KBC is een Belgisch bedrijf. Het kwam in 1998 op de Belgische markt. KBC heeft inmiddels 439 bankkantoren en 310 verzekeringsagentschappen. In enkele jaren tijd is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke speler in de financiële dienstensector, met 3,8 miljoen klanten. KBC heeft een marktaandeel van 19% in traditionele bankproducten, 28% in beleggingsfondsen, 13% in levensverzekeringen en 9% in schadeverzekeringen. Inmiddels zijn er ook vestigingen in Tsjechië, Slowakije, Hongarije en Bulgarije. op dit moment is er een KBC Mobile app en kunt u mer KBC live contact opnemen. Voor meer informatie over KBC openingsuren, het KBC telefoonnummer en de KBC klantendienst kunt u kijken op de website.
Via het KBC telefoonnummer komt u snel in contact met de KBC klantendienst, ook wel KBC live contact genaamd. Hierdoor kunt u met KBC live bellen. Het is een handige manier om aan de juiste informatie te komen. Via de KBC klantendienst worden uw vragen altijd snel en klantvriendelijk afgehandeld.
Wanneer u op de website geen antwoord op uw vraag kunt vinden, kunt u ook met KBC live contact opnemen en bellen met het KBC telefoonnummer tijdens de KBC openingsuren, +32 (0)78 152 153
Op werkdagen is KBC telefoonnummer is bereikbaar van 8:00 tot 22:00. Op zaterdag van 9:00 tot 17:00. Het voordeel van bellen is dat de wachttijd niet lang is en daarna wordt u snel en persoonlijk geholpen.
Alarm- en andere telefoonnummers:
Card Stop: 078 170 170
Helpdesk online bankieren: 016 43 25 07
Fraude of telefoon verloren: 016 432 000
Schadeaangifte verzekeringen: 016 24 24 24
Aangifte ziekenhuisopname: 016 24 24 24
Maandag | 8:00 – 22:00 |
Dinsdag | 8:00 – 22:00 |
Woensdag | 8:00 – 22:00 |
Donderdag | 8:00 – 22:00 |
Vrijdag | 8:00 – 22:00 |
zaterdag | 9:00 – 17:00 |
Zondag | Gesloten |
Klantenservice Telefoon : 078 152 153
Call fees of Klantenservice Telefoon : De belkosten zijn afhankelijk van de voorwaarden van de netwerkprovider waarmee u belt.
Via de website van KBC is er niet de mogelijkheid om te chatten met een medewerker of chatbot. Wel kunt u op werkdagen tijdens KBC openingsuren tussen 8:00 tot 22:00 en op zaterdagen van 9:00 en 17:00 live chatten via WhatsApp. Het nummer is 09 331 78 29
Tevens kunt u chatten met chatbot Kate via de KBC mobile app. Dit doet u door de KCB app te downloaden en installeren. Vervolgens kunt u op het Kate icoontje klikken en maakt u direct en snel met KCB Belgie contact.
Op de website van KBC vindt u antwoorden op vragen voor klanten en bedrijven. Voor informatie over hoe te betalen en online te bankieren, diensten en producten, zoals: verzekeringen, leningen, verzekeringen, sparen en beleggen. Ook staat er informatie over de KBC openingsuren en de KBC live bellen optie.
KBC helpt vaak met advies via e-mail. Om een e-mail te sturen, biedt de onderneming de mogelijkheid om met de KBC contact op te nemen via: kbc.helpdesk@kbc.be
Op social media zoals Twitter en Facebook heeft KBC eigen accounts, waarmee ze u kunnen helpen bij korte vragen.
KBC-klanten houden hun producten en diensten met KBC bij via hun persoonlijke account. Via deze weg kunt u online bankieren, simulaties uitvoeren en krijgt u een handig overzicht van uw producten en diensten te zien. Deze online KBC app is KBC Touch genaamd. Registratie is snel en u hoeft alleen maar in te loggen met een kaartlezer en uw debetkaart. Inloggen kan ook veilig via de itsme app.
KBC heeft een blog speciaal voor ondernemers. Omdat ondernemers van elkaar kunnen leren gaat KBC op pad en deelt inspirerende verhalen met hun klanten. Het gaat bijvoorbeeld over lokaal ondernemen, webshops, herlancering of familiebedrijven – KBC blog
Wil je net als meer dan 1,6 miljoen gebruikers aan de slag met KBC Mobile? Goed idee! Want in onze app regel je meer dan alleen je bank- en verzekeringszaken. Zo kun je ook je tickets kopen voor het openbaar vervoer en heel wat meer. Bovendien komen er altijd nieuwe mogelijkheden bij. KBC mobile app
KBC zet zich in voor een duurzame samenwerking met klanten, partners en medewerkers. Elke dag doet het bedrijf zijn best om het land een beetje groener, beter en comfortabeler te maken om in te wonen. En KBC doet dit samen met haar team. Dit bedrijf heeft altijd behoefte aan werknemers. Om te zien of er een vacature is die overeenstemt met uw vaardigheden en interesses, kunt u deze link volgen.Werken bij KBC
KBC België werkt met meer dan 20 kantoren, en nog meer geldautomaten. De kantoren zijn onder andere gevestigd in Aalst, Brugge, Antwerpen, Gent, Vilvoorde, Brussel, Genk, Hasselt en Mechelen. U kunt via de link een afspraak maken bij een kantoor bij u in de buurt.
Het hoofdkantoor van KBC is gevestigd in België aan de Havenlaan 2 te Brussel B-1080. De exacte locatie van KBC is te zien op de kaart.
Als u een probleem of onopgeloste kwesties hebt, moet u alle mogelijke middelen gebruiken om het probleem op te lossen. Volg de link en dien uw klacht in via het daarvoor bestemde klachtenformulier
Mila is een expert op het gebied van klantenondersteuning die zich inzet om u te helpen volledige informatie over een bedrijf te vinden. Ze doet sinds 2017 klantenservice en beoordeelt bedrijven