparen en beleggen, lenen en verzekeren. Inmiddels heeft Argenta al 36,1 miljard kredieten aan gezinnen en particulieren in België en Nederland verstrekt. Tegenwoordig gaat er meer digitaal, maar toch blijft voor Argenta het kantorennet van cruciaal belang. Argenta biedt altijd persoonlijk advies aan klanten. Tgeenwoordig bestaat er een Argenta app en zijn vele diensten online.
U kunt met Argenta contact opnеmene via het Argenta telefoonnummer. Via de Argenta klantendienst worden uw vragen altijd snel en klantvriendelijk afgehandeld.
Wanneer u op de website geen antwoord op uw vraag kunt vinden, kunt u ook bellen met het Argenta telefoonnummer +32 3 285 51 11
Openingsuren Argenta: Op werkdagen van 8:30 tot 20:30 uur en op zaterdagen van 9:00 tot 12:00 uur. Het voordeel van bellen is dat de wachttijd niet lang is en daarna wordt u snel en persoonlijk geholpen.
De Argenta klantendienst handelt uw vragen vakkundig en klantvriendelijk af.
Maandag | 8:30 – 20:30 |
Dinsdag | 8:30 – 20:30 |
Woensdag | 8:30 – 20:30 |
Donderdag | 8:30 – 20:30 |
Vrijdag | 8:30 – 20:30 |
zaterdag | 9:00-12:00 |
Zondag | Gesloten |
Klantenservice Telefoonnummer – 0032 3 285 51 11
Call fees – De belkosten zijn afhankelijk van de voorwaarden van de netwerkprovider waarmee u belt.
Er is geen mogelijkheid om met Argenta klantendienst via chat in contact te komen.
Wel kunt u het online contactformulier invullen. U krijgt dan zo snel mogelijk een bericht terug met het antwoord op uw vraag. Dit heeft een iets langere wachttijd, maar u krijgt dan wel gelijk bericht van een specialist.
Op de website van Argenta vindt u antwoorden op vragen van klanten. Voor informatie over hoe u klant kunt worden, hoe u de Argenta app installeert, informatie over werk en pensioen, of wonen en vakantie.
Argenta helpt vaak met advies via e-mail. Om een e-mail te sturen, kunt u die richten aan info@argenta.be
Ook met het contactformulier is het mogelijk om snel een vraag te stellen aan de klantendienst van Argenta en in korte tijd een reactie te ontvangen.de vragen zullen tijdens Argenta openingsuren spoedig worden beantwoord. Als u nog geen antwoord op uw vraag heeft, dan kunt u de Argenta klantendienst bereiken via het Argenta telefoonnummer.
Op social media zoals Twitter en Facebook heeft Argenta eigen accounts, waarmee ze u kunnen helpen bij korte vragen tijdens Argenta openingsuren.
Argenta-klanten houden de online bankomgeving van Argenta bij via hun persoonlijke account bij Mijn Argenta. In uw Mijn Argenta account kunt u inzicht krijgen in uw producten en diensten en uw gegevens wijzigen. Ook kunt u veilig internetbankieren. Via de Argenta app kunt u ook inzichten krijgen hierin.
Registratie is snel en u hoeft zich alleen aan te melden met de digipas of itsme app, of u hoeft alleen de Argenta app te downloaden.
Er is altijd nieuws in Argenta. Meld u aan voor de nieuwsbrief en ontvang actuele informatie van Argenta. Registreer en ontvang updates in u mailbox
Argenta zet zich in voor een duurzame samenwerking met klanten, partners en medewerkers. Elke dag doet het bedrijf zijn best om het land een beetje groener, beter en comfortabeler te maken om in te wonen. En Argenta doet dit samen met haar team. Dit bedrijf heeft altijd behoefte aan werknemers. Om te zien of er een vacature is die overeenstemt met uw vaardigheden en interesses, kunt u deze link volgen
Het hoofdkantoor van Argenta is gevestigd in België aan de Belgiëlei 49-53 – 2018 Antwerpen
RPR Antwerpen ‘Afdeling Antwerpen’.
De exacte locatie van Argenta is te zien op de kaart.
Ben je een nieuwe klant en wil je weten welke diensten Argenta levert, met welke problemen haar klanten vaak te maken krijgen en hoe je deze problematische situaties kunt voorkomen? Hier vind je opmerkingen, klachten en verzoeken om advies. https://www.trustpilot.com/review/argenta.be
Mila is een expert op het gebied van klantenondersteuning die zich inzet om u te helpen volledige informatie over een bedrijf te vinden. Ze doet sinds 2017 klantenservice en beoordeelt bedrijven