Your page rank:
GLS biedt klanten een verscheidenheid aan producten en diensten voor pakket-, expres- en vrachtverzendingen. GLS heeft filialen over geheel Europa en in de VS. Met GLS kun je pakketten versturen, ontvangen en retourner. U kunt met de GLS contact opnemen en hulp krijgen van de klantendienst.
De klantenservice van is beschikbaar op de GLS contacturen van maandag tot vrijdag van 08u tot 18u. Aarzel niet contact op te nemen op de GLS telefoonnummer. De klantenserviceteam geeft op al uw vragen over verzonden en te ontvangen pakket, antwoord.
Monday | 08:00 – 18:00 |
Tuesday | 08:00 – 18:00 |
Wednesday | 08:00 – 18:00 |
Thursday | 08:00 – 18:00 |
Friday | 08:00 – 18:00 |
Saturday | Gesloten |
Sunday | Gesloten |
Telefoonnummer : 02 55 66 211
GLS mailen voor informatie over de verzending van goederen, vragen over een specifieke zending of tips die bijdragen aan onze verbetering, kun je de GLS klantendienst laten weten via onderstaand formulier.
Bezoek de website van GLS. Op https://gls-group.eu/BE/vl/home kun je informatie vinden over: – hoe je een pakket kan verzenden – de contactgegevens van GLS – versturen, ontvangen en retourneren – vacatures bij GLS – GLS account – Track and trace – veelgestelde vragen – duurzaamheid – GLS group
Maak met GLS Belgie contact via de social media kanalen waar ze informatieve posts plaatsen over de ParcelShops. Ook updates over de bedrijfsavonturen naar duurzame ontwikkeling kun je volgen. Als je vragen hebt over je pakket, stuur ze dan een bericht via Messenger of Twitter. De klantenservice van GLS neemt zo snel mogelijk contact op met je. De social media kanalen van GLS zijn altijd actief, dus je kan altijd een bericht sturen of een reactie op hun post achterlaten.
GLS verzending – Parcel: snelle, betrouwbare nationale en internationale pakketafhaling en -bezorging. – Freight: betrouwbare vrachtafhalingen en -leveringen in heel Europa. – Express: nationale en internationale zendingen afgehaald en de volgende werkdag voor 17u geleverd. Ontvangen – Parcellevering: snel en betrouwbaar – Freightlevering: betrouwbaar en veilig vrachtvervoer, met individuele pallets of een groupage van pallets. – ParcelShop afhaling: de GLS ParcelShops bieden handige pakketbezorgings- en verzendoplossingen voor zowel bedrijven als particulieren.
Klik op de afbeelding om te zien waar je pakket is:
Met een GLS account krijg je een gepersonaliseerde website interface. Daar kun je pakketen traceren, je eigen klantnummer bekijken en nog veel meer.
Met de gratis mobiele app van GLS kun je de meest recent pakketinformatie vinden, waar je dan ook bent. Ga naar de app store of Google Play store om de app te downloaden of volg de onderstaande links: Nuttige-informatie
GLS is een dynamische en groeiende onderneming. Dit wil zeggen dat je het moeilijk is om op een plek te blijven één van de Europese marktleiders voor pakket-, express- en logistieke diensten. Ontdek een gevarieerd aanbod van logistieke jobkansen en start een carrière met tal van voordelen. Werken in GLS
Bent u op zoek naar adressen van de dichtstbijzijnde ParcelShop in uw buurt, volg de onderstaande link – ParcelShop
Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Belgie General Logistics Systems Belgium NV Humaniteitslaan 233 1620 Drogenbos België Telefoon: 0032 (0)2 55 66 211 Fax: 0032 (0)2 55 66 212 GLS heeft ook een kantoor in Nederland te vinden op het adres: Proostwetering 40 3543 AG Utrecht, Netherlands
Voordat je de klantendienst belt is het altijd handig eerst te kijken als de FAQ je vraag al heeft beantwoord. De meest gestelde vragen bij GLS zijn: – Wat is de levertermijn van een pakket bij GLS? Voor nationale pakketverzendingen binnen 24 uur (uitgezonderd voor de eilanden). Voor bestemmingen binnen Europa geschiedt de verzending tussen 24 en 96 uur. GLS levert van maandag tot vrijdag tijdens de normale kantooruren. – Hoe verzend ik mijn pakket? Voor privé-personen of ondernemingen die occasioneel kleine pakkethoeveelheden verzenden kan dat bij een GLS ParcelShops of via online frankering met GLS-ONE – Mijn vraag staat niet op deze lijst. Waar vind ik meer informatie? Mail uw vraag via het contactformulier. Vragen-antwoorden
Op Google Maps vind je de locaties van alle GLS ParcelShops in geheel Belgie en in andere landen. Je ziet verder ook nog de de GLS telefoonnummers, openingstijden en contactgegevens van de verschillende parcelshops. Bekijk ook beoordelingen van klanten over de ParcelShops en hun diensten.
Als je het nodig vind een klacht in te dienen, heeft GLS een contactformulier beschikbaar die direct naar hun email inbox gaat. Een brief sturen kan je ook doen op het postadres:
Op Trustpilot vind je beoordelingen die GLS klanten hebben achtergelaten over de diensten bij GLS. Bezoek de website van Trustpilot om deze beoordelingen te lezen od zelf eentje achter te laten.